Przetargi.pl
UMW/AZ/PN-92/ 2012 części A - C

Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich ogłasza przetarg

  • Adres: 50-367 Wrocław, ul. Pasteura 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 784 11 74; 784 11 73 , fax. 71 784 00 45
  • Data zamieszczenia: 2012-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
    ul. Pasteura 1 1
    50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 784 11 74; 784 11 73, fax. 71 784 00 45
    REGON: 00028898100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UMW/AZ/PN-92/ 2012 części A - C
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj zamówienia publicznego: dostawa Przedmiot zamówienia podzielono na trzy części, osobno oceniane Część A - Dygestorium szer. 120 cm ; Kod CPV: 39.18.00.00-7 spełniające co najmniej parametry i funkcje określone w załączniku nr 2A do Siwz przeznaczone dla Zakładu Technik Molekularnych Katedry Medycyny Sądowej UM przy ul. Mikulicza-Radeckiego 4; 50-345 Wrocław Część B Meble laboratoryjne kod. CPV 39.18.00.00.7 39.15.12.00 - 7 Stoły laboratoryjne spełniające co najmniej parametry określone w załączniku nr 2B do Siwz (w tym wymagania materiałowo-konstrukcyjne), w rodzajach i ilościach przedstawionych w zał.2B, przeznaczone dla do Zakładu Technik Molekularnych Katedry Medycyny Sądowej UM przy ul. Mikulicza-Radeckiego 4; 50-345 Wrocław Część C Meble biurowe kod. CPV 39.13.00.00-2 39.11.20.00-0 Krzesła 39.11.00.00-6 Fotele 39.13.21.00-7 Szafy na akta 39.12.00.00-9 Biurka i stoły spełniające co najmniej parametry określone w załączniku nr 2C do Siwz (w tym wymagania materiałowo-konstrukcyjne), w rodzajach i ilościach przedstawionych w zał.2C, przeznaczone dla do Katedry i Zakładu Stomatologii Zachowawczej i Dziecięcej UM przy ul. Krakowskiej 26 ; 50-425 Wrocław 2. W części A z dostawą Dygestorium do Użytkownika wiąże się przewóz Dygestorium do siedziby Użytkownika, wniesienie do pomieszczenia docelowego, montaż, instalacja z podłączeniem do mediów, uruchomienie a także wykonanie pomiarów techniczno - ruchowych, których wyniki przedstawione w formie załącznika do protokołu odbioru, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji i podpisu. W części B dostawa mebli laboratoryjnych związana jest z ich wniesieniem, rozpakowaniem, montażem, ustawieniem i wypoziomowaniem w miejscach docelowych w Zakładzie Technik Molekularnych UM przy ul. Mikulicza-Radeckiego 4; 50-345 Wrocław Molekularnych Kolory mebli, blatów laboratoryjnych i tapicerek uzgodnione będą z Użytkownikami podczas podpisywania umowy. Zamawiający przed protokolarnym przyjęciem mebli sprawdzi zgodność ich wykonania z wymaganiami Siwz a także ilości poszczególnych rodzajów mebli. W części C dostawa mebli laboratoryjnych i biurowych związana jest z ich wniesieniem, rozpakowaniem, montażem, ustawieniem i wypoziomowaniem w miejscach docelowych w Katedrze i Zakładzie Stomatologii Zachowanej i Dziecięcej UM. przy ul. Krakowskiej 26; 50-425 Wrocław Kolory mebli, blatów laboratoryjnych i tapicerek uzgodnione będą z Użytkownikami podczas podpisywania umowy 3. Przed realizacją zamówienia w części B i C wybrani Wykonawcy dokonają pomiarów pomieszczeń w których ustawione będą meble uzgadniając i zatwierdzając z Użytkownikami aranżację, kolory mebli, blatów, akcesoriów i tapicerki. Wszystkie elementy zamówionych przedmiotów zamówienia (A - C) z wyposażeniem, akcesoriami i okuciami muszą być nowe i nieużywane. Wykonawcy we własnym zakresie zabiorą opakowania transportowe od dostarczonych przedmiotów zamówienia (dygestorium i mebli). 4. Zamawiający ustalił pożądany termin realizacji zamówienia - na okres 4 tygodni od daty podpisania umowy. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym proponowany termin realizacji zamówienia, który nie powinien przekraczać 6 tygodni od dnia podpisnia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391800007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie ustalił i nie pobiera wadium w postępowaniu UMW/AZ/PN-92/12 cz. A-C

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.wroc.pl. link przetargi ZZP 2012 Nr postepowania PN- 92/ 12 części A- C
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach