Urząd Gminy Łodygowice ogłasza przetarg
- Adres: 34-325 Łodygowice, ul. Piłsudskiego 75
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 8602778 , fax. 033 8631303
- Data zamieszczenia: 2009-06-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Łodygowice
ul. Piłsudskiego 75 75
34-325 Łodygowice, woj. śląskie
tel. 033 8602778, fax. 033 8631303
REGON: 00054760300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
UDZIELENIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 1.761.290,00 ZŁOTYCH NA SFINANSOWANIE ZADANIA INWESTYCYJNEGO W GMINIE ŁODYGOWICE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie zadania inwestycyjnego w Gminie Łodygowice - budowa sieci kanalizacyjnej. WYSOKOŚĆ KREDYTU: 1.761.290,00 złotych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wpłaty wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ofertę ważną, sporządzoną na Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z niżej wymienionymi dokumentami, oświadczeniami i informacjami: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz odpowiednio potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast tego dokumentu składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Powyższe wymogi nie dotyczą Banków Państwowych, dla których aktem założycielskim są przepisy ustawowe. 2)Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji. Zezwolenia lub licencje na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 3)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast tych dokumentów składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu banku składającego ofertę w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodygowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 950.000,00 PLN z przeznaczeniem na: spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów
Dodano: 2013-12-05 - Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w łącznej kwocie 675 000 zł na spłatę kredytów bankowych długoterminowych zaciągniętych w latach ubiegłych
Dodano: 2013-08-30 - Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w łącznej kwocie 1 255 000 zł na kompleks rekreacyjno - sportowy przy ul. Ogrodowej
Dodano: 2013-08-30 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 700.000,00 PLN z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu 2012 roku.
Dodano: 2012-12-12 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.294.080 zł (jeden milion dwieście dziewięćdziesiąt cztery tysiące osiemdziesiąt złotych) na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy.
Dodano: 2012-07-24 - Udzielenie i obsługa kredytu w kwocie 750 000 złotych na sfinansowanie zadania pn. Przebudowa ulicy Bratków i Gościnnej w Świerklańcu
Dodano: 2012-06-06 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 1.978.000,00 PLN na: - pokrycie planowanego deficytu budżetu 2011 roku w kwocie 1.150..000,00 PLN - spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów w kwocie 828.000,00 PLN
Dodano: 2011-12-12 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w banku w kwocie 968.711,64 zł z przeznaczeniem na: spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.
Dodano: 2011-11-16 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 230.000,00 PLN na: - zagospodarowanie turystyczne stawu Amerykan
Dodano: 2011-11-05 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1.500.000 zł. (jeden milion pięćset tysięcy złotych) na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy
Dodano: 2011-09-12