Gmina Rogowo ogłasza przetarg
- Adres: 88-420 Rogowo, ul. Kościelna
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 3024053 , fax. 52 3024275
- Data zamieszczenia: 2017-08-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Rogowo
ul. Kościelna 8
88-420 Rogowo, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 3024053, fax. 52 3024275
REGON: 9235121600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://rogowo.bip.net.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Udzielenie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Rogowo na 2017 rok oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w wysokości w wysokości 805 431,99 zł (słownie: osiemset pięć tysięcy czterysta trzydzieści jeden tysięcy dziewięćdziesiąt dziewięć groszy)” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Rogowo na 2017 rok oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w wysokości w wysokości 805 431,99 zł (słownie: osiemset pięć tysięcy czterysta trzydzieści jeden tysięcy dziewięćdziesiąt dziewięć groszy). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca udzieli kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Rogowo na 2017 rok oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w wysokości w wysokości 805 431,99 zł (słownie: osiemset pięć tysięcy czterysta trzydzieści jeden tysięcy dziewięćdziesiąt dziewięć groszy): 1) ostateczny termin spłaty kredytu ustala się na dzień 31 grudnia 2023r.; 2) kredyt zostanie zaciągnięty na okres 6 lat ze spłatą od 1 stycznia 2018r. (termin spłaty I raty do 31 marca 2018r.) do 31 grudnia 2023r. - raty kwartalne. Kredyt do dyspozycji Zamawiającego zostanie uruchomiony jednorazowo (jedna transza) maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych (wymóg Zamawiającego stanowi kryterium poza cenowe) od dnia podpisania umowy, który należy przekazać na konto numer 89 8159 0003 2003 0300 0550 0001; 3) odsetki płatne na ostatni dzień każdego miesiąca po udzieleniu kredytu; 4) spłata odsetek odbywać się będzie w okresach miesięcznych przy ratach malejących. Oprocentowanie kredytu należy ustalić na podstawie stawki bazowej WIBOR 3M w wysokości 1,73 % powiększoną o marżę banku, notowanej na ostatni dzień roboczy przed rozpoczęciem kolejnego okresu odsetkowego. Oprocentowanie winno być liczone za okresy i od kwoty kredytu wykorzystanego przez Gminę. 5) do kredytu wlicza się prowizję banku od udzielonego kredytu. 6) oprocentowanie w dniu otwarcia ofert należy ustalić na podstawie stawki bazowej WIBOR 3M w wysokości 1,73 % powiększoną o marżę proponowaną przez bank, według notowań Prezesa NBP na dzień 04 sierpnia 2017r.; 7) kredyt spłacany będzie ze środków własnych Gminy; 8) pierwszą datą spłaty kredytu jest 31 marca 2018r. Spłata kredytu nastąpi w 24 ratach kapitałowych, które będą płatne kwartalnie do ostatniego dnia roboczego miesiąca kończącego każdy kwartał w ratach w wysokości 33 560,00 zł – 23 rat oraz 1 rata w kwocie 33 551,99 zł; 9) zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową; 10)Zamawiający zastrzega sobie możliwość skrócenia spłaty kredytu – bez dodatkowych opłat; 11)Z tytułu aneksów do umowy kredytowej Bank – Wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat prowizji; 12)Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (PLN); 13)Zamawiający - Kredytobiorca informuje, że posiada uchwały Rady Gminy Rogowo zarządzenia oraz sprawozdania w sprawie zaciągnięcia przedmiotowego kredytu stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ stanowiące załączniki wymienione poniżej; a) uchwały Rady Gminy Rogowo: Nr XIX/118/2017 z dnia 27 stycznia 2017r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Rogowo na 2017 rok, Nr XXIII/143/2017 z dnia 30 czerwca 2017 o zmianie uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Rogowo na 2017 rok – Załącznik nr 6, b) uchwała RIO Nr 13/D/2017 z dnia 28 lutego 2017r. w sprawie opinii o możliwości sfinansowania planowanego deficytu przedstawionego w uchwale budżetowej Gminy Rogowo na 2017r. – Załącznik nr 7, c) uchwała RIO Nr 10/Dpr/2016 z dnia 1 grudnia 2016r. w sprawie opinii o możliwości sfinansowania planowanego deficytu przedstawionego w projekcie uchwały budżetowej Gminy Rogowo na 2017 rok – Załącznik nr 8, d) uchwała Rady Gminy Rogowo Nr XIX/119/2017 z dnia 27 stycznia 2017r. w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Rogowo na lata 2017-2023 wraz z uchwałą zmieniającą Nr XXIII/144/2017 z dnia 30 czerwca 2017r. – Załącznik nr 9, e) zarządzenie Wójta Gminy Rogowo Nr 0050.34.2017 z dnia 12 lipca 2017r. w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu w budżecie Gminy Rogowo na 2017r. oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek – Załącznik nr 10, f) uchwała RIO Nr 20/K/2017 z dnia 27 lipca 2017r. w sprawie opinii o możliwości spłaty kredytu planowanego do zaciągnięcia przez Gminę Rogowo w 2017r.– Załącznik nr 11, g) Sprawozdanie Rb-NDS na dzień 30 czerwca 2017r.– Załącznik nr 12, h) Sprawozdanie Rb-N na dzień 30 czerwca 2017r.– Załącznik nr 13, i) Sprawozdanie Rb-Z na dzień 30 czerwca 2017r.– Załącznik nr 14, j) Zaświadczenie z dnia 25 listopada 2015r. o wyborze Wójta Gminy Rogowo – Załącznik nr 15, k) uchwała Rady Gminy Rogowo Nr IX/65/2011 z dnia 14 września 2011r. o powołaniu Skarbnika Gminy Rogowo – Załącznik nr 16. 14)Wybrany Wykonawca – Bank nie może uzależnić udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi budżetu Zamawiającego – Kredytobiorcy. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami zamieszczona jest na stronie internetowej http://rogowo.bip.net.pl w zakładce Zamówienia publiczne oraz dostępna jest w siedzibie Zamawiającego w godzinach urzędowania. 3. Określenie wymagań zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o prace osób wykonujących czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, którego wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r. poz. 1666 z późn. zm.): 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności przy wykonywaniu zamówienia: tj. co najmniej 1 pracownika wykonującego czynności administracyjne w trakcie realizacji zamówienia oraz odpowiedzialnego za: komunikację z Zamawiającym, wyjaśnienia płatności, przygotowywanie rozliczeń i inne czynności dodatkowe, zatrudnionego w wymiarze nie mniejszym niż 1/2 etatu (dopuszcza się zatrudnienie w równoważonym systemie czasu pracy). Stosownie do zapisów art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem”. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby bezpośrednio wykonującej czynności wymienione w punkcie 1. Wykonawca lub podwykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego w terminie 3 dni, przedłoży Zamawiającemu: a) oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności wymienione w punkcie 1; b) oświadczenie osoby wykonującej bezpośrednio czynności opisane w punkcie 1; 3) Zamawiający obciąży Wykonawcę karami umownymi za niewywiązanie się z obowiązku, o którym mowa w ust. 3 punkt 2 w wysokości 100,00 zł (słownie: sto złotych) za każdy dzień zwłoki w dostarczeniu Zamawiającemu dokumentów; 4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca musi udokumentować prawo do wykonywania działalności bankowej, wynikające z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. – Prawo bankowe (Dz. U. z 2015r. poz. 128 t.j.) lub inny równoważny dokument potwierdzający prawo do prowadzenia działalności bankowej, jeżeli Wykonawca nie prowadzi działalności na podstawie zezwolenia wydanego przez Komisję Nadzoru Finansowego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty nie wymienione w ust. 1-12 niniejszego rozdziału SIWZ: a) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z harmonogramem spłaty kredytu – Załącznik nr 2 (który będzie stanowił załącznik do umowy); b) oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania (o ile ofertę składa pełnomocnik) lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Waganiec
Dodano: 2024-06-02 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego w wysokości 1 500 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu - finansowanie zadań inwestycyjnych
Dodano: 2024-05-20 - Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Waganiec
Dodano: 2024-04-30 - „Udzielenie i obsługa kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań kredytowych”
Dodano: 2024-03-15 - Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na sfinansowanie inwestycji przez Gminę Miasto Kowal wysokości 332.000,00 zł
Dodano: 2024-02-01 - Udzielenie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu w budżecie Gminy Rogowo na 2023 rok w wysokości 1 940 267,62 zł.
Dodano: 2024-01-17 - Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów w 2023 r.”
Dodano: 2023-12-20 - Udzielenie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu w budżecie Gminy Rogowo na 2023 rok w wysokości 1 940 267,62 zł.
Dodano: 2023-11-30 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 2.000.000,00 zł na finansowanie deficytu budżetu Gminy Brzuze na 2023 r.
Dodano: 2023-11-24 - Długoterminowy kredyt na pokrycie planowanego deficytu budżetu
Dodano: 2023-10-04