Przetargi.pl
Udzielenie świadczeń zdrowotnych w zakresie usług lekarskich i pielęgniarskich: na zasadach nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej na terenie gminy Lidzbark

Gmina Lidzbark ogłasza przetarg

  • Adres: 13-230 Lidzbark, ul. Sądowa 21
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 023 6961505 , fax. 023 6962107
  • Data zamieszczenia: 2015-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lidzbark
    ul. Sądowa 21 21
    13-230 Lidzbark, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 023 6961505, fax. 023 6962107
    REGON: 13037794200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lidzbark.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie świadczeń zdrowotnych w zakresie usług lekarskich i pielęgniarskich: na zasadach nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej na terenie gminy Lidzbark
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje Udzielenie świadczeń zdrowotnych w zakresie usług lekarskich i pielęgniarskich: na zasadach nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej na terenie gminy Lidzbark Nocna i Świąteczna Opieka Zdrowotna będzie świadczona: - od piątku od godziny 2000 do poniedziałku do 600 rano - dni świąteczne od 800 do 600 następnego dnia powszedniego. W ramach Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej przyjmowani są pacjenci z nagłymi zachorowaniami. Nagłym pogorszeniem stanu zdrowia, gdy nie ma objawów sugerujących bezpośrednie zagrożenie życia lub istotnego uszczerbku zdrowia, a zastosowane środki domowe lub leki dostępne bez recepty nie przyniosły spodziewanej poprawy, gdy zachodzi obawa, że oczekiwanie na otwarcie przychodni może znacząco niekorzystnie wpłynąć na stan zdrowia. Poniżej szczegółowe informacje nt. realizacji świadczeń: - ambulatoryjne porady lekarskie, badanie, diagnostykę, leczenie i prowadzenie dokumentacji medycznej - pacjent zgłasza się osobiście do punktu nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej, - porady lekarskie telefoniczne - udzielane przez lekarza dyżurującego, - opieka pielęgniarska, wykonywanie zabiegów pielęgniarskich zleconych przez lekarza dyżurnego tj. pomiar ciśnienia tętniczego, wykonywanie badań EKG, wstrzyknięcia domięśniowe i dożylne wykonywane wyłącznie na zlecenie i pod nadzorem lekarza. Prowadzenie dokumentacji medycznej. - zabezpieczenie medyczne pacjenta w stanie zagrożenia życia do czasu przekazania pod opiekę Zespołu Ratownictwa Medycznego - zapewnienie niezbędnych środków medycznych zgodnie z wymogami NFZ dotyczącymi Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej Pomoc świadczona będzie w Punkcie nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej w budynku Przychodni Zdrowia przy ul.Brzozowej 10 w Lidzbarku i nie jest związana z lekarzem podstawowej opieki zdrowotnej do którego zapisani są pacjenci. W ramach nocnej i świątecznej opieki lekarskiej nie można uzyskać: - wizyty kontrolnej w związku z wcześniej rozpoczętym leczeniem, - recepty na stosowane stałe leki w związku ze schorzeniem przewlekłym, - rutynowego zaświadczenia o stanie zdrowia, - skierowania do specjalisty, Powyższe świadczenia można uzyskać u lekarza rodzinnego POZ od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1800. Świadczenia na zasadach nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej (lekarskiej i pielęgniarskiej) są bezpłatne i udzielane bez skierowania. Podczas bezpośredniej wizyty pacjent powinien okazać dokument tożsamości lub paszport z numerem PESEL. Ogólna liczba osób zamieszkałych na terenie gminy Lidzbark - 14689, w tym poniżej 18-tego roku życia 2932 osoby, od 18 do 65 roku życia 10480 osób, powyżej 65 roku życia 1277 osób. Liczba mieszkańców służy jedynie do przygotowania oferty i może ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Sposób wykonania przedmiotu zamówienia: usługę na zasadach nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej należy zapewnić od piątku od godz. 2000 do poniedziałku do godz. 600 oraz w dni świąteczne od godz. 800 do godz. 600 następnego dnia powszedniego, od 11 stycznia 2016r. do 18 września 2016 r. Zamawiający informuje, że usługa będzie obejmowała nieodpłatnie mieszkańców gminy Lidzbark i osoby tymczasowo przebywające na terenie gminy Lidzbark
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851211004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm. ). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BS Działdowo zs w Lidzbark 83 8215 0006 2001 0000 0941 0032, z podaniem tytułu: wadium, nr sprawy B.271.1.1.2015. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy Lidzbark, ul. Sądowa 21, 13-230 Lidzbark w sekretariacie - pokój nr 9 lub dołączyć do oferty. Wadium w tej formie będzie akceptowane pod warunkiem zgodności z przepisami ustawy, w szczególności z treści powinno wynikać, że obejmuje wszystkie przypadki zatrzymania wadium przez Zamawiającego. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy. 9. Zamawiający może żądać ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wnosi wadium terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania ofert złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Potencjał
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umig.lidzbark.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach