Przetargi.pl
„Uporządkowanie gospodarki ściekowej – budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami dla Gminy Świątniki Górne – zadanie I”

Gmina Świątniki Górne ogłasza przetarg

  • Adres: 32-040 Świątniki Górne, ul. Bruchnalskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 270 40 30 , fax. 12 270 40 96
  • Data zamieszczenia: 2018-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świątniki Górne
    ul. Bruchnalskiego 36
    32-040 Świątniki Górne, woj. małopolskie
    tel. 12 270 40 30, fax. 12 270 40 96
    REGON: 35155549900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiatniki-gorne.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Uporządkowanie gospodarki ściekowej – budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami dla Gminy Świątniki Górne – zadanie I”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pod nazwą „Uporządkowanie gospodarki ściekowej – budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami dla Gminy Świątniki Górne - zadanie I”. Zadanie I obejmuje budowę ok. 18,75 km kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno - ciśnieniowym, 6 pompowni ścieków, 2 pompownie przydomowe na obszarze części miejscowości Wrząsowice (zad. 4), Ochojno (część północna – zad. 6) wraz z tranzytem w Gminie Świątniki Górne (zad. 5a i 3). Należy zwrócić uwagę, iż zadanie 5a i 3 wzajemnie się uzupełniają, co zostało przedstawione na mapach. Wykonawca winien rozpocząć roboty równolegle na wszystkich zadaniach, jednak preferowane jest jak najszybsze ukończenie zadania 5a i 3. Terminarz robót zostanie sprecyzowany w harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym integralną część niniejszej umowy. Podczas realizacji przedsięwzięcia należy bazować na dokumentacji projektowej kanalizacji, na którą wydano prawomocne pozwolenie na budowę : decyzja AB.II.S.7351/592/04/05 z dnia 10.05.2005 r., oraz na projekcie z 2016 r. dla zadania 3 – zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę. Kanały oraz przykanaliki należy wykonać z rur kanałowych PVC lite SN8 o średnicach od DN 160 – DN 300. Rurociągi tłoczne ścieków DN 200 – 40 z rur PEHD 100 SDR 11-17 wielowarstwowych. W terenach osuwiskowych lub przy spadkach kanału powyżej 15% (i=0,15), należy stosować rury kielichowe jak wyżej lecz z wydłużonym kielichem posiadające pozytywną opinię GIG do stosowania w terenach szkód górniczych, względnie rury z PEHD 100 zgrzewane doczołowo przyjęte jak dla rurociągów tłocznych. Zamawiający zwraca uwagę na konieczność wycięcia warg powstałych wewnątrz rurociągu podczas zgrzewania. Na kanałach głównych zaprojektowano studzienki prefabrykowane z elementów betonowych klasa C35/45 łączonych na uszczelkę gumową o średnicy 1000 mm, zaś na przyłączach studzienki z tworzywa sztucznego o średnicy 600 mm (dotyczy studni zbiorczych, w przypadku podejścia do pojedynczego budynku należy zastosować studnię z tworzywa sztucznego o średnicy 425 mm.) Zaprojektowano pompownie prefabrykowane w kształcie koła o średnicy 1,2 m i 1,5 m. Są to pompownie podziemne kontenerowe z dwoma lub czterema pompami zatapialnymi pracującymi na przemiennie (pracujące i rezerwowe) wraz z wyposażeniem i zasilaniem elektrycznym, a więc z zaworami zwrotnymi, odcinającymi i układem sterowniczym oraz systemami umożliwiającymi transmisję danych w miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z oprogramowaniem umożliwiającym monitoring pompowni. Przenośny agregat prądotwórczy należy przekazać referatowi Komunalnemu w tut. Urzędzie. Parametry agregatu należy dopasować tak, aby współpracował z zamontowanymi pompowniami. Główne pompownie ścieków będą posiadały hybrydowe oświetlenie LED oparte na energii słonecznej oraz energii wiatru, jako odnawialne źródła energii. Słup na którym będą zamontowane poszczególne elementy oświetlenia hybrydowego powinien być wykonany ze stali ocynkowanej. Drogi winny zostać zrekonstruowane na całej szerokości zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości 150.000,00 zł (słownie : sto pięćdziesiąt tysięcy i 00/100 złotych). 3. Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę uznania na rachunku Zamawiającego. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu przelewem, na konto Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. 54 1240 4748 1111 0000 4879 9346, z adnotacją: „Uporządkowanie gospodarki ściekowej – budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami dla Gminy Świątniki Górne - zadanie I”. b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach ubezpieczeniowych, d. gwarancjach bankowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2016.359 t.j. z dnia 2016.03.17); 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 10 niniejszej sekcji 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 5 niniejszej sekcji, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.1. Formularz ofertowy- wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (zał. nr 1). A.4. Kosztorys ofertowy w formie tabeli elementów scalonych. A.5. Stosowne pełnomocnictwo(a) w formie pisemnej – w przypadku ustanowienia przez Wykonawcę Pełnomocnika do złożenia oferty, do podejmowania czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do wnoszenia środków ochrony prawnej, lub w przypadku ustanowienia Pełnomocnika przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. D.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: a). w pkt B.3 niniejszej sekcji składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 p.z.p.; b). w pkt. B.1, B.4, B.5 niniejszej sekcji składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, odpowiednio, że: nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organ, nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w podpunkcie a), a także w podpunkcie b) w części dotyczącej potwierdzenia, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Wykonawcy powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Pozostałe dokumenty, o których mowa w podpunkcie b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. D.2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w powyższym pkt D.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsca zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt D.1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach