Przetargi.pl
Udzielenie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Inowrocław oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek

Gmina Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, Królowej Jadwigi
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52/ 35 55 810, , fax. 523 540 490
  • Data zamieszczenia: 2020-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Inowrocław
    Królowej Jadwigi 43
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52/ 35 55 810, , fax. 523 540 490
    REGON: 09235075400000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Inowrocław oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Inowrocław w kwocie 2.200.000,00 zł oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1.829.109,29 zł. 3.1.1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: (1) Termin uruchomienia kredytu: po podpisaniu umowy (2) Okres spłaty kredytu: spłata odsetek: 12ego każdego miesiąca licząc od dnia podpisania umowy spłata rat kapitałowych: od 12.01.2021r – 12.12.2028r. (3) Raty miesięczne zgodnie z pkt 12.5 SIWZ (4) Transze kredytu: - I transza w wysokości 2.571.836,29 zł – niezwłocznie po podpisaniu umowy (Dotyczy: I. finansowanie planowanego deficytu: 1.200.000,00 zł II. spłata zobowiązań z tyt. Kredytów i pożyczek: 1.371.836,29 zł) - II transza w wysokości 1.457.273,00 zł – do 15.08.2020 r. (Dotyczy: I. finansowanie planowanego deficytu: 1.000.000,00 zł II. spłata zobowiązań z tyt. Kredytów i pożyczek: 457.273,00 zł) Wyłącznie na potrzeby wyliczenia ceny oferty i obiektywnego porównania złożonych ofert, ustala się następujący termin wypłaty pierwszej transzy – do 15 czerwca 2020 r. Wypłata pierwszej transzy nastąpi na wniosek Zamawiającego. Okres uruchomienia transzy kredytu może się nieznacznie zmienić na pisemny wniosek Zamawiającego. (5) Możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów, (6) Możliwość wykorzystania kredytu w mniejszej kwocie, dostosowanej do bieżących potrzeb, bez konieczności ponoszenia jakichkolwiek kosztów, (7) Brak jakichkolwiek innych kosztów kredytu, (8) Spłata kapitału i odsetek od kredytu miesięczna (do 12 każdego m-ca) począwszy od: - raty kapitałowe: od 12 stycznia 2021r. - raty odsetkowe: po podpisaniu umowy O wysokości odsetek do zapłaty od wykorzystanej części kredytu Bank poinformuje Zamawiającego pisemnie (np. mail, fax), przynajmniej 5 dni przed terminem zapłaty. W przypadku, gdy termin płatności przypada w dzień wolny od pracy za dotrzymanie terminu uważa się następny dzień roboczy. (9) Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania całości lub części planowanego kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat. (10) Zamawiający ma prawo dokonać wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu. W przypadku wcześniejszej spłaty części kredytu okres kredytowania pozostaje bez zmian chyba, że Zamawiający (Kredytobiorca) złoży odmienną dyspozycję na piśmie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie warunku posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający wymaga: a) przedstawienia stosownych uprawnień do wykonywania czynności bankowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. prawo bankowe (Dz. U. z 2019r., poz. 2357 z późn. zm.). tj. aktualne zezwolenie uprawniającego do wykonywania czynności bankowych lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych, wydany przez Komisję Nadzoru Finansowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) pełnomocnictwa, b) formularz ofertowy, c) odpis z rejestru, d) uprawnienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach