Przetargi.pl
Udzielenie kredytu w wysokości 5.450.000 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu miasta Lubawa w 2010 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań

Burmistrz Miasta Lubawa ogłasza przetarg

  • Adres: 14-260 Lubawa, ul. Rzepnikowskiego 9a
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6455300 , fax. 089 6452558
  • Data zamieszczenia: 2010-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Lubawa
    ul. Rzepnikowskiego 9a 9a
    14-260 Lubawa, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6455300, fax. 089 6452558
    REGON: 51001158900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu w wysokości 5.450.000 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu miasta Lubawa w 2010 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu w wysokości 5.450.000 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu miasta Lubawa w 2010 roku oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań. Terminy spłaty kredytu: lata 2011 - 2020 1.1.Należne odsetki naliczane są za każdy dzień korzystania z kredytu, licząc od dnia jego udzielenia. Naliczanie odsetek dokonuje się w kwartalnych okresach i o ich wysokościach należy poinformować Kredytobiorcę. Odsetki od wykorzystanego kredytu są płatne po zakończeniu kwartału w terminie 7 dni od daty otrzymania noty obciążeniowej (informacji) o wysokości naliczonych odsetek przy czym: 1)pierwszy okres obrachunkowy liczony jest od dnia wypłaty i kończy się w ostatnim dniu kwartału, 2)kolejne kwartalne okresy obrachunkowe liczone są od następnego dnia po zakończeniu poprzedniego okresu obrachunkowego, 3)ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym całkowitą spłatę kredytu. Ostatnia rata odsetek jest płatna w terminie spłaty ostatniej raty kredytu. 1.2.Za spłatę odsetek przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek kredytowy. Jeżeli termin płatności przypada na dzień uznany ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy. 1.3.Oprocentowanie kredytu liczone wg zmiennej stawki WIBOR dla depozytów trzymiesięcznych, obowiązującej na każdy pierwszy dzień okresu odsetkowego (kwartału), (publikowanej w internetowym serwisie informacyjnym Reuters o godz.11.00) powiększonej (+) / pomniejszonej (-) o stałą marżę banku wyrażoną w punktach procentowych. W przypadku gdy pierwszy dzień okresu odsetkowego jest dniem ustawowo wolnym od pracy stosuje się stawkę z kolejnego dnia roboczego następującego po tym dniu. Jeżeli dniem wolnym od pracy dla Wykonawcy jest sobota niebędąca dniem świątecznym stosuje się stawkę WIBOR z ostatniego dnia roboczego poprzedzającego pierwszy dzień okresu odsetkowego. 1.4.Zamawiający ma prawo dokonać wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez uprzedniego powiadomienia Kredytodawcy i bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu. W przypadku wcześniejszej, częściowej spłaty kredytu, okres kredytowania pozostaje bez zmian, chyba że Kredytobiorca złoży odmienną dyspozycje na piśmie. 1.5.Odsetki od zaciągniętego kredytu nie będą kapitalizowane. 1.6.Nie dopuszcza się wyszczególniania w ofercie dodatkowych elementów kosztowych. 1.7.Zamawiający informuje na podstawie art. 36 ust. 5 ustawy, że ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia nie dopuszcza udziału podwykonawców. 1.8.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 1.9.Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej oraz opracowania własnych informacji przez Kredytodawcę Zamawiający dołącza do SIWZ następujące dokumenty: 1)sprawozdanie Rb - NDS o nadwyżce i deficycie za 2007r., 2008r. i 2009r., 2)sprawozdanie Rb-PDP- z wykonania podstawowych dochodów podatkowych za 2007r., 2008r. i 2009r., 3)sprawozdanie Rb-27 S- z wykonania dochodów budżetowych za 2007r., 2008r. i 2009r., 4)sprawozdanie Rb-28 S- z wykonania wydatków budżetowych za 2007r., 2008r. i 2009r., 5)sprawozdanie Rb - Z o zobowiązaniach za rok 2007r., 2008r. i 2009r., 6)sprawozdanie Rb -N o należnościach za rok 2007r., 2008r. i 2009r., 7)opinia RIO o wykonaniu budżetu Miasta Lubawa: - za 2008r., 8)opinia RIO o projekcie budżetu Miasta Lubawa na rok 2010, 9)opinia RIO o możliwości spłaty kredytu, 10)uchwała Rady Miasta Lubawa Nr XXXVI/277/2010 z dnia 06.01.2010 roku w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu miasta Lubawa w 2010 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań, 11)zaświadczenie z Urzędu Skarbowego w Iławie o nie zaleganiu w podatkach Urzędu Miasta Lubawa, 12)zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu w płaceniu przez Urząd Miasta Lubawa składek na ubezpieczenia społeczne, 13)zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym Gminy Miejskiej Lubawa REGON, 14)decyzja o Numerze Identyfikacji Podatkowej Gminy Miejskiej Lubawa, 15)uchwała Rady Miasta Lubawa o udzieleniu absolutorium Burmistrzowi Miasta Lubawa za 2008 rok, 16)zaświadczenie o prowadzeniu rachunku budżetu Miasta Lubawa. 1.10.Zamawiający uprzejmie informuję, że: 1)nie dopuszcza przedstawienia w przetargu własnych projektów umów, 2)nie będzie wypełniał żadnych druków dostarczonych przez Wykonawców bowiem Zamawiający dostarczył w SWIZ wszelkie dane, które umożliwiają sporządzanie przez Wykonawców własnych analiz, w związku z powyższym Zamawiający nie będzie przetwarzał danych zawartych w SIWZ, 3)informacje o osobach jakie reprezentują Gminę Miejską Lubawa są dostępne na stronie BIP http://lubawa.bip-wm.pl/public/. Uchwały o powołaniu osób reprezentujących Gminę będą mogły być przesłane przed podpisaniem umowy na zaciągnięcie kredytu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1.W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lubawa.bip-wm.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach