Przetargi.pl
Ulica Philipsa od Al. Powstańców Wlkp do ul. Podchorążych w Pile - usunięcie kolizji ze stacją trafo opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót ( budowa nowej stacji trafo i rozbiórka istniejącej)

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2126210 , fax. 067 2123566
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2126210, fax. 067 2123566
    REGON: 00063833000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ulica Philipsa od Al. Powstańców Wlkp do ul. Podchorążych w Pile - usunięcie kolizji ze stacją trafo opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót ( budowa nowej stacji trafo i rozbiórka istniejącej)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz SSTWiOR budowy kontenerowej stacji trafo 15 /0,4 KV wraz z układem pomiarowym , przełożenie kabli SN i NN z istniejącej stacji trafo do projektowanej. - wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej rozbiórki istniejącej stacji trafo. W ramach powyższego zadania do projektanta należy także, w szczególności : a) weryfikacja mapy do celów projektowych ( w posiadaniu Zamawiającego i jej ewentualne uzupełnienie) b) zaznaczyć występujące kolizje w szczególności z sieciami, przedstawić projektowo ich rozwiązania oraz uzgodnić z właścicielami mediów c) dokonać szczegółowo bieżącej inwentaryzacji stanu istniejącego i projektowane ich rozwiązanie d) uzyskanie wymaganych wszelkich uzgodnień branżowych ( ENEA , Spółdzielnia Społem itp.) e) uzyskanie protokołu ZUD f) wyjaśnienie wszelkich wątpliwości dotyczących projektu oraz pełnienie nadzoru autorskiego g) uwzględnienie w projekcie w formie wytycznych, kwestii związanych z bezpieczeństwem i ochroną zdrowia na etapie wykonawstwa robót budowlanych h) uwzględnienie w projekcie wszelkich niezbędnych kwestii związanych z ochroną środowiska i) jednorazowa aktualizacja kosztorysu inwestorskiego przed rozpoczęciem wykonywania robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniana potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2ustawy Prawo Zamówień Publicznych 5. posiadają uprawnienia budowlane do projektowania odpowiednie do przedmiotu zamówienia 6.dysponują osobami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje: a) projektant o specjalności instalacyjno-inż. w zakresie sieci i instalacji elektrycznych posiada: - min 3 lata doświadczenia zawodowego w projektowaniu ( po uzyskaniu uprawnień W przypadku podmiotów składających wspólną ofertę warunki wyszczególnione w pkt 1 i 2 muszą spełniać wszyscy wykonawcy, pozostałe warunki wykonawcy muszą spełniać łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1, ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 2. Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informcjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane) oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie do właściwej do Izby Inżynierów Budownictwa 3a pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie , o którym mowa w pkt 3 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 4. Parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach