Przetargi.pl
"Udzielenie zamówienia publicznego na udzielenie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Radomin i częściową spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów Gminy Radomin".

Gmina Radomin ogłasza przetarg

  • Adres: 87404 Radomin, Radomin
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 837 522
  • Data zamieszczenia: 2017-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radomin
    Radomin
    87404 Radomin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 837 522
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radomin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Udzielenie zamówienia publicznego na udzielenie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Radomin i częściową spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów Gminy Radomin".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 980 000,00 zł (słownie: dziewięćset osiemdziesiąt tysięcy 00/100 złotych) na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Radomin i częściową spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów, w szczególności zgodnie z następującymi wymogami: 3.1.1. Spłata kredytu rozpocznie się począwszy od 2020 r. (w sposób zgodny z terminami jak w harmonogramie spłaty kredytu, stanowiącym załącznik do formularza oferty). 3.1.2. Kredyt zostanie uruchomiony w pełnej wysokości w grudniu 2017r., zgodnie z następującymi zasadami: 3.1.2.1. Udostępnienie Zamawiającemu środków z kredytu nastąpi na wniosek Zamawiającego w terminie nie późniejszym niż 10 dni roboczych od dnia złożenia takiego wniosku do Wykonawcy, z zastrzeżeniem pkt. 3.1.2.2 (Zamawiający zakłada, iż uruchomienie kredytu /w tym jego części/ nastąpi nie wcześniej niż 15.12.2017 r.). 3.1.2.2. Za zgodą obu stron dopuszcza się inny termin udostępnienia Zamawiającemu środków z kredytu, o którym mowa w pkt. 3.1. 3.1.2.3. Zamawiający zastrzega możliwość udostępnienia Zamawiającemu środków z kredytu w jednej transzy. 3.1.3. Spłata kredytu nastąpi do 2026 r., w ratach płatnych co miesiąc - raty kapitałowe płatne będą na koniec każdego miesiąca w terminach jak w harmonogramie spłaty kredytu, stanowiącym załącznik do formularza oferty. 3.1.4. Raty odsetkowe naliczane będą od aktualnego zadłużenia i płatne będą na koniec każdego miesiąca w terminach jak w harmonogramie spłaty kredytu, stanowiącym załącznik do formularza oferty - począwszy od miesiąca następującego po miesiącu, w którym uruchomiono kredyt (spłata odsetek następować będzie na podstawie zawiadomienia / informacji banku przekazanej Zamawiającemu na co najmniej 7 dni przed terminem płatności raty odsetkowej). 3.2. Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel in blanco na warunkach określonych w deklaracji wekslowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla uznania, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2016 r., Poz. 1988 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie – załącznik nr 3 do SIWZ, zgodnie z postanowieniami części VI SIWZ, 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego – załącznik nr 6 do SIWZ, 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikało przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, 4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), względnie do podpisania innych dokumentów składanych z ofertą, chyba że zamawiający może je uzyskać w za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz. 114 ze zmianami), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 5) wypełniony i podpisany formularz ofertowy załącznik nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach