Przetargi.pl
Uługi polegające na kompleksowym utrzymaniu czystości w obiektach Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Targu

Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu ogłasza przetarg

  • Adres: 34-400 Nowy Targ, ul. Kokoszków 71
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2610709 , fax. 108 2610708
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu
    ul. Kokoszków 71 71
    34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 018 2610709, fax. 108 2610708
    REGON: 49272240400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Uługi polegające na kompleksowym utrzymaniu czystości w obiektach Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Targu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi, polegające na kompleksowym utrzymaniu czystości w obiektach Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Targu. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części. Część 1 obejmuje usługi, polegające na kompleksowym utrzymaniu czystości w budynku przy ul. Kokoszków 71 w Nowym Targu. Ilość osób korzystających z budynku wynosi w roku akademickim ok. 2500, natomiast w okresie wakacyjnym (lipiec, sierpień) ok. 250, w tym 2/3 tych osób stanowią kobiety. Łączna powierzchnia do sprzątania w budynku wynosi 4035 m2. Część 2 obejmuje usługi, polegające na kompleksowym utrzymaniu czystości w wynajmowanych przez Uczelnię pomieszczeniach znajdujących się w budynkach: 1) rzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego w Nowym Targu ul. Szpitalna 14 (przyziemie), o powierzchni ok. 1.305 m2 2) owiatowego Urzędu Pracy w Nowym Targu ul. Szpitalna 14 (przyziemie), obejmujących salę wykładową nr 12 o powierzchni 56 m2. 3) udynku Głównego Szpitala im. Jana Pawła II w Nowym Targu ul. Szpitalna 14 obejmujących salę konferencyjną w pawilonie A o powierzchni 77,5 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909190002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu jest wymagane wniesienie wadium w wysokości 3.600,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz spełniają warunki szczegółowe: a) wykonawca musi się wykazać doświadczeniem w wykonywaniu w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech usług, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia uważa się usługi sprzątania pomieszczeń biurowych, o powierzchni co najmniej 3 000 m2 każda, b) wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi dysponować samojezdnym urządzeniem czyszcząco-zbierającym do zapewnienia czystości na posadzkach, odkurzaczem ekstrakcyjnym, szorowarką, polerką co najmniej 1500 obr./min., profesjonalnym sprzętem ręcznym tzw: wózkiem serwisowym, mopem płaskim lub przedstawić zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, c) wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 100.000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - niespełna, w oparciu o dokumenty załączone do oferty, a których wykaz zawiera punkt VII SIWZ. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np konsorcjum, spółka cywilna), ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo), chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Warunki udziału w postępowaniu, dotyczące wykonawcy, odnoszą się odpowiednio do wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ oraz następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zał nr 6 do siwz, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, e) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca zał nr 7, f) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, jeśli wykonawca w wykazie o którym nowa wyżej litera e) wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, g) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z wykonawców, musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, mając na uwadze, że warunki w zakresie wymaganego doświadczenia i dysponowania wymaganym sprzętem oraz ubezpieczeniem, wykonawcy mogą spełniać łącznie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, wskazanych w pozycjach a)-c) składa odpowiednio dokumenty wskazane w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć również oświadczenie o spełnieniu przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego - zał nr 3 do SIWZ. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie - art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 189 poz. 1158 z późniejszymi zmianami)).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ppwsz.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach