Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich ogłasza przetarg
- Adres: 50-367 Wrocław, ul. Pasteura 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 784 11 74; 784 11 73 , fax. 71 784 00 45
- Data zamieszczenia: 2015-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich
ul. Pasteura 1 1
50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 784 11 74; 784 11 73, fax. 71 784 00 45
REGON: 00028898100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
UMW / AZ / PN - 50 / 15 Sukcesywna dostawa mebli biurowych oraz mebli do sal dydaktycznych do Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych oraz mebli do sal dydaktycznych, przedstawionych w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ i spełniających co najmniej ustalone wymogi graniczne, w Jednostkach Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, znajdujących się na terenie miasta Wrocławia, w okresie od daty obustronnego podpisania umowy do dnia udzielenia łącznych zamówień do ceny ofertowej netto, nie dłużej jednak niż do 30.09.2017 r. 2.Zamawiający nie zobowiązuje się do wykupienia mebli w ilości przedstawionej w Arkuszu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, ale zgodnie z rzeczywistymi potrzebami przyszłych użytkowników - Jednostek Organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu. Podane w załączniku nr 2 do SIWZ ilości są jedynie prognozą potrzebną do porównania złożonych ofert. 3.Meble wymienione w załączniku nr 2 wykonane zgodnie z opisem technologicznym i wymogami Zamawiającego zawartymi w załączniku nr 3, w okresie trwania umowy dostarczane będą na podstawie zamówień, w których określony będzie: rodzaj zamawianych mebli, wymiary, kolorystyka, ilości i miejsce użytkowania. Przed wykonaniem mebli wchodzących w skład zamówienia Wykonawca dokona pomiarów sprawdzających w zakresie prawidłowości określenia ich rozmiarów dostosowanych do zabudowy i ustawienia w pomieszczeniach oraz uzgodni kolorystykę z Użytkownikiem. 4. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór - zał. nr 1 do Siwz) całkowitą cenę realizacji przedmiotu zamówienia, na który składa ofertę, obejmującą dostawę do miejsca użytkowania, montaż i ustawienie mebli oraz termin wykonania zamówienia. 5. Warunki dostawy i gwarancji ustalone przez Zamawiającego, na jakich dostarczony będzie przedmiot zamówienia: Gwarancja - 36 miesięcy, Dostawa - do 3 tygodni od daty otrzymania zamówienia (termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert). 6. Należność za zrealizowane zamówienie Zamawiający ureguluje w terminie 21 dni od daty otrzymania faktury i potwierdzenia zgodności z zamówieniem. 7. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały przedstawione w projekcie umowy - załącznik nr 7 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w postępowaniu UMW/AZ/PN-50/15
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umed.wroc.pl Link przetargi ZZP 2015 nr PN - 50 / 15
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń żłobka przy ul. Galla Anonima w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa i wyposażenie Żłobka na Osiedlu Zawiszów w Świdnicy
Dodano: 2016-07-27 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa leżaków do obiektu Waligóra w Sokołowsku, transportem Wykonawcy lub na jego koszt, wraz z zamontowaniem we wskazanych pomieszczeniach.
Dodano: 2016-07-21 - Uzupełnienie wyposażenia Przedszkoli Publicznych w Kraśniku Dolnym, Kruszynie, Ocicach i Żeliszowie
Dodano: 2016-07-14 - Wyposażenia Przedszkoli Publicznych w Brzeźniku, Ocicach i Żeliszowie - kreatywne przedszkola
Dodano: 2016-07-14 - DOSTAWA SPRZĘTU KWATERUNKOWEGO (III CZĘŚCI): Część I - sprzęt kwaterunkowy drewniany, Część II - siedziska i oparcia do krzeseł, taboretów (materiały naprawcze) Część III - sprzęt kwaterunkowy polowy
Dodano: 2016-07-04 - OPRACOWANIE ARANŻACJI POMIESZCZEŃ WRAZ Z DOSTAWĄ MEBLI BIUROWYCH DO BUDYNKU NR.7 nr sprawy WNP/414/PN/2016 o wartości szacunkowej poniżej 209.000 EURO
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa wyposażenia szkoły podstawowej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Długołęce - część II
Dodano: 2016-05-31 - BZP.3810.42.2016.JK-dostawa, montaż i ustawienie wyposażenia meblowego dla DCCHP we Wrocławiu (Oddz. VIB) transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
Dodano: 2016-05-24 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do sal obiektu Waligóra w Sokołowsku, transportem Wykonawcy lub na jego koszt, wraz z zamontowaniem we wskazanych pomieszczeniach.
Dodano: 2016-05-11 - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MEBLI RÓŻNYCH NA POTRZEBY UCZELNI nr sprawy WNP/206/PN/2016 o wartości szacunkowej poniżej 209.000 EURO
Dodano: 2016-04-25