Gmina Biskupiec ogłasza przetarg
- Adres: 11-300 Biskupiec, al. Niepodległości 2
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 7150110 , fax. 89 7152437
- Data zamieszczenia: 2012-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Biskupiec
al. Niepodległości 2 2
11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 7150110, fax. 89 7152437
REGON: 00068779300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.biskupiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Umowa zlecenie na realizację zajęć z doradztwa prawnego w ramach projektu Razem do celu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zmówienia: umowa zlecenie na realizację zajęć z doradztwa prawnego w ramach projektu Razem do celu mające na celu pomoc w rozwiązywaniu skomplikowanych problemów prawnych uczestników szkolenia i związanych z tym trudności życiowych. 2. Zakres tematyczny realizowanych zajęć z doradztwa prawnego z zakresu: prawa pracy prawa rodzinnego i opiekuńczego prawa cywilnego innych zagadnień prawnych mających wpływ na funkcjonowanie osób bezdomnych, związanych z dyskryminacją ze względu na płeć oraz udzielanie informacji o uprawnieniach służących przywróceniu samodzielności życiowej, w tym powrotu na rynek pracy tworzenie dokumentów, pism związanych z funkcjonowaniem na rynku pracy w oparciu o obowiązujące przepisy 3. Oferent zobowiązuje się: prowadzić zajęcia z doradztwa prawnego zgodnie z zasadą równych szans prowadzić zajęcia z doradztwa prawnego w ustalonym terminie przygotować materiały pomocnicze dla uczestników projektu z uwzględnieniem informacji o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego informować uczestników na zajęciach z doradztwa prawnego o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dostarczyć pełną dokumentację wymaganą przez Zamawiającego w terminie 7 dni od zakończenia zajęć z doradztwa prawnego (do umowy) wypełnić ankietę ewaluacyjną, w której ocenia zrealizowane przez siebie zajęć z doradztwa prawnego, uczestników zajęć z doradztwa prawnego oraz organizację zajęć z doradztwa prawnego na podstawie przeprowadzonych badań ankietowych wśród uczestników wypełnić dokumentację z zajęć z doradztwa prawnego: dziennik zajęć i inne wymagane dokumenty prowadzenia dokumentacji szkoleniowej zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez Zamawiającego (m.in. dokumentacja związana z realizacją projektu finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki); poddania się niezapowiedzianym kontrolom przez Zamawiającego w miejscu prowadzenia zajęć z doradztwa prawnego, ale także wszelkiej wymaganej przez niego dokumentacji szkoleniowej, jak także kontroli przez inne instytucje finansujące zamówienie; po zakończeniu zajęć z doradztwa prawnego przygotowanie i wręczenie uczestnikom: -zaświadczenia o ukończeniu zajęć z doradztwa prawnego, wydanego zgodnie z obowiązującymi przepisami, zawierającego informację o jego temacie oraz wymiarze godzin, wydanego zgodnie z aktualnymi wytycznymi Departamentu Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministerstwa Rozwoju Regionalnego dotyczącymi zasad oznaczania projektów i działań informacyjno-promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c.stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków takich jak: logo POKL, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logo projektu, oga zostaną udostępnione przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. Wykonawca po zakończeniu zajęć z doradztwa prawnego przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych, których treść zostanie skonsultowana z Zamawiającym Wykonawca po zakończeniu zajęć z doradztwa prawnego przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników zajęć z doradztwa prawnego w każdym dniu zajęć, b. program zajęć z doradztwa prawnego oraz dziennik zajęć, c. protokół z egzaminu wewnętrznego, jeśli był przeprowadzany, d. potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, e. kopie wydanych zaświadczeń i certyfikatów oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników, f. oryginały ankiet ewaluacyjnych, g. informację o zrealizowaniu usługi. 4. Łączna liczba godzin przypadająca na zrealizowanie zajęć z doradcą prawnym wynosi 864 godzin. Poprzez 1 godzinę trwania kursu Zamawiający rozumie godzinę zegarową. 5. Łączna liczba uczestników zajęć wynosi 120 osób. 6. Termin zajęć: Zajęcia będą realizowane w okresie: od dnia podpisania umowy do dnia 31 lipca 2015r [72h na podgrupę (10os.), w tym wsparcie indywidualne: 2h/os.] po akceptacji harmonogramu zajęć przez Zamawiającego. Zamawiający zaleca aby zajęcia z doradztwa prawnego planowane były w dni powszednie w godzinach 12:00-20:00 7. Z wybranym wykonawcą zostanie podpisana umowa zlecenie. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791400007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.biskupiec.pl/ogloszenia_przetargi.htm
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne świadczenie usług dydaktycznych oraz udzielanie opinii prawnych w zakresie tematyki Procedury administracyjne i techniki prawodawcze w JST dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego na potrzeby realizacji projektu Dobre prawo - sprawne rządzenie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2013-08-16 - Dostawa i uruchomienie systemu informacji prawnej wraz z aktualizacjami do Biblioteki Uniwersyteckiej Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2013-03-13