Przetargi.pl
Udzielenie obrotowy w wysokości 3.000.000,00 zł dla SP ZOZ w Głubczycach PN/6/IV/13

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Głubczycach ogłasza przetarg

  • Adres: 48-100 Głubczyce, ul. M. Skłodowskiej-Curie 26
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4801170 , fax. 077 4801171
  • Data zamieszczenia: 2013-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Głubczycach
    ul. M. Skłodowskiej-Curie 26 26
    48-100 Głubczyce, woj. opolskie
    tel. 077 4801170, fax. 077 4801171
    REGON: 00031157900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozglubczyce.biuletyn.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie obrotowy w wysokości 3.000.000,00 zł dla SP ZOZ w Głubczycach PN/6/IV/13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: 1)Wysokość kredytu - 3.000.000,00 zł, 2)Kredyt udzielony będzie w złotych (PLN), 3)Kredyt przeznaczony jest na pokrycie wysokoprocentowych pożyczek oraz zobowiązań wymagalnych SP ZOZ w Głubczycach, 4)Kredyt powinien być udzielony w oparciu o oprocentowanie zmienne, uwzględniające stawkę średniego jednomiesięcznego WIBOR-u za miesiąc poprzedni i powiększonej o oferowaną marżę banku lub pomniejszoną o oferowany upust 5)Dla potrzeb obliczenia ceny ofertowej należy przyjąć stawkę WIBOR 1M na dzień 31.03.2013r. 6)Zmiana oprocentowania następuje pierwszego dnia każdego miesiąca kalendarzowego, po ogłoszeniu wysokości oprocentowania średniego jednomiesięcznego WIBOR-u 1M za miesiąc poprzedni. 7)Przez okres spłaty kredytu oferowana marża nie może zostać podwyższona, a upust zmniejszony. 8)Oprocentowanie kredytu: zmienne naliczane od faktycznego zadłużenia. 9)Kredyt będzie uruchamiany jednorazowym przelewem do 7 dni od zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. 10)Jako pierwszy możliwy termin wypłaty środków zamawiający ustala 22.04.2013r., jednocześnie podkreśla, że termin może ulec zmianie w razie przedłużenia postępowania przetargowego. 11)Kredyt realizowany będzie w formie jednorazowego przelewu na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy, 12)Spłata kredytu nastąpi: kapitał - w 60 ratach miesięcznych płatnych na koniec każdego miesiąca począwszy od miesiąca następującego po miesiącu wypłaty środków, odsetki - w 60 ratach miesięcznych płatnych na koniec każdego miesiąca począwszy od miesiąca następującego po miesiącu wypłaty środków, prowizję - w 60 ratach miesięcznych płatnych na koniec każdego miesiąca począwszy od miesiąca następującego po miesiącu wypłaty środków. 13)Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat 14)Na całkowity koszt kredytu składa się suma prowizji oraz odsetek za okres spłaty kredytu. Na całkowity koszt kredytu, może się także złożyć tylko prowizja lub tylko odsetki za okres spłaty pożyczki. 15)Ustanawia się zabezpieczenie kredytu w formie: cesja wierzytelności na kontrakcie z NFZ oraz weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 16)Brak okresu karencji w spłacie kapitału.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozglubczyce.biulety.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach