Przetargi.pl
Udzielenie kredytu na sfinansowanie deficytu budżetu Gminy Strzelce Krajeńskie w wysokości 5.722.040,13 zł

Gmina Strzelce Krajeńskie ogłasza przetarg

  • Adres: 66-500 Strzelce Krajeńskie, Al. Wolności 48
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7631130 w. 235 , fax. 095 7633294
  • Data zamieszczenia: 2011-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzelce Krajeńskie
    Al. Wolności 48 48
    66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie
    tel. 095 7631130 w. 235, fax. 095 7633294
    REGON: 21096676300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu na sfinansowanie deficytu budżetu Gminy Strzelce Krajeńskie w wysokości 5.722.040,13 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kredyt długoterminowy w wysokości 5.722.040,13 zł (słownie: pięć milionów siedemset dwadzieścia dwa tysiące czterdzieści złotych 13/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie deficytu budżetu Gminy Strzelce Krajeńskie. Wspólny słownik CPV: 66.11.30.00 - 5 usługa udzielania kredytów 2. Planowany okres kredytowania - 15.09.2011 r. - 20.12.2019 r. 3. Waluta - PLN 4. Oprocentowanie zmienne w stosunku do wartości niespłaconego kapitału. 5. Do oferty należy przyjąć: Stopa bazowa do ustalenia oprocentowania według stawki WIBOR 1M na dzień 08.07.2011 r. ( 4,62%) Do wyliczenia ceny oferty należy przyjąć płatności odsetek (naliczenie) na dzień kończący każdy kwartał kalendarzowy, z wyłączeniem każdego IV kwartału, gdzie płatność (wyliczenie) nastąpi na dzień 20 grudnia. Do wyliczenia ceny oferty należy przyjąć uruchomienie kredytu od 15.09.2011 r. Do wyliczenia ceny oferty należy przyjąć rzeczywisty kalendarz odsetkowy tj. rzeczywistą liczbę dni w miesiącu, a rok obrachunkowy 365 dni i 366 dni dla roku przestępnego. 6. Warunki do umowy Stopę bazową stanowi WIBOR 1M podawany w obowiązującej tabeli kursów z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego rozpoczęcie okresu obrachunkowego za jaki należne odsetki od kredytu są naliczane i spłacane. W przypadku braku notowań stawki WIBOR 1M na dany dzień, do wyliczenia stopy procentowej stosuje się odpowiednie notowanie zamieszczone w tabeli kursów z dnia poprzedniego. Do umowy należy przyjąć 20-ty jako dzień płatności rat kapitałowych i odsetkowych w miesiącu grudniu każdego roku. Płatności rat kapitałowych dokonywane będą w ostatnim dniu miesiąca kończącego kalendarzowy kwartał począwszy od 2013.03.31 za wyjątkiem IV kwartału każdego roku w którym płatność rat kapitałowych przypada na dzień 20 grudnia. Płatności odsetek dokonywana będzie w ostatnim dniu miesiąca kończącego kalendarzowy kwartał począwszy od 2011.09.30 za wyjątkiem IV kwartału każdego roku w którym płatność odsetek przypada na dzień 20 grudnia. Spłata kredytu przewidziana jest w następujących ratach i terminach : I rata w kwocie 125.000,00zł płatna w terminie do 2013.03.31. II rata w kwocie 125.000,00zł płatna w terminie do 2013.06.30. III rata w kwocie 125.000,00zł płatna w terminie do 2013.09.30. IV rata w kwocie 125.000,00zł płatna w terminie do 2013.12.20. V rata w kwocie 125.000,00zł płatna w terminie do 2014.03.31. VI rata w kwocie 125.000,00zł płatna w terminie do 2014.06.30. VII rata w kwocie 125.000,00zł płatna w terminie do 2014.09.30. VIII rata w kwocie 125.000,00zł płatna w terminie do 2014.12.20. IX rata w kwocie 125.000,00zł płatna w terminie do 2015.03.31. X rata w kwocie 125.000,00zł płatna w terminie do 2015.06.30. XI rata w kwocie 125.000,00zł płatna w terminie do 2015.09.30. XII rata w kwocie 125.000,00zł płatna w terminie do 2015.12.20. XIII rata w kwocie 125.000,00zł płatna w terminie do 2016.03.31. XIV rata w kwocie 125.000,00zł płatna w terminie do 2016.06.30. XV rata w kwocie 125.000,00zł płatna w terminie do 2016.09.30. XVI rata w kwocie 125.000,00zł płatna w terminie do 2016.12.20. XVII rata w kwocie 100.000,00zł płatna w terminie do 2017.03.31. XVIII rata w kwocie 100.000,00zł płatna w terminie do 2017.06.30. XIX rata w kwocie 100.000,00zł płatna w terminie do 2017.09.30. XX rata w kwocie 100.000,00zł płatna w terminie do 2017.12.20. XXI rata w kwocie 470.000,00zł płatna w terminie do 2018.03.31. XXII rata w kwocie 470.000,00zł płatna w terminie do 2018.06.30. XXIII rata w kwocie 470.000,00zł płatna w terminie do 2018.09.30. XXIV rata w kwocie 470.000,00zł płatna w terminie do 2018.12.20. XXV rata w kwocie 360.000,00zł płatna w terminie do 2019.03.31. XXVI rata w kwocie 360.000,00zł płatna w terminie do 2019.06.30. XXVII rata w kwocie 360.000,00zł płatna w terminie do 2019.09.30. XXVIII rata w kwocie 362.040,13zł płatna w terminie do 2019.12.20. 7. Kredyt zostanie przelany na konto zamawiającego po podpisaniu umowy nie później jednak niż 5 dni po podpisaniu umowy. Kredyt będzie przelewany na konto zamawiającego w transzach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 20.000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 49 8362 0005 0399 1819 2000 0020 w Banku: Lubusko - Wielkopolski Bank Spółdzielczy. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w osobnej kopercie wraz z ofertą w punkcie informacyjnym. Do oferty należy natomiast załączyć kopię tego dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta, zostanie uznana za odrzuconą. 7. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki wynikające z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy 9. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zwraca wadium w trybie i terminach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 ustawy. 11. Zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strzelce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach