Przetargi.pl
Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Chmielnik

Gmina Chmielnik ogłasza przetarg

  • Adres: 26-020 Chmielnik, Plac Kościelny 5
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3543273 , fax. 041 3543273
  • Data zamieszczenia: 2009-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chmielnik
    Plac Kościelny 5 5
    26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3543273, fax. 041 3543273
    REGON: 29100974500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Chmielnik
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie I - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Suchowola - Kolonia I i Suchowla - Kolonia II w tym: długość kolektora grawitacyjnego D 200 PVC L - 5 316,0 mb długość kolektora grawitacyjnego D 160 PVC L - 1 266,5 mb długość kolektora tłocznego D 110 PE L - 823,0 mb długość kolektora tłocznego D 90 PE L - 482,0 mb długość sieci wodociągowej D 90 PVC L - 65,0 mb długość przyłączy kanalizacyjnych D 160 PVC L - 145 ,0 mb Przepompownia ścieków - szt.2 Zadanie II - Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w ulicach Mickiewicza, Konopnickiej, Kieleckiej w Chmielniku w tym: ul. Kielecka : długość kolektora grawitacyjnego D 200 PVC L -1154,0 mb długość kolektora grawitacyjnego D 160 PVC L - 407,0 mb długość przyłączy kanalizacyjnych D 160 PVC L - 108 ,0 mb ul. Mickiewicza : długość kolektora grawitacyjnego D 200 PVC L - 777,0 mb długość kolektora grawitacyjnego D 160 PVC L - 74,0 mb długość przyłączy kanalizacyjnych D 160 PVC L - 54,0 mb ul. Konopnicka: długość kolektora grawitacyjnego D 200 PVC L - 303,0 mb długość kolektora grawitacyjnego D 160 PVC L - 85,0 mb długość przyłączy kanalizacyjnych D 160 PVC L - 68,0 mb długość przyłącza wodociągowego D 40 PE L - 39,0 mb Zadanie III - Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami w Przededworzu przysiółek Dezyderów wraz z podczyszczalnią odcieków ze składowiska odpadów w Przededworzu w tym: długość kolektora grawitacyjnego D 200 PVC L - 856,0 mb długość kolektora grawitacyjnego D 160 PVC L - 237,0 mb długość kolektora tłocznego D 63 PE L - 67,0 mb długość kolektora tłocznego D 75 PE L -1 200,0 mb długość kolektora tłocznego D 90 PE L - 299,0 mb długość sieci wodociągowej D 75 PVC L - 71,5 mb długość przyłączy kanalizacyjnych D 160 PVC L - 68,0 mb długość przyłączy kanalizacyjnych D 65 PE L - 20,5 mb Przepompownia ścieków -szt. 3 Podczyszczalnia odcieków - szt.1 Zadanie IV - Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z przyłączami na osiedlu Za Kościółkiem w Chmielniku w tym : długość kolektora grawitacyjnego D 200 PVC L - 207,5 mb długość kolektora grawitacyjnego D 160 PVC L - 24,0 mb długość sieci wodociągowej D 110 PVC L - 103,5 mb długość przyłączy wodociągowych D 40 PE L - 38,0 mb Zadanie V - Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami przy Al. Zwycięstwa w Chmielniku w tym : długość kolektora grawitacyjnego D 200 PVC L = 613 ,5 mb długość przyłączy kanalizacyjnych D 160 PVC L = 36,0 mb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 100 000,00 PLN przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 31.08.2009 roku do godziny 09: 30. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu - wpłacone przelewem na rachunek bankowy: BS Chmielnik Nr 32 8483 0001 2001 0017 7441 0001, -poręczeniach bankowych; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, gdzie wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jedno zamówienie w zakresie budowy sieci kanalizacyjnej długości minimum 10 km, o wartości robót co najmniej 5 000 000,00 zł brutto oraz jedno zamówienie w zakresie budowy przepompowni ścieków, podczyszczalni lub oczyszczalni ścieków, dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi ( lub będą dysponować) do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia- w tym posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, osoby te winny posiadać aktualne zaświadczenie na dzień składania ofert o przynależności do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- w tym Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową zapewniającą wykonanie zamówienia w wysokości minimum 5 000 000,00 PLN. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą /spełnia/lub /nie spełnia/w oparciu o wyszczególnione dokumenty w dziale VI SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załączonym wzorem określonym w załączniku nr 1 do SIWZ Wymagana forma dokumentu - ORYGINAŁ 2. Dowód wniesienia wadium - (zgodnie z zapisem w dziale VIII SIWZ) w kwocie: 100 000,00 PLN. Wymagana forma dokumentu - ORYGINAŁ lub kserokopia przelewu wpłaty wadium w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu 3. Kosztorys ofertowy ( szczegółowy) Wymagana forma dokumentu - ORYGINAŁ 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej /ustawą/, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 4.1 oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych wg. wzoru określonego w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ ; Wymagana forma dokumentu - ORYGINAŁ 4.2 aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wymagana forma dokumentów - ORYGINAŁ lub KSEROKOPIA poświadczona /za zgodność z oryginałem /przez wykonawcę. 4.3 aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Wymagana forma dokumentów - ORYGINAŁ lub KSEROKOPIA poświadczona /za zgodność z oryginałem /przez wykonawcę 4.4 aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wymagana forma dokumentu -ORYGINAL lub KSEROKOPIA poświadczona / za zgodność z oryginałem /przez wykonawcę 4.5 aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wymagana forma dokumentu - ORYGINAL lub KSEROKOPIA poświadczona / za zgodność z oryginałem /przez wykonawcę 5. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 5.1 wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (zgodnie z zapisem w rozdziale V pkt 2 do SIWZ), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania w tym podanie przynajmniej jednego zamówienia w zakresie budowy sieci kanalizacyjnej długości minimum 10 km, o wartości robót co najmniej 5 000 000,00 zł brutto oraz jednego zamówienia w zakresie budowy przepompowni ścieków, podczyszczalni lub oczyszczalni ścieków, wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ wraz załączeniem dokumentów- potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie Wymagana forma dokumentów: - wykaz wykonanych robót budowlanych - ORYGINAŁ - dokumenty potwierdzające- że roboty budowlane zostały wykonane należycie ORYGINAŁ lub KSEROKOPIA poświadczona / za zgodność z oryginałem /przez wykonawcę. 5.2 dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w szczególności do kierownika budowy, zgodnie z zapisem w rozdziale V pkt 1 do SIWZ w tym posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń : wodociągowych i kanalizacyjnych, osoby te winny posiadać aktualne zaświadczenie na dzień składania ofert o przynależności do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa; Wymagana forma dokumentów: - wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi - ORYGINAŁ - wymagane uprawnienia, aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa oraz pisemne zobowiązane innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zmówienia - ORYGINAŁ lub KSEROKOPIA poświadczona /za zgodność z oryginałem /przez wykonawcę. 6. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda złożenia: 6.1. informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzieleniu zamówienia w tym Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową zapewniającą wykonanie całości zamówienia w wysokości minimum 5 000 000,00 PLN. Wymagana forma dokumentów - KSEROKOPIA poświadczona / za zgodność z oryginałem /przez wykonawcę 7. Zestawienie rzeczowo-finansowe wykonania przedmiotu umowy wg załącznika nr 5 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - ORYGINAŁ 8. Oświadczenie wykonawcy, że obejrzał teren budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem zamówienia, w celu uzyskania dodatkowych niezbędnych informacji koniecznych do prawidłowego skalkulowania ceny. Wymagana forma dokumentu - ORYGINAŁ W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w pkt. 4 niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chmielnik.com

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach