Przetargi.pl
Udzielenie wsparcia specjalistycznego, poradnictwa i doradztwa zawodowego dla uczniów szkół położonych na terenie Gminy Nowe Miasto Lub - uczestników projektu: Akademia Innowacji i Edukacji

Gminny Zespół Oświaty Nowe Miasto Lubawskie z/s w Mszanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 13-300 Mszanowo, ul. Podleśna 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 56 4726310 , fax. 56 4726310
  • Data zamieszczenia: 2012-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Oświaty Nowe Miasto Lubawskie z/s w Mszanowie
    ul. Podleśna 1 1
    13-300 Mszanowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 56 4726310, fax. 56 4726310
    REGON: 28017286000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie wsparcia specjalistycznego, poradnictwa i doradztwa zawodowego dla uczniów szkół położonych na terenie Gminy Nowe Miasto Lub - uczestników projektu: Akademia Innowacji i Edukacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie wsparcia dla uczniów - uczestników projektu: Akademia Innowacji i Edukacji - współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych - polegającego na udzieleniu wsparcia specjalistycznego, poradnictwa i doradztwa zawodowego dla uczniów - uczęszczających do szkół położonych na terenie Gminy Nowe Miasto Lubawskie. Umowa Nr POKL.09.01.02-28-104/12-00 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w podziale na poszczególne zadania - zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 3.Informacje wspólne dla wszystkich zadań 1)Zajęcia prowadzone będą w formie zajęć pozalekcyjnych. Dokładne godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć zostaną ustalone w zależności od planu zajęć dzieci, zakwalifikowanych do udziału w projekcie. Ustalenie terminów zajęć leży wyłączne po stronie Zamawiającego. 2)Zajęcia odbywać się będą w budynku szkoły, do której uczęszczają dzieci, objęte projektem. Zamawiający zapewni sale lekcyjne zatem Wykonawca nie będzie ponosił z tego tytułu dodatkowych kosztów. 3)Wykonawca ma rozpocząć prowadzenie zajęć w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 4)Jedna godzina zajęć musi trwać 60 minut. 5)Wykonawca w terminie 30 dni od podpisania umowy przygotuje szczegółowy program oraz harmonogram zajęć w formie pisemnej i przedstawi go do zatwierdzenia Zamawiającemu. Zajęcia ujęte w harmonogramie mają być terminowo rozpoczynane i kończone. 6)Wykonawca zapewni osoby do realizacji zamówienia posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie. 7)Wykonawca zobowiązany jest również do: a)prowadzenia dokumentacji zajęć - przez okres trwania projektu. Jako dokumentację zajęć rozumie się opracowanie programu zajęć, prowadzenie dziennika zajęć i prowadzenie list obecności. Na koniec każdego miesiąca Wykonawca przekaże Zamawiającemu raport, zawierający listy obecności oraz wymiar przeprowadzonych zajęć z podziałem na grupy; b)przekazania uczestnikom zajęć ewentualnych materiałów dydaktycznych (ich cena ma być wliczona w cenę oferty, tak aby Zamawiający nie ponosił dodatkowych kosztów z tego tytułu); materiały dydaktyczne nie mogą propagować stereotypowych ról kobiecych i męskich; Wykonawca będzie mógł nieodpłatnie wykorzystywać szkolne materiały dydaktyczne; c)Wykonawca zobowiązany jest również do realizacji obowiązków związanych z monitorowaniem, ewaluacją projektu - szczegółowo opisanych w § 6 umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wniesienie wadium nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminanml.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach