Przetargi.pl
Unieszkodliwianie azbestu na terenie gminy Strzegowo

Gmina Strzegowo ogłasza przetarg

  • Adres: 06-445 Strzegowo, Plac Wolności 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6794047 , fax. 023 6794047
  • Data zamieszczenia: 2015-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzegowo
    Plac Wolności 32 32
    06-445 Strzegowo, woj. mazowieckie
    tel. 023 6794047, fax. 023 6794047
    REGON: 13037844000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.strzegowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Unieszkodliwianie azbestu na terenie gminy Strzegowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa w zakresie demontażu pokrycia dachowego pokrytego azbestem lub odebrania płyt azbestowo - cementowych z miejsc tymczasowego składowania, pakowanie, załadunek na środek transportu, transport i przekazanie odpadów zawierających azbest na składowisko odpadów niebezpiecznych do utylizacji oraz wystawienie kart przekazania odpadów. W przypadku nieruchomości z których należy zdemontować i unieszkodliwić wyroby zawierające azbest Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania kompleksowej usługi. Usługa ta będzie obejmowała: demontaż pokrycia dachowego pokrytego azbestem, pakowanie, uporządkowanie terenu i oczyszczenie z pyłu azbestowego, załadunek, transport na składowisko, rozładunek i zdeponowanie na przystosowanym składowisku odpadów wraz z kosztami unieszkodliwienia. W przypadku odpadów zdemontowanych przez właścicieli lub użytkowników Wykonawca będzie zobowiązany tylko do odbioru oraz unieszkodliwienia azbestu. Usługa ta będzie obejmowała: pakowanie, uporządkowanie terenu i oczyszczenie z pyłu azbestowego, załadunek, transport na składowisko, rozładunek i zdeponowanie na przystosowanym składowisku odpadów wraz z kosztami unieszkodliwienia. Wykonawca niezwłoczne po podpisaniu umowy otrzyma od Zamawiającego wykaz nieruchomości, z których mają zostać zdemontowane płyty azbestowo - cementowe oraz odebrane płyty azbestowo - cementowe z miejsc tymczasowego składowania. Wykonawca w terminie 2 dni od otrzymania powyższego wykazu zobowiązany jest skontaktować się i ustalić dogodny termin wykonania prac związanych z demontażem (odbiorem) odpadów z właścicielami (użytkownikami) nieruchomości wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca prac demontażowych powinien uwzględnić zaplanowane terminy z firmami dekarskimi. O uzgodnionych terminach Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Zamawiającego. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zdjęcia z poszczególnych etapów robót na płycie CD. Wykonawca zamówienia staje się posiadaczem i wytwórcą wszystkich odpadów niebezpiecznych powstałych w wyniku prowadzenia prac. Inne wymagania stawiane wykonawcy : a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji przedmiotu zamówienia. c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będzie przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, d) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. e) Wykonawca dokona uporządkowania terenu po zakończeniu robót oraz wypłaci odszkodowanie z tytułu ewentualnych zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub związanych z nimi. f) Wykonawca dokona ważenia płyt przy użyciu własnych urządzeń (w obecności przedstawiciela Zamawiającego), z przeprowadzonej czynności ważenia ma zostać sporządzony protokół, który będzie zawierał następujące informacje; - imię i nazwisko osoby od której odbierane będą odpady, - wskazanie miejsca odbioru, datę odbioru, ilość odebranych odpadów, - rodzaj odpadu, podpis właściciela. g) Dostarczenie Zamawiającemu dowodu unieszkodliwiania zebranych odpadów, tj. karty przekazania odpadów ze składowiska odpadów niebezpiecznych, potwierdzającego wagę odebranych wyrobów zawierających azbest indywidualnie dla każdego gospodarstwa domowego oraz zbiorczej karty. h) Wykonawca wystawi dla właściciela posesji oświadczenie o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych. i) Zamawiający dokona protokolarnego odbioru wykonanych robót. j) Dokonanie zapłaty za wykonaną usługę nastąpi jedynie do kwoty kosztów ilości rzeczywiście unieszkodliwionych odpadów azbestowych - wyliczonej w formie iloczynu stawki łącznej (w PLN za 1 Mg) x ilość (w Mg). Zgodnie z deklaracjami właścicieli nieruchomości, w których właściciele określili powierzchnię dachu wyrażoną w m2 przyjmuje się następujące ilości azbestu do utylizacji: a) ilość azbestu do demontażu i utylizacji wynosi: 1.013,00 m2, co przy założeniu, że 1 m2 płyt azbestowych waży 15 kg daje 15,20 Mg azbestu do demontażu i utylizacji, na potrzeby zamówienia przyjęto maksymalną wartość 1 013,00 m2, 15,20 Mg azbestu do demontażu i utylizacji. b) ilość azbestu do utylizacji (bez demontażu) wynosi: 25 737,00 m2, co przy założeniu, że 1 m2 płyt azbestowych waży 15 kg daje 386,06 Mg azbestu do utylizacji, na potrzeby zamówienia przyjęto maksymalną wartość 32 000,00 m2, 480,00 Mg azbestu do utylizacji. Zamawiający informuje, iż istnieje możliwość utylizacji mniejszej ilości azbestu, nie mniej jednak niż 250,0 Mg oraz całkowitej rezygnacji z azbestu do demontażu, w przypadku gdy właściciele nieruchomości dokonają wcześniej zdjęcia azbestu z dachu lub z powodu braku środków finansowych na zmianę dachu przełożyli inwestycję na inny okres. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia dodatkowe z tytułu zmniejszenia zakresu robót. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z zachowaniem zasad bezpieczeństwa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności: - ustawą z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz.21), - ustawą z 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008r Nr 25, poz.150 ze zm.), - ustawą z 15 czerwca 1997 r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r. Nr 3, poz. 20 ze zm.), - ustawą z 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. Nr 227, poz. 1367), - ustawą z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.), - rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r. Nr 216, poz. 1824), - rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r. Nr 71, poz. 649 ze zm.), - rozporządzeniem Ministra Środowiska z 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2010r. Nr 249, poz. 1673), - rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. Nr 8, poz. 31). Zamówienie jest współfinansowane ze środków WFOŚiGW w Warszawie i NFOŚiGW zadanie: Unieszkodliwianie azbestu na terenie gminy Strzegowo
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626605
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł., słownie: pięć tysięcy złotych gr. 00/100 przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Strzegowie nr konta 03 8238 0009 0000 0648 2000 0002. W tytule wpłaty należy dokładnie określić jakiego przetargu przelew dotyczy. 4. Wniesienie wadium w formie przelewu pieniężnego oznacza uznanie kwoty wadium na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - dokument potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego 06-445 Strzegowo ul. Plac Wolności 32 w sekretariacie pok. Nr 1 lub dołączyć do oferty. Z dokumentu tego musi wynikać, że gwarancja/poręczenie jest nieodwołalne i bezwarunkowe. Gwarancja/poręczenie nie może w swojej treści uzależniać wypłaty wadium od potwierdzenia przez bank, jakąkolwiek inną osobę trzecią lub instytucję podpisów osób złożonych pod żądaniem wypłaty wadium w imieniu zamawiającego. Wypłata kwoty wadium nie może być też uwarunkowana żadnymi innymi formalnościami koniecznymi do spełnienia ani dokumentami koniecznymi do złożenia wraz z żądaniem wypłaty wadium. Gwarancja lub poręczenie winny przewidywać okres bezwarunkowej wypłaty maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od pierwszego pisemnego żądania wypłaty wadium. 6. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatnosci
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strzegowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach