Przetargi.pl
Udzielenie kredytu w wysokości 1.000.000,00 zł w rachunku bieżącym wraz z prowadzeniem tego rachunku dla potrzeb SP ZOZ w Głubczycach - PN 2 II 14

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Głubczycach ogłasza przetarg

  • Adres: 48-100 Głubczyce, ul. M. Skłodowskiej-Curie 26
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4801170 , fax. 077 4801171
  • Data zamieszczenia: 2014-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Głubczycach
    ul. M. Skłodowskiej-Curie 26 26
    48-100 Głubczyce, woj. opolskie
    tel. 077 4801170, fax. 077 4801171
    REGON: 00031157900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zamowienia@szpitalglubczyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu w wysokości 1.000.000,00 zł w rachunku bieżącym wraz z prowadzeniem tego rachunku dla potrzeb SP ZOZ w Głubczycach - PN 2 II 14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Udzielenie kredytu w wysokości 1.000.000,00 zł w rachunku bieżącym wraz z prowadzeniem tego rachunku dla potrzeb SP ZOZ w Głubczycach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Warunki zamówienia: a) Kwota kredytu złotowego - 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion), waluta - PLN; Brak prowizji od uruchomienia kredytu, prowizji przygotowawczej, za obsługę, opłaty za gotowość, niewykorzystany limit itp.; b) Kredyt przeznaczony jest na pokrycie zobowiązań z działalności bieżącej SP ZOZ w Głubczycach; c) Okres kredytowania - 12 miesięcy; d) Kredyt winien być udzielony w oparciu o oprocentowanie zmienne, uwzględniające stawkę średniego trzymiesięcznego WIBOR-u za miesiąc poprzedni i powiększonej o oferowaną marżę banku lub pomniejszoną o oferowany upust; e) Dla potrzeb obliczenia ceny ofertowej należy przyjąć stawkę WIBOR 3M na dzień 28.02.2014r.; f) Zmiana oprocentowania następuje pierwszego dnia każdego miesiąca kalendarzowego, po ogłoszeniu wysokości oprocentowania średniego jednomiesięcznego WIBOR-u 3M za miesiąc poprzedni; g) Przez okres spłaty kredytu oferowana marża nie może zostać podwyższona, a upust zmniejszony; h) Oprocentowanie kredytu: zmienne naliczane od faktycznego zadłużenia; i) Kredyt i rachunek będą uruchomione do 10 dni od zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą; j) Spłata kredytu dokonywać się będzie automatycznie z chwilą wpływu środków na rachunek; k) Koszty otwarcia i prowadzenia rachunku na potrzeby realizacji umowy, w tym wykonywanie wszelkich dyspozycji płatniczych składanych w formie elektronicznej, wkalkulowane w marżę Wykonawcy; l) Do celów obliczenia odsetek od kredytu przyjmuje się, że rok liczy 365 dni, a miesiąc rzeczywistą ilość dni; m) Na całkowity koszt kredytu składa się suma prowizji oraz odsetek za okres spłaty kredytu; n) Za datę faktycznej spłaty kredytu, odsetek innych należności przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek, w których uruchomiony jest kredyt; o) Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny udostępni oprogramowanie i inne niezbędne narzędzia wymagane przez bank dla obsługi rachunku za pośrednictwem kanałów elektronicznych, które spełniają następujące warunki: - System bankowy powinien umożliwiać import przelewów bankowych wygenerowanych przez program infomedica. System eksportuje przelewy w formacie Video Tel 2 z rozszerzeniem plików .imp; - System powinien generować wyciągi bankowe w celu zaczytania ich do systemu finansowo księgowego infomedica. Format plików używany to MT950 z rozszerzeniem txt; - 5 szt. tokenów lub innych urządzeń do obsługi bankowości elektronicznej; p) Ustanawia się zabezpieczenie kredytu w formie: cesja wierzytelności na kontrakcie z NFZ oraz weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zamowienia@szpitalglubczyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach