Starostwo Powiatowe - Zarząd Powiatu ogłasza przetarg
- Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Iłżecka 37
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 2476965 , fax. 041 2476610
- Data zamieszczenia: 2009-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe - Zarząd Powiatu
ul. Iłżecka 37 37
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
tel. 041 2476965, fax. 041 2476610
REGON: 29101853700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowiec.starostwo.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
UDZIELENIE KREDYTU W WYSOKOŚCI 625 712,00 ZŁ. Z PRZEZNACZENIEM NA REALIZACJE ZADANIA PN.: TERMOMODERNIZACJA ZESPOŁU SZKÓŁ NR 1 W OSTROWCU ŚW., NA OSIEDLU SŁONECZNYM 33 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
UDZIELENIE KREDYTU W WYSOKOŚCI 625 712,00 ZŁ. Z PRZEZNACZENIEM NA REALIZACJE ZADANIA PN.: TERMOMODERNIZACJA ZESPOŁU SZKÓŁ NR 1 W OSTROWCU ŚW., NA OSIEDLU SŁONECZNYM 33 - Wysokość kredytu: 625 712,00 - Waluta kredytu: PLN - Okres spłata kredytu: 10 lat - Oprocentowanie kredytu wg. Trzymiesięcznej stawki WIBOR na dzień 31.05.2009r. Stawka WOBOR na dzień 31.05.2009 jest podana do celów wyliczenia kredytu. - Spłaty kredytu wg. załączonego harmonogramu spłat - Okres spłaty kapitału - 05.10.2009r - 05.09.2019 - Spłata odsetek nastąpi w okresach miesięcznych począwszy od 2009 roku do 2019 Odsetki płatne w terminie rat kapitałowych. - Zamawiający zastrzega sobie możliwość skrócenia okresu kredytowania bez dodatkowych opłat. - Wykonawca zobowiązany jest dołączyć harmonogram spłat kapitałowo - odsetkowych - Wykonawca zobowiązany jest dołączyć projekt umowy. - Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracja wekslową. Jeżeli termin spłaty kredytu, odsetek lub innych należności przypada na dzień wolny od pracy uważa się, że termin został dotrzymany jeśli spłata nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po tym terminie z zastrzeżeniem, że odsetki od kredytu będą naliczone do dnia poprzedzającego spłatę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia; 3)w przypadku, gdy nie spełniają warunków zawartych w punkcie 6. ust.2 niniejszej SIWZ możliwe jest złożenie oświadczenia podmiotu trzeciego, że udostępni on swój potencjał techniczny lub kadrowy dla potrzeb wykonawcy składającego swoją ofertę w niniejszym postępowaniu; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona indywidualnie na zasadzie spełnia/niespełna w oparciu o analizę dokumentów określonych w punkcie 7 niniejszej SIWZ przez sprawdzenie kompletności, zgodności warunków oraz jakości złożonych dokumentów. Na podstawie art. 87 ust. 1 Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści składanych ofert i w związku z tym Zamawiający uzna za ważne TYLKO te oferty, które (po uzupełnieniu dokumentów i złożeniu wyjaśnień przez WYKONAWCĘ) zawierać będą WSZYSTKIE w/w dokumenty i zostaną sporządzone zgodnie z wymaganiami dotyczącymi oferty (patrz punkt 13 SIWZ) - w przeciwnym wypadku oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 UST.1 przywołanej wyżej ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do Kwestionariusza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 SIWZ Wykonawca dołączy następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest bankiem działającym na podstawie ustawy Prawo bankowe lub bankiem utworzonym na podstawie ustawy Prawo bankowe i innych przepisów prawa polskiego, bankiem spółdzielczym, bankiem zrzeszonym w rzumieniu ustawy o funkcjonowaniu banków spółdzielczych, ich zrzeszaniu się i bankach zrzeszających. 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 3. Harmonogram spłat kredytu 4. Wypis z rejestru handlowego, rejestru przedsiębiorstw państwowych, ewidencji działalności gospodarczej lub innego rejestru potwierdzającego, że oferent jest upoważniony do występowania w obrocie prawnym ( oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) 5. oświadczenie o braku zobowiązań podatkowych 6. oświadczenie o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne 7. oświadczenie o posiadaniu aktualnej umowy z Bankiem Gospodarstwa Krajowego o kredytowaniu przedsięwzięć termomodernizacyjnych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrowiec.starostwo.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Gnojno w wysokości 1.200.000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów oraz sfinansowanie planowanego deficytu budżetu
Dodano: 2016-07-27 - Udzielenie i obsługę kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 860 000,00 zł
Dodano: 2016-07-06 - Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego dla Gminy Pierzchnica w kwocie 700 000 zł
Dodano: 2016-06-03 - promesa na udzielenie pożyczki/kredytu inwestycyjnego
Dodano: 2016-03-11 - Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 1.980.000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie planowanego w 2016 r. deficytu budżetu Powiatu Kazimierskiego i spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2016-02-05 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego dla Gminy Wiślica
Dodano: 2015-12-14 - Długoterminowy kredyt bankowy w wysokości 1.500.000,00 zł
Dodano: 2015-12-03 - Udzielenie Gminie Opatowiec i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 704.360,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2015 rok
Dodano: 2015-12-01 - ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 700 000 ZŁ
Dodano: 2015-11-19 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000 złotych
Dodano: 2015-11-17