Przetargi.pl
Udzielnie kredytu długoterminowego w kwocie 696.000,00 zł na spłatę zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów oraz pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy.

Gmina Dzikowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 36-122 Dzikowiec, Dzikowiec 2
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 0-17 7442109 , fax. 0-17 2274508
  • Data zamieszczenia: 2011-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dzikowiec
    Dzikowiec 2 2
    36-122 Dzikowiec
    tel. 0-17 7442109, fax. 0-17 2274508
    REGON: 69058769500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielnie kredytu długoterminowego w kwocie 696.000,00 zł na spłatę zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów oraz pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 696.000,00 zł na spłatę zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów oraz pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy . 2.Przekazanie kredytu przez bank nastąpi przelewem na konto Gminy Dzikowiec w jednej transzy w dniu 30.11.2011 r. w wysokości 696.000,00 zł . 3. Kredyt zaciąga się na okres od 30.11.2011 r. do 30.10.2016 r. Termin spłaty kapitału kredytu w ratach: I rata 30.11.2012 w wysokości 200.000,00 zł II rata 30.11.2013 w wysokości 196.000,00 zł III rata 30.11.2014 w wysokości 100.000,00 zł IV rata 30.11.2015 w wysokości 100.000,00 zł V rata 30.10.2016 w wysokości 100.000,00 zł Okres kredytowania: czas spłaty kredytu określony w Uchwale Rady Gminy Dzikowiec Nr XIV/76/2011 z dnia 29 września 2011 r. 1. Odsetki naliczone będą od kwoty aktualnego rzeczywistego zadłużenia w okresach kwartalnych na podstawie zawiadomienia przesłanego przez Wykonawcę, począwszy od IV kw. 2011 r. 2. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel in blanco z deklaracją wekslową. 3. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami niż wymienione w pkt 12 SIWZ. 4. Bank nie pobierze prowizji i opłat: - za przelewy środków na rachunek Wykonawcy - od niewykorzystanego kredytu lub jego części - od zmian treści umowy. 5. Oprocentowanie kredytu - zmienna stopa procentowa oparta o WIBOR 3M + marża banku. 6. Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna. 7. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będzie dokonywane w złotych polskich. 8. Możliwość wcześniejszych (przed ustalonym terminem) spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i konieczności informowania Wykonawcy (banku)o tym fakcie. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych opłat za wcześniejszą spłatę całości kredytu w sytuacji wcześniejszej niż w umowie spłaty kredytu ( przedterminowo), odsetki naliczane od faktycznego zadłużenia, 9. Oprocentowanie będzie liczone wg stawki zmiennej obowiązującej w okresie naliczania w wysokości zmiennej stopy podstawowej równej stawce WIBOR dla depozytów 3 miesięcznych powiększonej o marżę banku, - przy naliczaniu oprocentowania będzie przyjęta rzeczywista liczba dni w miesiącu oraz w roku obrachunkowym (365/366 dni), 10. Spłata odsetek w kwartalnych okresach obrachunkowych w terminie 14 od daty wystawienia przez bank noty odsetkowej na koniec kwartału, 11. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami niż wymienione w punkcie 12. Podstawą do oceny oferty będzie najniższy całkowity koszt kredytu na dzień 15.11.2011 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dzikowiec.itl.pl/bip/index.php?page=position2.php&id=1140&grp=10
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach