Przetargi.pl
Ulica Orla w Pile - etap I

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2126210 , fax. 067 2123566
  • Data zamieszczenia: 2013-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2126210, fax. 067 2123566
    REGON: 00063833000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ulica Orla w Pile - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa ul. Orlej w Pile obejmująca jej przebudowę na odcinku od km 0+021,80 do km 0+460,00 wraz z dowiązaniem do Al. Poznańskiej na odcinku od km 0+000,00 do km 0+021,80. Zakres zamówienia obejmuje: 1) wszelkie niezbędne roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, zabezpieczeniowe i odtworzeniowe; 2) wykonanie jezdni z okrawężnikowaniem; 3) wykonanie zjazdów i chodników; 4) budowę odwodnienia - skrzynki rozsączające, przykanaliki wraz z wpustami deszczowymi ulicznymi; 5) montaż zabezpieczeń na kolidujących kablach energetycznych i telekomunikacyjnych; 6) usunięcie kolizji z istniejącą siecią energetyczną i telekomunikacyjną; 7) docelowe oznakowanie poziome i pionowe; 8) regulacja istniejących urządzeń na kanalizacji sanitarnej wraz z przebudową studzienek w niezbędnym zakresie; 9) regulacja istniejących urządzeń wodociągowych; 10) regulacja istniejących urządzeń telekomunikacyjnych; 11) urządzenie zieleni przyulicznej. 12) opracowanie oraz wdrożenie na koszt własny czasowej organizacji ruchu. 13) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej i geotechnicznej; 14) spełnienie wszelkich wymogów wynikających z opinii ZUD, uzgodnień i zezwoleń organów i gestorów sieci; 15) przygotowanie i dostarczenie: a) dokumentacji powykonawczej (2 komplety ze spisem treści) i inwentaryzacji powykonawczej (12 egz.) b) dokumentacji fotograficznej przed i po wykonaniu zadania oraz przekazanie jej Zamawiającemu na nośniku elektronicznym; dokumentowanie fotograficzne postępu prac na budowie, prac podlegającym zakryciu i robót zanikających 16) ustawienie na terenie placu budowy tablicy informacyjnej z logotypem Miasta Piły, którą Wykonawca otrzyma od Zamawiającego. Tablica o wymiarach 2x1m winna zawierać: tytuł zadania, wartość zadania w zaokrągleniu do liczb całkowitych oraz zapis Zadanie finansowane ze środków budżetu Gminy Piła. Treść niniejszej tablicy należy uzgodnić z Zamawiającym. Wykonawca zapewni stabilne umocowanie tablicy, na wysokości zapewniającej jej czytelność. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania nadruku na folię i przyklejenie go na niniejszej tablicy. Koszt zrealizowania niniejszego punktu należy uwzględnić w tak zwanych kosztach ogólnych realizowanych robót. Po zakończeniu robót Wykonawca zwróci tablicę Zamawiającemu. .Trwałość tablicy przez okres realizacji zadania, do dnia odbioru końcowego; Przedmiot zamówienia określa szczegółowo projekt budowlany wraz z częścią kosztorysową oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowiące część SIWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z dokumentacją budowlano-kosztorysową oraz dołożyć najwyższej staranności w celu prawidłowego sporządzenia oferty, a zwłaszcza rzetelnego wyliczenia ceny oferty adekwatnej dla realizacji przedmiotu zamówienia. Tam, gdzie na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych oraz przedmiarach robót wskazano pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Dostarczone materiały powinny posiadać określone obowiązującymi w tym zakresie przepisami dopuszczenia do stosowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 50.000,00 zł ( słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł .)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach