Przetargi.pl
„Udzielenie kredytu długoterminowego złotowego o wartości 1.801.000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek”

Burmistrz Ryglic ogłasza przetarg

  • Adres: 33160 Ryglice, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 541 035 , fax. 146 541 054
  • Data zamieszczenia: 2017-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Ryglic
    ul. Rynek 9
    33160 Ryglice, woj. małopolskie
    tel. 146 541 035, fax. 146 541 054
    REGON: 54758900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryglice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Udzielenie kredytu długoterminowego złotowego o wartości 1.801.000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego złotowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek: 1.Łączna kwota kredytu - 1.801.000 zł ( słownie jeden milion osiemset jeden tysięcy złotych). 2.Okres kredytowania – od dwóch dni po podpisaniu umowy do dnia 31 grudnia 2033 roku. 3.Uruchomienie kredytu nastąpi w transzach w terminie 2 dni od podpisania umowy do dnia 31.12.2017 roku na podstawie decyzji płatniczych Zamawiającego. W celu wyliczenia ceny ofertowej należy przyjąć, że udzielenie kredytu długoterminowego złotowego o wartości 1.801.000 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek nastąpi w dniu 2 listopada 2017 roku. 4.Ostateczny termin wykorzystania kredytu upływa 31.12.2017 roku. 5.Spłata odsetek – do 10 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni. 6.Naliczanie odsetek począwszy od miesiąca w którym nastąpi pobranie pierwszej transzy od faktycznie wykorzystanych środków. Do obliczeń kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni do wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku ( także w latach przestępnych). 7.Oprocentowanie kredytu – zmienne, wyrażone jako WIBOR 1M+ stała marża banku / zmiana oprocentowania dokonywana będzie miesięcznie w pierwszym dniu roboczym każdego miesiąca w oparciu o stawkę WIBOR 1M obowiązującą w ostatnim dniu roboczym poprzedniego miesiąca. 8.Spłata ostatniej raty odsetkowej nastąpi w terminie spłaty ostatniej raty kapitałowej. 9.W przypadku, gdy termin spłaty kredytu lub odsetek przypadnie na dzień wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą kwotę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. 10.Spłata kapitału – w ratach w kwocie 1.801.000 zł + odsetki w okresach miesięcznych /spłata kredytu: rok – 2018 – 166.000 zł , rok 2019 – 70.000 zł , rok 2020- 20.000 zł, rok 2021 – 120.000 zł, rok 2022 – 70.000 zł, rok 2023 – 70.000 zł, rok 2024 – 70.000 zł, rok 2025 – 70.000 zł , rok – 2026 – 70.000 zł, rok 2027 – 70.000 zł, rok 2028 – 70.000 zł, rok 2029 – 100.000 zł, rok 2030 – 200.000 zł, rok 2031 – 200.000 zł, rok 2032 – 200.000 zł, rok 2033 – 235.000 zł/. 11. Ustala się następujące terminy i kwoty spłaty kredytu: 1) 30.06.2018 r. – 66.000 zł 2) 31.12.2018 r. – 100.000 zł 3) 30.06.2019 r. – 35.000 zł 4) 31.12.2019 r. – 35.000 zł 5) 30.06.2020 r. – 10.000 zł 6) 31.12.2020 r. – 10.000 zł 7) 30.06.2021 r. – 50.000 zł 8) 30.09.2021 r. - 50.000 zł 9) 31.12.2021 r. - 20.000 zł 10) 30.06.2022 r. – 35.000 zł 11) 31.12.2022 r. - 35.000 zł 12) 30.06.2023 r. – 35.000 zł 13) 31.12.2023 r. - 35.000 zł 14) 30.06.2024 r. – 35.000 zł 15) 31.12.2024 r. – 35.000 zł 16) 30.06.2025 r. – 35.000 zł 17) 31.12.2025 r. – 35.000 zł 18) 30.06.2026 r. – 35.000 zł 19) 31.12.2026 r. – 35.000 zł 20) 30.06.2027 r. – 35.000 zł 21) 31.12.2027 r. – 35.000 zł 22) 30.06.2028 r. – 35.000 zł 23) 31.12.2028 r. – 35.000 zł 24) 31.03.2029 r. – 25.000 zł 25) 30.06.2029 r. – 25.000 zł 26) 30.09.2029 r. – 25.000 zł 27) 31.12.2029 r. – 25.000 zł 28) 31.03.2030 r. – 50.000 zł 29) 30.06.2030 r. – 50.000 zł 30) 30.09.2030 r. – 50.000 zł 31) 31.12.2030 r. – 50.000 zł 32) 31.03.2031 r. – 50.000 zł 33) 30.06.2031 r. – 50.000 zł 34) 30.09.2031 r. – 50.000 zł 35) 31.12.2031 r. – 50.000 zł 36) 31.03.2032 r. – 50.000 zł 37) 30.06.2032 r. – 50.000 zł 38) 30.09.2032 r. – 50.000 zł 39) 31.12.2032 r. – 50.000 zł 40) 31.03.2033 r. – 50.000 zł 41) 30.06.2033 r. – 50.000 zł 42) 30.09.2033 r. – 50.000 zł 43) 31.12.2033 r. – 85.000 zł 12.Zabezpieczenie - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, który będzie kontrasygnowany przez Skarbnika Gminy. 13.Pobranie kredytu – transzami w momencie zaistnienia potrzeby płatniczej, od dwóch dnia po podpisaniu umowy do dnia 31 grudnia 2017 roku. 14.Prowizja - jednorazowo wyłącznie od kwoty udzielonego kredytu, płatna w ciągu 14 dni od podpisania umowy. 15.Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 16.Zamawiającemu przysługuje prawo do przedterminowej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych opłat. W przypadku spłaty kredytu/ rat kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu/rat kredytu, a nie do końca umowy. 17.Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji wykorzystania części kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów. 18.Zamawiający oświadcza, że nie posiada zadłużenia wymagalnego wobec ZUS, Urzędów Skarbowych, z tytułu kredytów i pożyczek. 19.Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby minimum jedna osoba wykonująca czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, była zatrudniona przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub podwykonawca winien zatrudniać wyżej wymienioną osobę na okres co najmniej od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia. W przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 1) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: • podpisanie umowy, • analiza finansowa, • uruchomienie kredytu, • obliczanie należnych odsetek bankowych. 2) Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób: Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu do wglądu dokumentów potwierdzających zatrudnienie ww. osób na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 3) Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy. Wykonawca na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie zamawiającemu informacje nt. stanu oraz sposobie zatrudnienia ww. osób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Rzemiosła w Krakowie, Oddział w Ryglicach, ul. Ks. J. Wyrwy 3 nr: 67 85890006 0050 0000 0084 0002. W tytule przelewu należy podać: „Wadium do przetargu ZP.271.1.17.2017”. Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Uwaga: jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5.Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy zdeponować w oryginale w Urzędzie Miejskim w Ryglicach, ul. Rynek 9, 33-160 Ryglice w pok. nr 18 u inspektora Bogusławy Klucznik, a do oferty załączyć uwierzytelnioną kopię dokumentu wadialnego. 6. Zwrot i zatrzymanie wadium będzie następować na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca który spełnia warunki dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj.: o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który udokumentuje posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski wymagane przepisami ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 1876 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Pb, a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Pb inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Pb.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę oprócz oświadczeń, o których mowa w rozdz. VI ust. 1 pkt 1 i ust. 2 pkt 1 SIW, tj oświadczeń o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składają się: 1) formularz ofertowy – wzór załącznik nr 1 do SIWZ, 2) dokument, o którym mowa w rozdz. VI ust. 3 pkt 2 SIWZ – jeżeli dotyczy danego Wykonawcy, tj. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 2 Pzp, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi których wskazane zdolności dotyczą. Dokument ten wymagany jest w formie oryginału. 3) parafowany projekt umowy kredytowej, zawierającej harmonogram spłaty poszczególnych rat wraz z odsetkami, spełniający warunki SIWZ, 4) jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych do oferty dokumentów, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo lub dokument, z którego będzie wynikać uprawnienie do podpisywania oferty. 5) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik, 6) dowód wniesienia wadium. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 229, 1089 i 1132) – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach