Przetargi.pl
Udzielenie w 2009 r. kredytu długoterminowego do kwoty 6 290 923 zł. na finansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.

Gmina Biała Piska ogłasza przetarg

  • Adres: 12-230 Biała Piska, Plac Adama Mickiewicza 25
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 4241350, 4241363 , fax. 0-87 4241351
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biała Piska
    Plac Adama Mickiewicza 25 25
    12-230 Biała Piska, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-87 4241350, 4241363, fax. 0-87 4241351
    REGON: 79067149000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialapiska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie w 2009 r. kredytu długoterminowego do kwoty 6 290 923 zł. na finansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego do kwoty 6 290 923 zł. na finansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów. 2. Kwota wykorzystania kredytu może być niższa niż 6 290 923 zł. 3. Wykorzystanie kredytu bezgotówkowo. 4. Termin spłaty rat kredytu od grudnia 2010 roku do maja 2014 roku w miesięcznych ratach malejących płatnych na koniec miesiąca. 5. Termin spłaty odsetek od stycznia 2010 roku do maja 2014 roku w ratach miesięcznych płatnych na koniec miesiąca. 6. Kredyt oprocentowany według zmiennej stopy procentowej; stopa procentowa ustalona w oparciu o stawkę WIBOR 1 M jako stawka średnia dla terminu jednomiesięcznego z okresu jednego miesiąca kalendarzowego poprzedzającego spłatę rat kredytu i odsetek plus stała marża banku w punktach procentowych. 7. Ofertę należy złożyć w oparciu o WIBOR 1M za październik 2009 r. 8. Prowizje. 9. Zabezpieczenie kredytu weksel własny in blanco. 10. Zamawiającemu przysługuje prawo przedterminowej spłaty kredytu w całości bądź części bez dodatkowych opłat i prowizji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci którzy: 1. Złożą ofertę w przewidzianym miejscu i terminie. 2. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). 2. Posiadają uprawnienia na podstawie Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.) niezbędne do wykonania określonych w zamówieniu czynności. 3. Posiadają współczynnik wypłacalności wg stanu na dzień 31 grudnia 2008 r. zgodny z zapisem art. 128. ust. 1 pkt. 3 ustawy z 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przy wykorzystaniu formularza stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Oświadczenie/ zaświadczenie o posiadaniu współczynnika wypłacalności wg stanu na dzień 31 grudnia 2008 r. zgodny z zapisem art. 128 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe z późn. zm. 4. Niezbędne pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy (wymagane gdy ofertę podpisuje inna osoba niż ujawniona we właściwym rejestrze jako uprawniona do reprezentacji Wykonawcy). Pełnomocnictwo wymagane jest w formie oryginału bądź kopii poświadczonej przez notariusza. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Prognozowany harmonogram spłaty kredytu. 7. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - wymagane jeśli Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy pomocy innych podmiotów. Dokumenty o których mowa w ppkt. 1 - 4 winien złożyć każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, Zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia określone w niniejszej SIWZ na zasadzie -spełnia/nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający chociaż jednego postawionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych a ich oferty uznane za odrzucone.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialapiska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach