Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego złotowego z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu na rok 2009 i na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów w wysokości 2 528 000 PLN (słownie: dwa miliony pięćset dwadzieścia osiem tysięcy złotych)

Gmina Tuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 33-170 Tuchów, ul. Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0146525218 w. 12
  • Data zamieszczenia: 2009-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuchów
    ul. Rynek 1 1
    33-170 Tuchów, woj. małopolskie
    tel. 0146525218 w. 12
    REGON: 00052780700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuchow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego złotowego z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu na rok 2009 i na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów w wysokości 2 528 000 PLN (słownie: dwa miliony pięćset dwadzieścia osiem tysięcy złotych)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Udzielenie kredytu długoterminowego złotowego z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu na rok 2009 i na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów w wysokości 2 528 000 PLN (słownie: dwa miliony pięćset dwadzieścia osiem tysięcy złotych) I. Łączna kwota kredytu 2 528 000 PL II. Okres kredytowania: wrzesień 2009 do wrzesień 2014 rok. III. Spłata kapitału w ratach, zgodnie z poniższym zestawieniem: - 1 rata 31-01-2010 20 000,00 zł - 2 rata 30-04-2010 20 000,00 zł - 3 rata 31-07-2010 20 000,00 zł - 4 rata 31-10-2010 20 000,00 zł - 5 rata 31-01-2011 50 000,00 zł - 6 rata 30-04-2011 50 000,00 zł - 7 rata 31-07-2011 50 000,00 zł - 8 rata 31-10-2011 50 000,00 zł - 9 rata 29-02-2012 125 000,00 zł - 10 rata 30-04-2012 125 000,00 zł - 11 rata 31-07-2012 125 000,00 zł - 12 rata 31-10-2012 125 000,00 zł - 13 rata 28-02-2013 100 000,00 zł - 14 rata 31-03-2013 100 000,00 zł - 15 rata 30-04-2013 100 000,00 zł - 16 rata 30-06-2013 100 000,00 zł - 17 rata 31-07-2013 100 000,00 zł - 18 rata 31-08-2013 100 000,00 zł - 19 rata 30-09-2013 100 000,00 zł - 20 rata 31-10-2013 100 000,00 zł - 21 rata 30-11-2013 100 000,00 zł - 22 rata 31-01-2014 120 000,00 zł - 23 rata 31-03-2014 120 000,00 zł - 24 rata 30-04-2014 120 000,00 zł - 25 rata 30-06-2014 120 000,00 zł - 26 rata 31-07-2014 120 000,00 zł - 27 rata 31-08-2014 120 000,00 zł - 28 rata 30-09-2014 120 000,00 zł IV. Rata odsetkowa płatna w okresach kwartalnych - przy czym, pierwsza rata przypada na dzień 30.09.2009 r. V. Zabezpieczenie: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. VI. Uruchomienie kredytu: od dnia podpisania umowy wg zleceń płatniczych, w miarę zaistnienia potrzeb płatniczych, do dnia 20. 12. 2009 r. VII. Kredyt lub transze kredytu, zostaną przekazane na rachunek zamawiającego (podstawowy budżetu Gminy) prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Bieczu o numerze: 04 8627 0001 2023 9000 2658 0001. VII. Od przyznanego kredytu Wykonawca nie pobierze prowizji od przyznanego kredytu, od wcześniejszej spłaty kredytu oraz innych stosowanych przez Bank prowizji związanych z obsługą kredytu i innych opłat. VIII.Wykonawca nie będzie pobierał żadnej prowizji przygotowawczej. IX. Oprocentowanie kredytu wyrażone będzie jako suma stawki WIBOR 3M i marży Banku przy czym WIBOR 3M będzie stawką zmienną dla każdego okresu odsetkowego. Zmiana oprocentowania dokonywana będzie w okresach kwartalnych w pierwszym dniu roboczym każdego kwartału kalendarzowego w oparciu o stawkę WIBOR 3M obowiązującą w ostatnim dniu roboczym poprzedniego kwartału kalendarzowego. Marża Banku będzie wielkością stałą wyrażoną w procentach w skali roku i będzie obowiązywała przez cały okres kredytowania. X. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 września 2014 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia wymienionych warunków będzie dokonywana metodą 1-0, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne winni złożyć następujące dokumenty: 1. Wypełniony druk OFERTA, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego - Zał. Nr 1. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22.ust.1. ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w trybie art. 24. ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji. 4. Zezwolenie komisji nadzoru bankowego lub inny dokument upoważniający do wykonywania czynności bankowych. 5. Harmonogram spłat rat kredytu i wysokość odsetek wg załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji. Wyżej wymienione dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM wraz z datą i podpisane (wraz z pieczęciami imiennymi oraz pieczęcią firmową) przez osobę lub osoby uprawnione do podpisania oferty. W przypadku podmiotów występujących wspólnie do oferty należy dołączyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę(y) nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo może być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Zamawiający przypomina, że dokument pełnomocnictwa, jak i jego odpis zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej - podlegają opłacie skarbowej. Załączniki do formularza ofertowego, będące częścią oferty, muszą być podpisane przez Wykonawców, bądź przez osoby upoważnione przez Wykonawcę (w tym przypadku upoważnienie do podpisania dokumentów musi być bezwzględnie dołączone do oferty). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo nie uzyskał przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym, należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Do ww. dokumentów Wykonawca może dołączyć wystąpienie do Zamawiającego o utajnienie informacji, które uważa za ważne dla swoich interesów handlowych i prawnych. Przy braku wystąpienia do Zamawiającego o utajnienie informacji do każdego z załączonych dokumentów Zamawiający będzie uważał je za jawne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuchow.pl/przetargi/BIP GMINY/zamówienia i ogłoszenia/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach