Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 11-036 Gietrzwałd, ul. Olsztyńska 2
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5241900 , fax. 089 5241925
- Data zamieszczenia: 2009-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
ul. Olsztyńska 2 2
11-036 Gietrzwałd, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5241900, fax. 089 5241925
REGON: 00053827700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gietrzwald.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu w wysokości 600000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie przebudowy drogi Naterki-Gronity - etap I, ul. Diamentowa w Naterkach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu w wysokości 600000 zł (słownie: sześćset tysięcy złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie przebudowy drogi Naterki-Gronity - etap I, ul. Diamentowa w Naterkach. Inwestycja realizowana jest w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 - 2011. 2) Uruchomienie kredytu nastąpi w jednej transzy po podpisaniu umowy kredytowej, ustanowieniu prawnego zabezpieczenia oraz złożeniu oświadczenia o poddaniu się egzekucji, poprzez przelanie środków na rachunek podstawowy Zamawiającego do dnia 30.11.2009 r. 3) Okres karencji: do dnia 14.06.2010 r. 4) Termin spłaty kredytu: 15.12.2015 r. 5) Termin spłaty odsetek: w okresach miesięcznych, do 30 każdego miesiąca począwszy od momentu uruchomienia transzy kredytu. 6) Rodzaj oprocentowania: zmienna stopa procentowa dla danego okresu odsetkowego ustalana będzie w oparciu o stawkę WIBOR 1M z ostatniego notowania w miesiącu poprzedzającym miesiąc, za który naliczane będą odsetki, powiększona o stałą marżę banku podaną w ofercie (obowiązującą przez cały okres kredytowania). 7) Prowizja: ewentualna prowizja od kredytu, płatna będzie jednorazowo w terminie do 7 dni od dnia uruchomienia kredyty. 8) Sposób zabezpieczenia kredytu: weksel in blanko wraz z deklaracją wekslową. 9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu, z zachowaniem 14-dniowego powiadomienia Wykonawcy o wcześniejszej spłacie kredytu, bez ponoszenia dodatkowych opłat. 10) Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do zmiany terminu wypłaty transzy kredytu o czym powiadomi Wykonawcę pisemnie nie później niż 5 dni przed ustaloną datą wypłaty transzy kredytu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu obywać się będzie na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach złożonych w ofercie Wykonawcy. Zamawiający sprawdzi kompletność wymaganych dokumentów i oświadczeń a następnie dokona oceny spełniania warunków wg zasady spełnia nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia składają niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1) Oferta na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub w oparciu o formularz o treści zgodnej ze wzorem. 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w oparciu o załącznik nr 2 do SIWZ). 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokument powinien być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4) Pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 5) Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski oraz na świadczenie usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.) a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe. 6) Dokumenty składane przez Wykonawcę spoza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: a) w przypadku, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3) - powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; c) dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 7) Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: a) w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcie umowy. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczania za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów, b) wszyscy partnerzy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gietrzwald.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie kredytu długoterminowego Gminie Iława w kwocie 3 900 000 zł
Dodano: 2016-07-27 - Udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu w wysokości 960.097,00 zł. w 2016 roku
Dodano: 2016-07-25 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy Zalewo oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w wysokości 1.351.249,34 zł
Dodano: 2016-07-21 - Udzielenie kredytu długoterminowego
Dodano: 2016-07-20 - udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 5.565.685 zł (słownie złotych: pięć milionów pięćset sześćdziesiąt pięć tysięcy sześćset osiemdziesiąt pięć 00/100)
Dodano: 2016-07-08 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w 2016 roku w wysokości 1 041 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Dodano: 2016-06-23 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 127 684,59 zł Gminie Miejskiej Nowe Miasto Lubawskie
Dodano: 2016-06-03 - kredyt inwestycyjny na spłatę kredytu
Dodano: 2016-04-28 - Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w wysokości 2.000.000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu Gminy Miejskiej Szczytno.
Dodano: 2016-04-15 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 500 000,00 zł na sfinansowanie planowanego w 2016 roku deficytu budżetu Gminy Grunwald i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
Dodano: 2016-04-12