Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na realizację zadania inwestycyjnego pn. Budowa boiska szkolnego przy Zespole Szkół w Leoncinie.

Urząd Gminy Leoncin ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Leoncin, ul. Partyzantów 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7856585 , fax. 022 7856585
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Leoncin
    ul. Partyzantów 3 3
    05-100 Leoncin, woj. mazowieckie
    tel. 022 7856585, fax. 022 7856585
    REGON: 00053898100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na realizację zadania inwestycyjnego pn. Budowa boiska szkolnego przy Zespole Szkół w Leoncinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie dla Gminy Leoncin kredytu bankowego przeznaczonego na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pn.Budowa boiska szkolnego przy Zespole Szkół w Leoncinie w wysokosci 584000 zł. Kredyt wypłacany będzie w jednej transzy. Termin uruchomienia kredytu przewiduje się na ok. 15 grudnia 2009 roku. Oprocentowanie kredytu będzie ustalane w oparciu o stawkę WIBOR 3M, powiększone o marżę Wykonawcy zaokrągloną do 1/100 punktu procentowego. Okres spłaty kredytu - do dnia 31 grudnia 2014 roku. Okres karencji spłaty kapitału wynosić będzie 2 miesiące od daty zawarcia umowy. Spłata odsetek i kapitału następować będzie w miesięcznych ratach malejących. Odsetki płatne będą z dołu w okresach miesięcznych, liczone od faktycznego zadłużenia. Termin spłaty odsetek oraz rat kapitałowych ustala się na 15 dzień kalendarzowy każdego miesiąca (okresu odsetkowego). Za spłatę raty kredytu rozumie się datę złożenia polecenia przelewu w banku Zamawiającej. Do obliczania kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku. Wcześniejsza spłata kredytu lub części kredytu nie będzie powodowała naliczenia żadnych prowizji lub jakichkolwiek dodatkowych opłat i wymagała będzie jedynie powiadomienia Wykonawcy z wyprzedzeniem 14 dniowym. Jako prawne zabezpieczenie spłaty udzielonego kredytu wraz z odsetkami stanowił będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy zł).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do składania ofert zostaną zakwalifikowani oferenci: 1) uprawnieni do występowania jako podmioty gospodarcze; 2) dopuszczeni do udziału w postępowaniu po uwzględnieniu treści punktu 4 niniejszych siwz: 3) posiadający: a) w przypadku banków krajowych - zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej, zgodne z art. 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 Prawo bankowe wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego lub inne właściwe podmioty; b) w przypadku banków krajowych, na które przepisy prawa nie nakładają obowiązku uzyskania zezwolenia - wskazanie odrębnych przepisów prawa uprawniających je do wykonywania czynności bankowych; c) w przypadku jednostek organizacyjnych innych niż banki i mogących wykonywać czynności określone w art. 5 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 Prawo bankowe - wskazanie przepisów odrębnych ustaw uprawniających je do wykonywania czynności bankowych; d) w przypadku banków zagranicznych i instytucji kredytowych posiadających w Polsce swoje oddziały lub przedstawicielstwa - zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego; e) w przypadku banków zagranicznych i instytucji kredytowych mających siedzibę na terytorium państwa członkowskiego UE - powiadomienie właściwych władz nadzorczych macierzystego państwa członkowskiego. 4) organizacyjnie, finansowo i technicznie zdolni do sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia. Oraz posiadający pozostałe załączniki wymienione w pkt. 6. W przypadku gdy Wykonawcy zamierzają wspólnie ubiegać się o zamówienie ustanawiają wtedy pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana Zamawiająca zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie swojej wiarygodności, doświadczenia i zdolności do realizacji przedmiotu zamówienia, oferenci zobowiązani są załączyć: 1.zał. 1 Oferta wykonawcy. zał. 2 Do oferty Bank zobowiązany jest załączyć wzór umowy. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (zawarte w druku oferty). 2.Wymagane dokumenty. Zał. 3 Wypis z rejestru firmy lub dla firm nie ewidencjonowanych w rejestrach handlowych - wypis z Urzędu Gminy o prowadzeniu działalności gospodarczej. Zał. 4 Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w płaceniu należnego podatku. Zał. 5 Zaświadczenie ZUS o niezaleganiu w płaceniu składek. Zał. 6 Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych Zał. 7 Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych Zał. 8 a) w przypadku banków krajowych - zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej, zgodne z art. 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 Prawo bankowe wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego lub inne właściwe podmioty; b) w przypadku banków krajowych, na które przepisy prawa nie nakładają obowiązku uzyskania zezwolenia - zaświadczenie wraz ze wskazaniem odrębnych przepisów prawa uprawniających je do wykonywania czynności bankowych; c) w przypadku jednostek organizacyjnych innych niż banki i mogących wykonywać czynności określone w art. 5 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 Prawo bankowe - zaświadczenie wraz ze wskazaniem przepisów odrębnych ustaw uprawniających je do wykonywania czynności bankowych; d) w przypadku banków zagranicznych i instytucji kredytowych posiadających w Polsce swoje oddziały lub przedstawicielstwa - zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego; e) w przypadku banków zagranicznych i instytucji kredytowych mających siedzibę na terytorium państwa członkowskiego UE - powiadomienie właściwych władz nadzorczych macierzystego państwa członkowskiego. Uwaga: Zał. od 3 do 7 muszą zostać wystawione w terminach zgodnych z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późń. zm) 3.Harmonogram spłat dla całego okresu obejmujący raty oraz inne koszty uzyskania kredytu. W harmonogramie dla całego okresu spłaty kredytu należy w oddzielnych kolumnach umieścić ratę kapitałową, ratę odsetkową określoną na podstawie wskaźnika WIBOR (w ofercie należy założyć wskaźnik na dzień ogłoszenia postępowania tj. 16.11.2009, natomiast w trakcie realizacji umowy ustalany będzie na podstawie zasad określonych w pkt. 3 siwz), ratę odsetkową ustaloną na podstawie marży Wykonawcy, a poza tabelą obejmującą powyższe dane należy określić prowizję za udzielenie kredytu i dokonać podsumowania wszystkich składowych kredytu). Harmonogram stanowił będzie załącznik do umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.leoncin.bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach