Przetargi.pl
UNIESZKODLIWIANIE WÓD ODCIEKOWYCH ZE SKŁADOWISK ODPADÓW KOMUNALNYCH W SIERAKOWIE I W KLUCZU (w podziale na części)

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125a
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 484 82 94 , fax. 091 484 80 55
  • Data zamieszczenia: 2011-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    ul. Ku Słońcu 125a 125a
    71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 484 82 94, fax. 091 484 80 55
    REGON: 81073546000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego - samorządowy zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UNIESZKODLIWIANIE WÓD ODCIEKOWYCH ZE SKŁADOWISK ODPADÓW KOMUNALNYCH W SIERAKOWIE I W KLUCZU (w podziale na części)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest unieszkodliwianie wód odciekowych ze składowisk odpadów komunalnych w Sierakowie i w Kluczu - w podziale na części: CZĘŚĆ I: Unieszkodliwianie wód odciekowych ze składowiska odpadów komunalnych w Sierakowie CZĘŚĆ II: Unieszkodliwianie wód odciekowych ze składowiska odpadów komunalnych w Kluczu CPV 90000000-7 90111000-8 90111100-9 2. Maksymalne ilości wód odciekowych do unieszkodliwienia to odpowiednio: 1) składowisko odpadów komunalnych w Sierakowie - 30 000 m3 2) składowisko odpadów komunalnych w Kluczu - 9 600 m3 3. Zamawiający będzie dostarczał wody odciekowe własnymi samochodami z beczkami asenizacyjnymi o pojemności 10 m3 - 15 m3. W przypadku dostarczania odcieków przez samochody innego podmiotu, Wykonawca otrzyma odpowiednie pisemne oświadczenie Zamawiającego o zgodzie na wykonywanie tej czynności w jego imieniu. Oświadczenie będzie zawierało nazwę podmiotu, markę i numer samochodu, pojemność beczki asenizacyjnej, okres wykonywania usługi. 4. Dla każdego samochodu z beczkami asenizacyjnego będzie prowadzona odrębna Tygodniowa Karta Wywozu Wód Odciekowych. 5. Maksymalna odległość punktu zrzutu od każdego ze składowisk nie może być dłuższa niż 30 km. Odległość ma być mierzona po najkrótszej, dopuszczalnej, możliwej do przebycia, drodze publicznej. Drogą publiczną - zgodnie z ustawą z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 19, poz. 115 ze zmianami) - to droga zaliczana do jednej z kategorii dróg, z której może korzystać każdy zgodnie z jej przeznaczeniem, z ograniczeniem i wyjątkami określonymi w ww. ustawie lub innych przepisach szczególnych. 6. Badanie monitoringu środowiska przeprowadzone będzie przez niezależne laboratoria posiadające wdrożone systemy kontroli jakości. Skład fizyko-chemiczny wód odciekowych został przedstawiony w załączniku nr 6 do SIWZ. 7. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany z najwyższą starannością i na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości usług, zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, a także z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i z ofertą, która będzie stanowiła integralną część umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 900000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w następującej wysokości CZĘŚĆ I - 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych i 00/100), CZĘŚĆ II - 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100). W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na dwie części, wówczas ma obowiązek wnieść wadium w wysokości odpowiadającej sumie wartości wadiów przewidzianych dla tych części. 2. Wykonawca wnosi wadium w terminie do dnia 09.12.2011 r., do godziny 11.00. Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego - 22124038131111000043932038 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - w kasie Zamawiającego, w godz. 10.00 - 14.00, 3) gwarancjach bankowych - w kasie Zamawiającego, w godz. 10.00 - 14.00, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych - w kasie Zamawiającego, w godz. 10.00 - 14.00, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie Zamawiającego, w godz. 10.00 - 14.00, 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 8 i 9 bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 7. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy (rozdziale V pkt 6 SIWZ), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba, że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 10. W ofercie należy wpisać rachunek bankowy, na który Zamawiający będzie mógł zwrócić wadium wniesione w formie pieniężnej. 11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9. 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodne z pkt 11, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 15. Na wniosek Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 16. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach