Gmina Milówka ogłasza przetarg
- Adres: 34-360 Milówka, ul. Jana Kazimierza 123
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 8637190 , fax. 033 8637600
- Data zamieszczenia: 2009-06-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Milówka
ul. Jana Kazimierza 123 123
34-360 Milówka, woj. śląskie
tel. 033 8637190, fax. 033 8637600
REGON: 00054902200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.milowka.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu krótkoterminowego w wysokości 500 000 zł - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu krótkoterminowego w wysokości 500 000 zł z przeznaczeniem na pokrycie bieżącego deficytu występującego na rachunku bankowym Gminy Milówka. Dane kredytu: - rodzaj waluty kredytu kredyt złotówkowy - okres spłaty 5 miesięcy - spłata kredytu jednorazowo w dniu 23.12.2009r. kwota 500.000 zł - spłaty odsetek miesięcznie do 25 dnia miesiąca - zabezpieczenie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową - wypłata kredytu w jednej transzy w dniu 10.07.2009r. kwota 500.000,00 zł - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobiera wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. będą wykonywać przedmiot zamówienia w terminie od dnia podpisania umowy od 10.07.2009r. do 23.12.2009r., 3. akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń, 4. złożą komplet wymaganych dokumentów wymienionych w Rozdziale IV. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda następujących dokumentów: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: - oświadczenie - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: - oświadczenie - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 4. Pozostałe oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy (Załącznik Nr 1 do SIWZ) zawierający m.in.: - oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wraz ze wszystkimi załącznikami i przyjęciu ich bez zastrzeżeń oraz o uznaniu się za związanymi określonymi w niej postanowieniami i zasadami postępowania, - oświadczenie o przyjęciu terminu związania ofertą. 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy (Załącznik Nr 2 do SIWZ), 3) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 4) projekt umowy kredytowej wraz z wykazem dokumentów niezbędnych do podpisania umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.milowka.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Miasto Mysłowice
Dodano: 2016-06-27 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Krzepice i jej jednostek organizacyjnych w latach 2016 - 2019.
Dodano: 2016-02-12 - Usługa udzielenia kredytu lub pożyczki krótkoterminowej w wysokości 5.000.000,00 złotych polskich (słownie: pięć milionów złotych polskich) Szpitalowi Wojewódzkiemu w Bielsku-Białej przy Al. Armii Krajowej 101 w celu spłaty zobowiązań wymagalnych i zapewnienia płynności finansowej Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej
Dodano: 2015-12-10 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Jejkowice i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2015-10-29 - Wbór banku w celu wykonywania bankowej obsługi budżetu Powiatu Cieszyńskiego oraz jego jednostek organizacyjnych w latach 2016 - 2020
Dodano: 2015-10-29 - Bankowa obsługa Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku wraz z udzieleniem kredytu odnawialnego
Dodano: 2015-10-05 - Prowadzenie pełnej obsługi rachunków bankowych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach wraz z udzieleniem kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym w wysokości 2.000.000,00 PLN oraz wydanie i obsługa imiennych kart przedpłaconych przypisanych do rachunków pomocniczych.
Dodano: 2015-07-08 - Usługa udzielenia kredytu lub pożyczki w wysokości 3.000.000,00 złotych polskich (słownie: trzy miliony złotych) w celu zapewnienia środków finansowych na realizację zakupu tomografu komputerowego dla Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej
Dodano: 2014-12-05 - Wybór banku prowadzącego obsługę bankową budżetu Gminy Krupski Młyn
Dodano: 2014-12-03 - Usługa udzielenia kredytu lub pożyczki krótkoterminowej w wysokości 2.000.000,00 złotych polskich (słownie: dwa miliony złotych) Szpitalowi Wojewódzkiemu w Bielsku-Białej, z przeznaczeniem na zabezpieczenie płynności finansowej Szpitala w zakresie działalności bieżącej oraz modernizację pomieszczeń Szpitala
Dodano: 2014-07-24