Przetargi.pl
Udzielenie kredytu na częściową spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów Gminy Miasta Golubia-Dobrzynia

Gmina Miasto Golub-Dobrzyń ogłasza przetarg

  • Adres: 87-400 Golub-Dobrzyń, Pl. Tysiąclecia
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 683-54-10 , fax. 0-56 683-54-15
  • Data zamieszczenia: 2020-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Golub-Dobrzyń
    Pl. Tysiąclecia 25
    87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-56 683-54-10, fax. 0-56 683-54-15
    REGON: 52346500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.golub-dobrzyn.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu na częściową spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów Gminy Miasta Golubia-Dobrzynia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2.500.000,00 zł (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych) na częściową spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów, odpowiednio: w 2020 roku w wysokości 2.000.000,00 zł, w 2021 roku w wysokości 500.000,00 zł, w szczególności zgodnie z następującymi wymogami: 1) Spłata kredytu rozpocznie się począwszy od 2026 r. (w sposób zgodny z terminami jak w harmonogramie spłaty kredytu, stanowiącym załącznik do formularza oferty). 2) Kredyt zostanie uruchomiony odpowiednio: w 2020 roku w wysokości 2.000.000,00 zł (do wysokości 2.000.000,00 zł), w 2021 roku w wysokości 500.000,00 zł (do wysokości 500.000,00 zł), zgodnie z następującymi zasadami: a) Udostępnienie Zamawiającemu środków z kredytu nastąpi na wniosek Zamawiającego, odrębnie dla każdego roku, w terminie nie późniejszym niż 3 dni roboczych od dnia złożenia takiego wniosku do Wykonawcy, jednak nie później niż 31.12.2020 r. w części dotyczącej kredytu przewidzianego do uruchomienia w 2020 roku, z zastrzeżeniem lit. b (Zamawiający zakłada, iż uruchomienie kredytu /w tym jego części/ przewidzianego w 2021 roku nastąpi nie wcześniej niż 01.06.2021 r. i nie później niż 31.12.2021 r.). b) Za zgodą obu stron dopuszcza się inny termin udostępnienia Zamawiającemu środków z kredytu, o którym mowa w pkt. 1. c) Zamawiający zastrzega możliwość udostępnienia Zamawiającemu środków z kredytu w jednej lub kilku transzach. 3) Spłata kredytu nastąpi do 2031 r., w ratach płatnych co miesiąc - raty kapitałowe płatne będą na koniec każdego miesiąca w terminach jak w harmonogramie spłaty kredytu, stanowiącym załącznik do formularza oferty. 4) Raty odsetkowe naliczane będą od aktualnego zadłużenia i płatne będą na koniec każdego miesiąca w terminach jak w harmonogramie spłaty kredytu, stanowiącym załącznik do formularza oferty - począwszy od miesiąca następującego po miesiącu, w którym uruchomiono kredyt (spłata odsetek następować będzie na podstawie zawiadomienia / informacji banku przekazanej Zamawiającemu na co najmniej 7 dni przed terminem płatności raty odsetkowej). 5) Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. 6) Gmina nie złoży oświadczenia o poddaniu się egzekucji w trybie art. 777 § 1 pkt.5 k.p.c. 2. Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel in blanco na warunkach określonych w deklaracji wekslowej. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: 1) wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat bez konieczności uzyskiwania zgody banku; 2) rezygnacji z całości lub części przyznanego kredytu bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat bez konieczności uzyskiwania zgody banku, 3) dokonania przesunięcia terminu spłaty poszczególnych rat kredytowych w całym okresie objętym umową, po uprzednim zawiadomieniu banku o takim zamiarze, bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów wynikających ze zmiany harmonogramu spłaty kredytu, 4) wydłużenia okresu spłaty kredytu po uprzednim złożeniu stosownego wniosku do banku, pod warunkiem posiadania zdolności do spłaty kredytu w okresie wydłużonego kredytowania. 4. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne a jego wysokość obliczana będzie jako suma marży banku i wskaźnika WIBOR 1M. Marża banku pozostanie niezmienna w całym okresie realizacji zamówienia. 5. W związaku z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia żadnych wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. 2020.1320 późń. zm.), gdyż przedmiotem zamówienia są usługi finansowe polegające na przekazaniu środków pieniężnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1896 ze zm.) lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej – tylko w przypadku gdy Wykonawca nie działa na podstawie zezwolenia wydanego przez Komisję Nadzoru Finansowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp; 2. oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną notarialnie, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika; 3. zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach