Przetargi.pl
Uporządkowanie gospodarki ściekowej w gminie Ustrzyki Dolne - budowa wodociągu wiejskiego w Dźwiniaczu Dolnym i Stańkowej .

Gmina Ustrzyki Dolne ogłasza przetarg

  • Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, ul. Mikołaja Kopernika 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 460-80-00 , fax. 013 460-80-16
  • Data zamieszczenia: 2009-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ustrzyki Dolne
    ul. Mikołaja Kopernika 1 1
    38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
    tel. 013 460-80-00, fax. 013 460-80-16
    REGON: 37044007000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uporządkowanie gospodarki ściekowej w gminie Ustrzyki Dolne - budowa wodociągu wiejskiego w Dźwiniaczu Dolnym i Stańkowej .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1.Wodociąg Dźwiniacz Dolny zakres rzeczowy 1. Sieć wodociągowa z rur PE fi 110mm i 90mm - 4 223 mb 2.Sieć wodociągowa i odgałęzienia z rur PE fi 63 i 50 - 711,5 mb 3.Odgałęzienia i przyłącza z rur PE fi 40 i 32mm - 1 669 mb 4.Zabezpieczenie dopływu potoku - 96 m? 5.Pompownia kontenerowa - 1 szt. 6.Ogrodzenie pompowni - 67 mb 8.Kanalizacja sanitarna pompowni - 6 m 9.Zbiornik bezodpływowy - 3 szt 10.Studzienka wodomierzowa - 1 szt 11.Zasilanie energetyczne pompowni - 36 mb 12.Zestaw hydroforowy - 1 szt 13. Agregat prądotwórczy - 1 szt 14. Sygnalizacja awarii na telefon - 1 kpl 15.Droga dojazdowa do pompowni - 416 m? 2.1.Wodociąg Stańkowa zakres rzeczowy: 1.Droga do zbiornika wyrównawczego - 520mb 2.Ujęcie wody studnia S1 - 1 szt 3.Ujęcie wody studnia S2 - 1 szt 4.Sieć wodociągowa fi 63 od ujęć do zbiornika - 492 mb 5.Zbiornik wyrównawczy - roboty budowlane - 1 kpl. 6.Zbiornik wyrównawczy - technologia - 1 kpl 7.Sieć wodociągowa z rur PE fi 110 i 90 mm - 5 068 mb 8.Odgałęzienia i przyłącza wodociągowe ?50 i 40mm - 2 151 mb 9.Przejścia pod drogami i przeszkodami - 278mb 10.Linie kablowe nn, i sterownicze - 1 473 mb 11.Sterowanie pompami, sygnalizacja awarii na telefon - 1 kpl 12.Instalacja elektryczna w pompowni i zbiorniku - 141 mb W przypadku prac w pasie drogowym, gdy sytuacja będzie tego wymagała, należy opracować i zatwierdzić .Projekt organizacji ruchu drogowego. Zakres rzeczowy przedstawiony jest w dokumentacji projektowej. Dokumentacja projektowa do wglądu w Miejskim Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. Brzegi Dolne 1 W przypadku prac w pasie drogowym, gdy sytuacja będzie tego wymagała , należy opracować i zatwierdzić Projekt organizacji ruchu drogowego . Zakres rzeczowy przedstawiony jest w Dokumentacji projektowej , która jest do wglądu w Miejskim Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o Brzegi Dolne 1 , 38-700 Ustrzyki Dolne kontakt Stanisław Kozłowski tel. 605 588 507
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452321508
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w wysokości 100.000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają: - warunki art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawozamówień publicznych. warunki ekonomiczno-finansowe : a) wykonawca musi dysponować własnymi środkami finansowymi lub posiadać zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500.000 zł warunki techniczne : a) wykonawca dysponuje personelem posiadającym odpowiednie doświadczenie oraz udokumentowane kwalifikacje istotne dla robót o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem b) wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat tj. 2004 - 2008 (rozpoczął i zakończył ) co najmniej 1 zadania o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . Zdolność techniczna - wymagane dokumenty 1) Listę kluczowego personelu proponowanego do zatrudnienia przy realizacji zamówienia z uprawnieniami wymaganymi ustawą - Prawo budowlane oraz zaświadczeniami o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (uprawnienia kierownika budowy w branży sanitarnej) 2) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3) Oświadczenie Wykonawcy o robotach jakie przewiduje zlecić do wykonania przez Podwykonawców. Ocena spełnienia ww. warunków przez wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych zgodnie z wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na zasadzie spełnia /nie spełnia Status prawny - wymagane dokumenty 1) Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustrzyki-dolne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach