Przetargi.pl
Uporządkowanie gospodarki ściekowej poprzez budowę przydomowych oczyszczalni ścieków rozproszonych na terenie gminy Ozorków

Gmina Ozorków ogłasza przetarg

  • Adres: 95-035 Ozorków, ul. Wigury 14
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 042 2771444 , fax. 042 2771449
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ozorków
    ul. Wigury 14 14
    95-035 Ozorków
    tel. 042 2771444, fax. 042 2771449
    REGON: 00054356800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug-ozorkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uporządkowanie gospodarki ściekowej poprzez budowę przydomowych oczyszczalni ścieków rozproszonych na terenie gminy Ozorków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie 41 przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków rozproszonych na terenie Gminy Ozorków w ramach zadania inwestycyjnego pn. Uporządkowanie gospodarki ściekowej poprzez budowę przydomowych oczyszczalni ścieków rozproszonych na terenie Gminy Ozorków. Zamawiający wskazuje, że przydomowe oczyszczalnie ścieków muszą mieć charakter oczyszczalni biologicznych pracujących w technologii osadu czynnego. Wykaz lokalizacji przydomowych oczyszczalni ścieków, stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlano - montażowych 41 sztuk przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków w oparciu o opracowany projekt budowlano - wykonawczy wraz z : a)przeprowadzeniem rozruchu mechanicznego i technologicznego, b)obsługą geodezyjną - wytyczenie i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, c)szkolenie użytkowników przydomowych oczyszczalni ścieków wraz z przekazaniem książek eksploatacji. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w Dokumentacji Projektowej - załącznik Nr 2 do SIWZ i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik Nr 3 do SIWZ. Przedmiar robót - załącznik Nr 4 do SIWZ, stanowi dokument pomocniczy w określeniu zakresu robót objętych niniejszym zamówieniem. Jeżeli w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami w opisie przedmiotu zamówienia, znajdzie się wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający miał na myśli uzyskanie parametrów technicznych równoważnych, nie gorszych od wskazanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324202
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień /w przypadku oferty wspólnej każdy Wykonawca musi spełnić warunek/ tj. prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004 roku Nr 173, poz. 1807 z póź. zm), b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj: 1)w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie - wykonali w wyniku jednego zamówienia co najmniej 40 sztuk biologicznych przydomowych oczyszczalni ścieków, z podaniem ich wartości, oraz daty, miejsca wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie /w przypadku oferty wspólnej co najmniej jeden Wykonawca musi wykazać się wymaganym doświadczeniem w wymaganym zakresie/, 2)dysponują lub będą dysponować sprzętem niezbędnym do wykonywania zamówienia /w przypadku oferty wspólnej warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców/, tj. minimum 1 samochód dostawczy, 1 samochód samowyładowawczy, 1 koparka lub koparko-ładowarka, 3)dysponują lub będą dysponować osobami do wykonania zamówienia /w przypadku oferty wspólnej warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców/, posiadającymi wymagane uprawnienia tj.: - co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami w zakresie inżynierii sanitarnej, posiadająca co najmniej 3-letnie doświadczenia zawodowe po uzyskaniu uprawnień wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz aktualnego zaświadczenia lub innego dokumentu z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzającego przynależność do izby. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności /w przypadku oferty wspólnej każdy Wykonawca musi spełnić warunek/, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych /w przypadku oferty wspólnej każdy Wykonawca musi spełnić warunek/, e) spełniają pozostałe warunki stawiane niniejszą SIWZ tj. udzielą gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia w wysokości co najmniej 60 miesięcy. 2.Ocena ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, wskazanych w niniejszej specyfikacji, złożonych wraz z ofertą przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1)formularz ofertowy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ), 2)w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika, dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 3)oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 i 6a do SIWZ), 4)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustaw - Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8)informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ), 9)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, a w przypadku osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami w zakresie inżynierii sanitarnej wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień oraz aktualnego zaświadczenia lub innego dokumentu z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzającego przynależność do izby (według wzoru stanowiącego załącznik Nr 8 do SIWZ); jeżeli wykonawca wskazał osoby w wykazie, którymi będzie dysponował należy załączyć również pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, 10)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie wykonania w wyniku jednego zamówienia co najmniej 40 sztuk biologicznych przydomowych oczyszczalni ścieków, z podaniem ich wartości oraz daty, miejsca wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ), 11)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca; Zamawiający wymaga wykazanie dysponowania minimum 1 samochodem dostawczym, 1 samochodem samowyładowawczym, 1 koparką lub koparko-ładowarką (według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ); w przypadku wskazania przez Wykonawcę w wykazie narzędzi i urządzeń, którymi będzie dysponować, również należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, 12)polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 13)akceptowany tj. podpisany projekt umowy (stanowiący załączniki nr 11 do SIWZ), 14)harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zamówienia, 15)opisy i rysunki wraz z potwierdzeniem aprobatami do stosowania w budownictwie proponowanych urządzeń wchodzących w skład przydomowych oczyszczalni ścieków. B. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w lit. A pkt 4,5 i 7, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, natomiast zamiast dokumentu o którym mowa w lit. A pkt 6 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. Powyższe dokumenty powinny być załączone zgodnie z warunkami określonymi w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. C. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. 1)Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane lit. A ppkt od 2 - do 12 - dla każdego partnera z osobna, natomiast pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 2)Pełnomocnictwo dla jednego z wykonawców ustanowione wspólnie przez wszystkich wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyżej wymienione dokumenty należy złożyć, w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem-, w sposób umożliwiający identyfikację osoby składającej podpis.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug-ozorkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach