Gmina Iwaniska ogłasza przetarg
- Adres: 28-570 Iwaniska, ul. Rynek 3
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 015 8601254 , fax. 015 8601240
- Data zamieszczenia: 2009-10-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Iwaniska
ul. Rynek 3 3
28-570 Iwaniska, woj. świętokrzyskie
tel. 015 8601254, fax. 015 8601240
REGON: 83040982100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzieleniu kredytu długoterminowego w kwocie 5 175 430 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy z przeznaczeniem na sfinansowanie zadań inwestycyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Udzieleniu kredytu długoterminowego w kwocie 5 175 430 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy z przeznaczeniem na sfinansowanie zadań inwestycyjnych - okres kredytowania do dnia 30-12-2011 r. - terminy i warunki uruchomienia kredytu: - w transzach: dnia 16.11.2009 - 639 530 dnia 30.11.2009 - 451 200 dnia 15.12.2009 - 569 804 dnia 30.12.2009 - 1114 896 dnia 30.12.2010 - 2 000 000 dnia 30.12.2011 - 400 000 - karencja w spłacie kredytu do dnia 31.03.2012 r. - spłata kapitału po upływie karencji, w okresach kwartalnych w 32 ratach, pierwsza rata 31-03-2012 r., ostatnia rata 31-12-2019 r. - spłata odsetek w okresach kwartalnych - począwszy od 31.12.2009 r. - prowizja od udzielenia kredytu - - prowizja od wcześniejszej spłaty kredytu - 0% - dopuszcza się możliwość zmniejszenia kwoty wykorzystania kredytu bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów przez Zamawiającego, - w przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania, - spłata rat kapitałowych kredytu odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. - oprocentowanie kredytu zmienne w oparciu o stawkę redyskonta weksli przyjmowanych od banków do redyskonta przez NBP. Proponowana forma zabezpieczenia: weksel in blanco Forma przekazania kredytu: w transzach na rachunek Gminy Iwaniska nr 97 9431 1015 2003 0300 2020 0001 Bank Spółdzielczy Staszów O/Iwaniska - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców którzy: 1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1.do 1.4, 2) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń. 4. Zamawiający odrzuca ofertę, która: 1) jest niezgodna z ustawą, 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny, 7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2, 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w dziale IX pkt. 1, ppkt. 2, 5, 6 składa dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty, o których mowa w dziale IX pkt 1, ppkt 2, 3, 4, 5, 6 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 4. Dokumenty dodatkowe Oświadczenie o zastrzeżeniu tajności informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (jeśli jest taka potrzebna). Informacje zawarte w ofercie, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzegł, nie później niż w terminie składania ofert, że nie mogą być udostępnione, muszą być oznaczone klauzulą: NIE UDOSTĘPNIAĆ - INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ PRZEDSIEBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 UST. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. nr 153 poz. 1503 ze zm. i załączone jako odrębna część niezłączona z ofertą w sposób trwały. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku załączenia do oferty innych materiałów niż wymagane przez Zamawiającego (np. materiałów reklamowych, informacyjnych) pożądane jest, aby stanowiły one odrębną część niezłączoną z ofertą w sposób trwały.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// iwaniska.pl/bip.
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Gnojno w wysokości 1.200.000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu
Dodano: 2016-07-27 - Udzielenie i obsługę kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 860 000,00 zł
Dodano: 2016-07-06 - Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Pierzchnica w kwocie 700 000 zł
Dodano: 2016-06-03 - promesa na udzielenie pożyczki/kredytu inwestycyjnego
Dodano: 2016-03-11 - Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 1.980.000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego w 2016 r. deficytu budżetu Powiatu Kazimierskiego i spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-02-05 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego dla Gminy Wiślica
Dodano: 2015-12-14 - Długoterminowy kredyt bankowy w wysokości 1.500.000,00 zł
Dodano: 2015-12-03 - Udzielenie Gminie Opatowiec i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 704.360,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2015 rok
Dodano: 2015-12-01 - ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 700 000 ZŁ
Dodano: 2015-11-19 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000 złotych
Dodano: 2015-11-17