Przetargi.pl
Umowa ramową na wykonanie remontu pustostanów lokali mieszkalnych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-479 Warszawa, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 863 55 24, , fax. 22 863 55 24
  • Data zamieszczenia: 2019-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy
    Bolesława Chrobrego 7
    02-479 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 863 55 24, , fax. 22 863 55 24
    REGON: 10817934000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgnwlochy.waw.pl/index.php/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Umowa ramową na wykonanie remontu pustostanów lokali mieszkalnych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4. Opis przedmiotu zamówienia 1) Zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień CPV: 45000000-7 Roboty budowlane 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno- kanalizacyjne i sanitarne 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 2) Celem umowy ramowej jest określenie warunków dla przyszłych zamówień na wykonanie robót budowlanych, o których mowa, powyżej, jakie Zamawiający będzie udzielał Wykonawcy na podstawie zamówień wykonawczych. 3) Dla zamówienia zostanie zawarta umowa ramowa, na postawie, której Zamawiający będzie mógł udzielić Wykonawcy zamówień wykonawczych. 4) Zamawiający zastrzega, że nie gwarantuje zlecenia zamówień wykonawczych na kwotę maksymalnego wynagrodzenia wskazanego w umowie ramowej i z tego tytułu nie przysługuje Wykonawcy żadne roszczenie. 5) Umowa ramowa, zostanie zawarta pomiędzy Zamawiającym, a maksymalnie trzema Wykonawcami zgodnie z przedmiotem zamówienia a jej celem jest ustalenie warunków dotyczących zamówień publicznych, jakie mogą zostać udzielone na podstawie umowy ramowej w okresie jej obowiązywania. 6) Zamawiający będzie udzielał zamówień, których przedmiot jest objęty umową ramową, Wykonawcy, z którym zawarł umowę ramową, na warunkach określonych w umowie ramowej (stosownie do przepisu art. 101a ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp). 7) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy ramowej stanowiącym Załącznik nr 11 do SIWZ oraz we wzorze umowy wykonawczej stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ, specyfikacji technicznej oraz przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ. Celem umowy ramowej jest ustalenie warunków dotyczących zamówień publicznych, jakie mogą zostać udzielone w okresie obowiązywania niniejszej umowy na zawarcie umowy ramowej na remonty pustostanów lokali mieszkalnych o powierzchni od …. m² do ____ m², zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy, obejmujących: 1) roboty ogólnobudowlane, 2) roboty instalacyjne, elektryczne, 3) roboty instalacyjne, wod-kan i c.o., 4) roboty instalacyjne gazowe, 5) roboty posadzkarskie, 6) roboty stolarskie, 7) roboty murarskie, 8) roboty malarskie, 9) wykonanie pomiarów elektrycznych wraz z protokołem, 10) wykonanie prób szczelności instalacji gazowej wraz z protokołem, 11) sprawdzenie prawidłowości podłączeń do przewodów kominowych wraz z opinią kominiarską.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Informacje dodatkowe
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony formularz Oferty– wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a pzp – tj. zaistnienia okoliczności o których mowa w Rozdziale V SIWZ składa zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, 2. dowodów, o których mowa w rozdz. XVII SIWZ – w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, 3. dokumentu zawierającego dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzającego, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej), 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o otwarciu ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia– wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ. 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów: musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w oryginale zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7. Oświadczenia składane są w formie oryginałów (także w przypadku, gdy są składane w wyniku wezwania Zamawiającego). 8. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 10. Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach