Przetargi.pl
Udzielenie Miastu i Gminie Skępe kredytu długoterminowego oraz jego obsługa

Miasto i Gmina Skępe ogłasza przetarg

  • Adres: 87-630 Skępe, ul. Kościelna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 878 521 , fax. 542 877 204
  • Data zamieszczenia: 2019-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Skępe
    ul. Kościelna 2
    87-630 Skępe, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 878 521, fax. 542 877 204
    REGON: 91086656000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skepe.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie Miastu i Gminie Skępe kredytu długoterminowego oraz jego obsługa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.328.658,00 zł (jeden milion trzysta dwadzieścia osiem tysięcy sześćset pięćdziesiąt osiem złotych 00/100) z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów oraz na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu z przeznaczaniem na wydatki majątkowe, w następujących proporcjach: 1. Kredyt na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów - 828.658,00 zł 2. Kredyt na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu z przeznaczaniem na wydatki majątkowe - 500.000,00 zł 2. Kredyt zostanie udzielony w dwóch transzach: 1) 1 transza w wysokości 828.658,00 zł 2) 2 transza w wysokości 500.000,00 zł 3. Spłata odsetek od zaciągniętego kredytu następować będzie w okresach miesięcznych, na ostatni dzień każdego miesiąca, począwszy od miesiąca, w którym kredyt zostanie uruchomiony, na podstawie pisemnych informacji przekazywanych przez bank najpóźniej na 3 dni robocze przed datą spłaty odsetek. W przypadku gdy dzień spłaty przypada na dzień wolny od pracy, należy przyjąć ostatni dzień roboczy przed datą płatności. 4. Oprocentowanie kredytu w oparciu o stawkę bazową WIBOR 1M (z marżą dla wykonawcy). Marża banku wiążąca w całym okresie kredytowania. Dla obliczenia odsetek od kredytu należy przyjąć, iż rok stanowi 365 dni oraz 366 dni w przypadku lat przestępnych. Dla celów ofertowych, w celu obliczenia odsetek należy przyjąć stawkę WIBOR 1M obowiązującą na dzień 11.06.2019 r. 5. Termin postawienia do dyspozycji środków finansowych: najpóźniej w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia pisemnego wniosku: - 1 transza - orientacyjny termin złożenia pisemnego wniosku ok. 03.07.2019 r. - 2 transza - orientacyjny termin złożenia pisemnego wniosku ok. 20.08.2019 r. 6. Ustala się następujące terminy spłaty kredytu: Data i Kwota kredytu 31.03.2024 - 68.658,00 zł 31.03.2025 - 157.500,00 zł 31.03.2026 - 157.500,00 zł 31.03.2027 - 157.500,00 zł 31.03.2028 - 157.500,00 zł 31.03.2029 - 157.500,00 zł 31.03.2030 - 157.500,00 zł 31.03.2031 - 157.500,00 zł 31.03.2032 - 157.500,00 zł 7. Zabezpieczenie kredytu - weksel własny in blanco. 8. Kody klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 66113000-5 Usługi udzielania kredytu 9. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę: 1) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: wykonywanie czynności rachunkowo – księgowych oraz kontakt z Zamawiającym, chyba, że z odrębnych przepisów wynika, że te osoby nie muszą być zatrudnione na umowę o prace. 2) Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedłożył oświadczenie, iż osoby skierowane do realizacji zamówienia, o których mowa w pkt 1, są zatrudnione na umowę o pracę. Oświadczenie powinno być złożone najpóźniej w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy i powinno zawierać co najmniej następujące dane: imię i nazwisko, okres zatrudnienia, stanowisko i zakres czynności dla każdej osoby skierowanej do realizacji zamówienia. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia może żądać kopii umów o pracę i/lub innych dokumentów z których jednoznacznie będzie wynikać, iż skierowane do realizacji zamówienia osoby są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 3) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt 2 w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz skutkować będzie naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w Istotnych elementach umowy (załącznik nr 4 do SIWZ), a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy, umową cywilnoprawną. 4) Wymogi wskazane w pkt 1 - 3 dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane w pkt 1 prace.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca wykaże posiadanie uprawnień do prowadzenia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej działalności gospodarczej w zakresie wykonywania czynności bankowych obejmujących udzielanie kredytów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (tj. Dz.U. z 2018, poz. 2187 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony i podpisany Formularz oferty zgodny z załączonym wzorem (załącznik nr 1 do SIWZ) /Wymagana forma dokumentu – oryginał/; 2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia /Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach