Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego złotowego poniżej 206 000 EURO z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu i na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.

Gmina Książki ogłasza przetarg

  • Adres: 87-222 Książki, ul. Bankowa 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-56 6888165 , fax. 0-56 6888138
  • Data zamieszczenia: 2009-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Książki
    ul. Bankowa 4 4
    87-222 Książki, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-56 6888165, fax. 0-56 6888138
    REGON: 87111880400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaksiazki.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego złotowego poniżej 206 000 EURO z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu i na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Udzielenie kredytu długoterminowego złotowego z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu i na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w zakresie: 1.Łączna kwota kredytu - 1.193.217PLN 2.Okres kredytowania - listopad 2009 rok - grudzień 2019 rok 3.Spłata odsetek - na koniec każdego kwartału, począwszy od kwartału w którym nastąpi pobranie pierwszej transzy kredytu 4.Spłata kapitału - w ratach w kwocie w ratach w kwocie 1.193.217PLN + odsetki w okresach kwartalnych /spłata kredytu: rok 2010 - 119.328zł, rok 2011 - 119.321zł, rok 2012-119.321zł, rok 2013 - 119.321zł, rok 2014 - 119.321zł, rok 2015 - 119.321zł, rok 2016 - 119.321zł, rok 2017 - 119.321zł, rok 2018 - 119.321zł, rok 2019 - 119.321zł, karencja w spłacie rat kapitałowych do dnia 31-03-2010roku. 5.Oprocentowanie kredytu - zmienne, wyrażone jako 1M WIBOR + stała marża Banku/ 6.Zabezpieczenie - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową 7.Pobranie kredytu- od dwóch dni po podpisaniu umowy transzami, w miarę zaistnienia potrzeb płatniczych, do dnia 28 grudnia 2009 r. 8.Prowizja - jednorazowa wyłącznie od kwoty udzielonego kredytu 9.Termin wykonania zamówienia - od dnia podpisania umowy, do dnia 28 grudnia 2009 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje: - posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi - posiadanie i przedłożenie w ofercie zezwolenia Prezesa NBP na wykonanie czynności bankowych albo innych dokumentów równoważnych; 2. Posiadają niezbędna wiedzę i i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 upzp Warunki o których mowa w pkt. 13 ust. 2,3,4 SIWZ zostaną uznane za spełnione, jeżeli: - wykonawca przedłoży oświadczenia z art. 22 ust. 1 i art. 24 uPzp zawarte w dokumencie o nazwie /Oświadczenie/ załącznik nr 3 SIWZ Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła spełni - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 14 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że pomimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. /Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm../, winny być aktualne w terminie składania ofert i mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. Potwierdzenie zgodności należy potwierdzić na każdej stronie dokumentu. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: I.wykaz oświadczeń, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 i że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp - załącznik nr 3 SIWZ II.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert, III.zezwolenie Prezesa NBP na wykonanie czynności bankowych albo innych dokumentów równoważnych, IV.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, V.aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, VI.aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wspólnej oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego należy dołączyć oświadczenie Wykonawców, że ich zobowiązania co do wykonania zamówienia są solidarne. Ponadto każdy z wykonawców winien dołączyć dokumenty wskazane w pkt. 14. I - VI. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez wykonawców wspólnie ubiegających sie o zamówienie pełnomocnika reprezentującego ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę/y nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedłożone w formie oryginału. Załączniki do formularza ofertowego, będące częścią oferty, muszą być podpisane przez Wykonawców, bądź przez osoby upoważnione przez Wykonawcę /w tym przypadku upoważnienie do podpisania dokumentów musi być bezwzględnie dołączone do oferty/. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo nie uzyskał przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W/w dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym, należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Do ww. dokumentów Wykonawca może dołączyć wystąpienie do Zamawiającego o utajnienie informacji, które uważa za ważne dla swoich interesów handlowych i prawnych. Przy braku wystąpienia do Zamawiającego o utajnienie informacji do każdego z załączonych dokumentów Zamawiający będzie uważał je za jawne. WSZYSTKIE ZAŁĄCZNIKI DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA NALEŻY WYPEŁNIĆ ZGODNIE Z OPISAMI UMIESZCZONYMI W POSZCZEGÓLNYCH DRUKACH. FORMULARZE WCHODZĄCE W SKŁAD SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA NALEŻY WYPEŁNIĆ I PODPISAĆ /IMIĘ, NAZWISKO I PODPIS OSOBY UPOWAZNIONEJ, PIECZĘĆ SŁUZBOWA, PIECZĘĆ FIRMOWA/ POZOSTAŁE ZAŁĄCZNIKI NALEŻY PRZEDŁOZYĆ W FORMIE PRZYGOTOWANEJ PRZEZ WYKONAWCĘ LUB UZYSKANEJ OD WŁAŚCIWEGO URZĘDU LUB INSTYTUCJI.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaksiazki.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach