Przetargi.pl
Udzielnie kredytu długoterminowego w kwocie 850.000,00 zł na spłatę zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów.

Gmina Dzikowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 36-122 Dzikowiec, Dzikowiec 2
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 0-17 7442109 , fax. 0-17 2274508
  • Data zamieszczenia: 2012-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dzikowiec
    Dzikowiec 2 2
    36-122 Dzikowiec
    tel. 0-17 7442109, fax. 0-17 2274508
    REGON: 69058769500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielnie kredytu długoterminowego w kwocie 850.000,00 zł na spłatę zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 850.000,00 zł na spłatę zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów oraz pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy . 2.Przekazanie kredytu przez bank nastąpi przelewem na konto Gminy Dzikowiec w trzech transzach w dniach: - 25.10.2012 r. w wysokości 300.000,00 zł . - 20.11.2012 r. w wysokości 300.000,00 zł. - 20.12.2012 r. w wysokości 250.000,00 zł. 3. Kredyt zaciąga się na okres od 25.10.2012 r. do 24.10.2016 r. Termin spłaty kapitału kredytu w ratach: I rata 30.11.2013 w wysokości 200.000,00 zł II rata 30.11.2014 w wysokości 200.000,00 zł III rata 30.11.2015 w wysokości 300.000,00 zł IV rata 24.10.2016 w wysokości 250.000,00 zł Okres kredytowania: czas spłaty kredytu określony w Uchwale Rady Gminy Dzikowiec Nr XXV/165/2012 z dnia 17 sierpnia 2012 r. 1. Odsetki naliczone będą od kwoty aktualnego rzeczywistego zadłużenia w okresach kwartalnych na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Wykonawcę, począwszy od IV kw. 2012 r. 2.Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel in blanco z deklaracją wekslową. 3.Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami niż wymienione w pkt 11 SIWZ. 4. Bank nie pobierze prowizji i opłat: - za przelewy środków na rachunek Wykonawcy - od niewykorzystanego kredytu lub jego części - od zmian treści umowy. 5. Oprocentowanie kredytu - zmienna stopa procentowa oparta o WIBOR 3M + marża banku. 6. Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna. 7. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będzie dokonywane w złotych polskich. 8. Możliwość wcześniejszych (przed ustalonym terminem) spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i konieczności informowania Wykonawcy (banku) o tym fakcie. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych opłat za wcześniejszą spłatę całości kredytu w sytuacji wcześniejszej niż w umowie spłaty kredytu ( przedterminowo), odsetki naliczane od faktycznego zadłużenia, 9. Oprocentowanie będzie liczone wg stawki zmiennej obowiązującej w okresie naliczania w wysokości zmiennej stopy podstawowej równej stawce WIBOR dla depozytów 3 miesięcznych powiększonej o marżę banku, - przy naliczaniu oprocentowania będzie przyjęta rzeczywista liczba dni w miesiącu oraz w roku obrachunkowym (365/366 dni), 10. Spłata odsetek w kwartalnych okresach obrachunkowych w terminie 14 od daty wystawienia przez bank noty odsetkowej na koniec kwartału, 11. Cenę w ofercie należy podać opierając się na: L.p. Cena kredytu w % w stosunku do wielkości kredytu w zł 1. Oprocentowanie kredytu oparte na stawce WIBOR 3M na dzień 04.10.2012 r. 2. Marża 3. Prowizja Całkowity koszt kredytu Podstawą do oceny oferty będzie najniższy całkowity koszt kredytu na dzień 04.10.2012 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dzikowiec.itl.pl/bip/index.php?page=position2.php&id=1232&grp=10
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach