Przetargi.pl
Udzielenie pożyczki w wysokości 1.500.000,00 PLN

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 98-100 Łask, ul. Warszawska 62
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 675 55 55 , fax. 0-43 676 11 99
  • Data zamieszczenia: 2011-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Warszawska 62 62
    98-100 Łask, woj. łódzkie
    tel. 043 675 55 55, fax. 0-43 676 11 99
    REGON: 00065940800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ipzp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie pożyczki w wysokości 1.500.000,00 PLN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest udzielenie pożyczki w wysokości 1.500.000,00 PLN (słownie: półtora miliona złotych) z przeznaczeniem na obsługę istniejących zobowiązań. 2. Kod CPV 66.00.00.00-0- usługi finansowe i ubezpieczeniowe 3. Planowane przeznaczenie pożyczki: obsługa istniejących zobowiązań. 4. Przewidywana forma zabezpieczenia pożyczki: weksel własny in blanco oraz cesja warunkowa wierzytelności ZOZ-u z tytułu kontraktu z Narodowym Funduszem Zdrowia. Zabezpieczenie pożyczki będzie dotyczyć jego pełnej wysokości, w tym odsetek i innych należności wynikających z umowy pożyczki. Zamawiający uzyskał zgodę organu założycielskiego na zaciągnięcie pożyczki i przeprowadzenie przedmiotowego postępowania. 5. Uruchomienie pożyczki nastąpi w 2011 roku, w jednej transzy, w ciągu trzech dni roboczych od daty podpisania umowy. 6. Zamawiający zrealizuje spłatę pożyczki w miesięcznych ratach przez 12 miesięcy, zgodnie z zawartą umową oraz na warunkach określonych w zamieszczonej niżej tabeli. Wykonawca opracuje harmonogram spłaty pożyczki w oparciu o wskazane założenia Zamawiającego. Warunki przedmiotowe udzielenia pożyczki 1. Pożyczka 1 rok 2. Kwota pożyczki 1.500.000,00 zł 3. Waluta pożyczki PLN 4. Spłata kapitału - w ratach miesięcznych na koniec miesiąca kalendarzowego (okresu odsetkowego) 5. Spłata odsetek - po zakończeniu 3- miesięcznej karencji przez cały okres trwania umowy na koniec miesiąca kalendarzowego (okresu odsetkowego) 6. Oprocentowanie zmienne - trzymiesięczny WIBOR obowiązujący na dwa dni robocze przed rozpoczęciem każdego okresu odsetkowego 7. Wcześniejsza spłata - możliwość wcześniejszej spłaty pożyczki przez Zamawiającego bez dodatkowych opłat i prowizji - zaliczenie wpłaconych kwot poza harmonogramem na ratę kolejną, a nie ostatnią 8. Renegocjacja spłaty - możliwość renegocjacji warunków spłaty - możliwość zmiany harmonogramu - możliwość nierównomiernego rozłożenia rat 9. Postawienie pożyczki do dyspozycji Zamawiającego - Uruchomienie transzy pożyczki następuje na podstawie pisemnej dyspozycji podpisanej przez Pożyczkobiorcę, która będzie złożona nie później niż na 3 dni robocze przed terminem uruchomienia transzy pożyczki. 10 Zamawiający wymaga 3- miesięcznej karencji w spłacie pożyczki Pożyczka nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami niż wymienionymi w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach