Przetargi.pl
Uporządkowanie gospodarki ściekowej w gminie Ustrzyki Dolne - budowa wodociągu wiejskiego w Dźwiniaczu Dolnym i Stańkowej

Gmina Ustrzyki Dolne ogłasza przetarg

  • Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, ul. Mikołaja Kopernika 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 460-80-00 , fax. 013 460-80-16
  • Data zamieszczenia: 2009-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ustrzyki Dolne
    ul. Mikołaja Kopernika 1 1
    38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
    tel. 013 460-80-00, fax. 013 460-80-16
    REGON: 37044007000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uporządkowanie gospodarki ściekowej w gminie Ustrzyki Dolne - budowa wodociągu wiejskiego w Dźwiniaczu Dolnym i Stańkowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projekt obejmuje: 1.Wodociąg Dźwiniacz Dolny - zakres rzeczowy - elementy: 1.Sieć wodociągowa z rur PE ?110mm i 90mm - 4 223,0 mb 2.Sieć wodociągowa i odgałęzienia z rur PE ?63 i 50 - 711,5 mb 3.Odgałęzienia i przyłącza z rur PE ?40 i 32mm - 1669,0 mb 4.Zabezpieczenie dopływu potoku - 96 m? 5.Pompownia kontenerowa - 1 szt. 6.Ogrodzenie pompowni - 67 mb 8.Kanalizacja sanitarna pompowni - 6 mb 9.Zbiornik bezodpływowy - 3 szt 10.Studzienka wodomierzowa - 1 szt 11.Zasilanie energetyczne pompowni - 36 mb 12.Zestaw hydroforowy - 1 szt 13. Agregat prądotwórczy i zgrzewarka do rur PE - 1 kpl 14. Sygnalizacja awarii na telefon - 1 kpl 15.Droga dojazdowa do pompowni - 416 m? 2.Wodociąg Stańkowa - zakres rzeczowy - elementy : 1.Droga do zbiornika wyrównawczego - 520 mb 2.Ujęcie wody studnia S1 - 1 szt 3.Ujęcie wody studnia S2 - 1 szt 4.Sieć wodociągowa ?63 od ujęć do zbiornika - 492 mb 5.Zbiornik wyrównawczy - roboty budowlane - 1 kpl. 6.Zbiornik wyrównawczy - technologia - 1 kpl 7.Sieć wodociągowa z rur PE ?110 i 90 mm - 5 068 mb 8.Odgałęzienia i przyłącza wodociągowe ?50 i 40mm - 2 151 mb 9.Przejścia pod drogami i przeszkodami - 278 mb 10.Linie kablowe nn, i sterownicze - 1 473 mb 11.Sterowanie pompami, sygnalizacja awarii na telefon - 1 kpl 12.Instalacja elektryczna w pompowni i zbiorniku - 141 mb Zakres rzeczowy przedstawiony jest w Dokumentacji projektowej, która jest do wglądu w Miejskim Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. Brzegi Dolne 1, 38-700 Ustrzyki Dolne kontakt : Stanisław Kozłowski tel. 605 588 507. W przypadku prac w pasie drogowym, gdy sytuacja będzie tego wymagała, należy opracować i zatwierdzić Projekt organizacji ruchu drogowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452321508
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wyamga wadium w wysokości 100000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków; O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają: - warunki art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: przedstawią wymagane dokumenty dotyczące : 1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności : a) Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2) Niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia : Wykaz wykonanych robot budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robót budowlanych w wysokości minimum 30% (brutto) stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. - Zamawiający uznaje również jako odpowiadające swoim rodzajem wykonanie robót sieci kanalizacji sanitarnej i gazowe. b) Wykaz kluczowego personelu proponowanego do zatrudnienia przy realizacji zamówienia z uprawnieniami wymaganymi ustawą Prawo budowlane oraz zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - uprawnienia kierownika budowy w branży sanitarnej, budowlane i elektrycznej. c) Oświadczenie Wykonawcy o robotach jakie przewiduje zlecić do wykonania przez Podwykonawców. 3) Sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : a) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wykonawca musi dysponować własnymi środkami finansowymi lub posiadać zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500.000 zł Ocena spełnienia ww. warunków przez wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych zgodnie z wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na zasadzie spełnia /nie spełnia . ) Oprócz ww. dokumentów należy złożyć: 1) wypełniony formularz oferty, wg wzoru 2) kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia, z zestawieniem robocizny, sprzętu, materiałów i ich ceny, danymi wyjściowymi do kosztorysowania tj. stawką robocizny, kosztami pośrednimi, zakupu i zysku, 3) projekt harmonogramu robot zgodny z terminem realizacji zamówienia. 4) podpisany przez Wykonawcę projekt umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustrzyki-dolne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach