Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-074 Katowice, ul. Raciborska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 758 77 01 , fax. 32 758 77 01
- Data zamieszczenia: 2019-06-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach
ul. Raciborska 37
40-074 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 758 77 01, fax. 32 758 77 01
REGON: 27762086000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.asp.katowice.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Publiczna Szkoła Wyższa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie licencji, wdrożenie i utrzymanie systemu Biuletynu Informacji Publicznej służącego do prezentacji treści w formie cyfrowej na serwerze stron www dla Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Udzielenie niewyłącznej bezterminowej licencji, wdrożenie wraz przeszkoleniem użytkowników i utrzymanie systemu Biuletynu Informacji Publicznej służącego do prezentacji treści w formie cyfrowej na serwerze stron www dla Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach. CPV 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne, CPV 48810000-9 Systemy informacyjne, CPV 72415000-2 Usługi hostingowe dla stron WWW Celem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, który wdroży u Zamawiającego system BIP umożliwiający Zamawiającemu, jako publicznej szkole wyższej, zgodnie z obowiązującymi przepisami udostępnianie informacji publicznych, w szczególności wynikających z ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. W ramach zamówienia Wykonawca: a) udzieli niewyłącznej licencji na korzystanie z systemu BIP na czas nieokreślony; b) dostosuje system BIP do wszystkich wymaganych przez Zamawiającego i określonych w ofercie przez Wykonawcę funkcjonalności, w terminie określonym w ofercie, jednak nie później niż w ciągu 30 dni od podpisania umowy. Oferowany i wdrożony przez Wykonawcę system BIP winien spełniać określone w ofercie wymagania/funkcjonalności bez potrzeby zakupu jakiegokolwiek dodatkowego oprogramowania i licencji przez Zamawiającego; Za wdrożenie Systemu BIP uznaje się udostępnienie systemu Zamawiającemu z zestawem wymaganych oraz opisanych w ofercie funkcjonalności. Wdrożenie zostanie uznane za zakończone po podpisaniu przez Zamawiającego protokołu odbioru bez zastrzeżeń. Wdrożenie zostanie poprzedzone testami systemu. Testy systemu potrwają nie krócej niż 2 tygodnie (tj. 14 dni). Zamawiający zgłosi Wykonawcy uwagi/zastrzeżenia oraz ewentualne usterki, które winny być usunięte do czasu wdrożenia. c) W terminie 15 dni roboczych od zakończenia prac dostosowawczych systemu, o których mowa w lit. b), Wykonawca dokona uruchomienia systemu BIP u Zamawiającego przez podanie loginu i hasła umożliwiającego przez nieograniczoną ilość użytkowników Zamawiającego testowanie systemu. d) przeprowadzi szkolenie z obsługi i funkcjonalności systemu dla pracowników Zamawiającego (w siedzibie Zamawiającego) dla 20 osób (redaktorów i administratorów BIP) po wdrożeniu systemu w ciągu 60 dni od daty podpisaniu umowy. e) udzieli gwarancji na okres 24 miesięcy od dnia zakończenia wdrożenia systemu u Zamawiającego. f) zapewni pomoc techniczną podczas użytkowania systemu w dni robocze w godzinach od 8.00 – 16.00 oraz nieodpłatne usuwanie błędów programu (lub w programie) - serwis techniczny w przypadku wystąpienia usterki/awarii systemu. g) zapewni aktualizację systemu związaną z funkcjonalnością i poprawnym działaniem systemu oraz dostosowaniem BIP do wymagań prawnych w zakresie funkcjonowania BIP. Dane systemu BIP powinny być przechowywane podczas trwania umowy na serwerach Wykonawcy, a po jej zakończeniu powinny zostać przekazane Zamawiającemu na nośniku cyfrowym lub w formie pozwalającej wykonać archiwizację przez Zamawiającego. Szczegółowe wymagania Zamawiającego w zakresie formy i funkcjonalności systemu zostały określone szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ. Przy czym: 1/ wymagania obligatoryjne zostały określone w tabeli nr 1 – podstawowe wymagania, które Wykonawca musi dostosować w systemie BIP w terminie określonym w ofercie, który nie może być dłuższy niż w ciągu 30 dni od podpisania umowy. 2/ dodatkowe funkcjonalności zostały opisane w tabeli nr 3 – funkcjonalności systemu, które Wykonawca może zaoferować i dostosować w systemie w terminie wskazanym w ofercie, który nie może być dłuższy niż 30 dni od podpisania umowy. Wykonawca, który zaoferuje, dodatkowe funkcjonalności otrzyma w kryterium FUNKCJONALNOŚĆ dodatkowe punkty, zgodnie z opisem w SIWZ dotyczącym kryterium funkcjonalności. Wykonawca, który zaoferuje dostosowanie systemu do wskazanych funkcjonalności bezwzględnie musi je dostosować w systemie Zamawiającego w terminie określonym w ofercie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien dołączyć do oferty wypełniony w każdej pozycji załącznik nr 2 do SIWZ ,,Funkcjonalności systemu”. Załącznik ten stanowi cześć oferty i nie podlega uzupełnieniu w trakcie postepowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa stanowiska do modelowania, symulacji i wirtualizacji systemów i komponentów automatyki przemysłowej i sterowania wraz z oprogramowaniem”
Dodano: 2024-04-12 - DOSTAWA I WDROŻENIE SYSTEMU DO ELEKTRONICZNEGO OBIEGU DOKUMENTÓW I AUTOMATYZACJI PROCESÓW BIZNESOWYCH WRAZ Z INTEGRACJĄ Z SYSTEMEM FINANSOWO-KSIĘGOWYM FIRMY KAMSOFT S.A.
Dodano: 2024-04-05 - Usługa wdrożenia i wykonanie prac konsultacyjnych niezbędnych do uruchomienia systemu oprogramowania wraz z dostawą licencji
Dodano: 2024-03-25 - Dostawa oprogramowanie do wirtualizacji stacji roboczych wraz z oprogramowaniem do zarządzania i monitorowania środowiska VDI
Dodano: 2024-01-08 - Dostawa biblioteki do budowy interfejsów użytkownika
Dodano: 2024-01-06 - Dostawa oprogramowanie do wirtualizacji stacji roboczych wraz z oprogramowaniem do zarządzania i monitorowania środowiska VDI
Dodano: 2024-01-06 - Dostawa subskrypcji Webcon BPS CAL lub oprogramowania równoważnego
Dodano: 2024-01-06 - Dostawa oprogramowanie do wirtualizacji stacji roboczych wraz z oprogramowaniem do zarządzania i monitorowania środowiska VDI
Dodano: 2024-01-06 - Dostawa oprogramowanie do wirtualizacji stacji roboczych wraz z oprogramowaniem do zarządzania i monitorowania środowiska VDI
Dodano: 2024-01-06 - Dostawa oprogramowania
Dodano: 2024-01-03