Przetargi.pl
Udzielenie pożyczki w wysokości 500.000,00 zł dla SP ZOZ w Głubczycach PN / 20 / XI / 12

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Głubczycach ogłasza przetarg

  • Adres: 48-100 Głubczyce, ul. M. Skłodowskiej-Curie 26
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4801170 , fax. 077 4801171
  • Data zamieszczenia: 2012-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Głubczycach
    ul. M. Skłodowskiej-Curie 26 26
    48-100 Głubczyce, woj. opolskie
    tel. 077 4801170, fax. 077 4801171
    REGON: 00031157900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozglubczyce.biuletyn.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie pożyczki w wysokości 500.000,00 zł dla SP ZOZ w Głubczycach PN / 20 / XI / 12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: 1) Wysokość pożyczki -500.000,00 zł, 2) Pożyczka udzielony będzie w złotych (PLN), 3) Pożyczka udzielony będzie w złotych (PLN), 4) Oprocentowanie pożyczki: zmienne oparte o stopę procentową WIBOR 1M naliczane od faktycznego zadłużenia. Dla potrzeb obliczenia ceny ofertowej należy przyjąć stawkę WIBOR 1M na dzień 30.11.2012r. Aktualizacje stawki w całym okresie trwania umowy należy dokonywać 15 dnia każdego miesiąca. Jeżeli 15. dnia miesiąca nie jest prowadzone notowanie stawki WIBOR 1M - wysokość stawki WIBOR 1M należy przyjąć z pierwszego dnia roboczego następującego po tym dniu. O zmianie stopy procentowej Pożyczkodawca będzie powiadamiał Pożyczkobiorcę na piśmie przesyłanym na adres e-mail lub fax. 5) Wysokość comiesięcznych odsetek będzie ustalona między stronami: a) na pisemne wezwanie pożyczkobiorcy przesłane na adres e-mail lub fax pożyczkodawcy w sytuacji wcześniejszej spłaty raty pożyczki; b) na podstawie pisemnej informacji przekazanej przez Pożyczkodawcę najpóźniej do dnia poprzedzającego dzień spłaty pożyczki wynikający z harmonogramu na adres e-mail lub fax pożyczkodawcy. 6) Pożyczka uruchamiana jednorazowym przelewem do 14 dni od podpisania umowy z wybranym Wykonawcą. 7) Jako pierwszy możliwy termin wypłaty środków zamawiający ustala 20.12.2012r., jednocześnie podkreśla, że termin może ulec zmianie w razie przedłużenia postępowania przetargowego oraz ze względu na termin otrzymania zgody NFZ na cesje wierzytelności objętej umową. 8) Pożyczka realizowana będzie w formie jednorazowego przelewu na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy, 9) Spłata kredytu nastąpi: kapitał - w 36 ratach miesięcznych płatnych na koniec każdego miesiąca, począwszy od miesiąca stycznia 2013r. odsetki wraz z prowizją - w 36 ratach miesięcznych płatnych na koniec każdego miesiąca, począwszy od miesiąca stycznia 2013 r. 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat. W takim przypadku odsetki bieżące zostaną naliczone do dnia zapłaty. 11) Na całkowity koszt kredytu składa się suma prowizji oraz odsetek za okres spłaty pożyczki. Na całkowity koszt pożyczki, może się także złożyć tylko prowizja lub tylko odsetki za okres spłaty pożyczki. 12) Ustanawia się zabezpieczenie kredytu w formie: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową oraz cesję na kontrakcie z NFZ. 13) Brak okresu karencji w spłacie kapitału
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozglubczyce.biulety.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach