Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 987 900,00 z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów oraz finansowania planowanego deficytu budżetu miasta

Gmina Miejska Górowo Iławeckie ogłasza przetarg

  • Adres: 11-220 Górowo Iławeckie, Plac Ratuszowy 18
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 7627020 , fax. 89 7627044
  • Data zamieszczenia: 2012-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Górowo Iławeckie
    Plac Ratuszowy 18 18
    11-220 Górowo Iławeckie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 7627020, fax. 89 7627044
    REGON: 00052926100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorowoilaweckie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 987 900,00 z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów oraz finansowania planowanego deficytu budżetu miasta
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 987 900,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów oraz finansowania planowanego deficytu budżetu miasta. Kredyt zostanie przelany na konto wskazane przez Zamawiającego w następujących terminach i wielkości (transzy): 7 dni od dnia zawarcia umowy - w wysokości 987 900,00 zł. Środki z uruchomionego kredytu bankowego będą przekazane na rachunek Urzędu Gminy Miejskiej Górowo Iławeckie wskazany przez Zamawiającego. Warunkiem postawienia do dyspozycji Zamawiającego kredytu jest ustanowienie zabezpieczenia w formie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową z wystawienia Zamawiającego - przy czym dokumenty te będą opatrzone kontrasygnatą Skarbnika. Dokumenty związane z ustanowieniem prawnego zabezpieczenia dołącza się do Umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów związanych z wcześniejszą spłatą. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia faktycznej spłaty kredytu, a nie do końca umowy. O zmianie terminu spłaty kredytu zamawiający poinformuje w formie pisemnej wykonawcę. Planowany okres kredytowania - do dnia 30.12.2025r. Liczba rat kredytowych - 18 rat; Okres karencji w spłacie kredytu od dnia postawienia do dyspozycji kredytu do 30.06.2014r. Spłata kwoty zaciągniętego kredytu będzie następowała na wskazany rachunek bankowy w poniżej wskazanych ratach i terminach: 2014 rok: I rata do dnia 30.06.2014r. - w kwocie 2 900,00 zł 2015 rok: II rata do dnia 30.06.2015r. - w kwocie 20 000,00 zł 2016 rok: III rata do dnia 30.06.2016r. - w kwocie 20 000,00 zł 2017 rok: IV rata do dnia 30.06.2017r. - w kwocie 30 000,00 zł 2018 rok: V rata do dnia 30.06.2018r. - w kwocie 30 000,00 zł 2019 rok: VI rata do dnia 30.06.2019r. - w kwocie 30 000,00 zł 2020 rok: VII rata do dnia 30.06.2020r. - w kwocie 30 000,00 zł 2021 rok: VIII rata do dnia 30.06.2021r. - w kwocie 30 000,00 zł 2022 rok: IX rata do dnia 30.06.2022r. - w kwocie 30 000,00 zł 2023 rok: X rata do dnia 30.06.2023r. - w kwocie 30 000,00 zł 2024 rok: XI rata do dnia 31.03.2024r. - w kwocie 72 500,00 zł XII rata do dnia 30.06.2024r. - w kwocie 72 500,00 zł XIII rata do dnia 30.09.2024r. - w kwocie 72 500,00 zł XIV rata do dnia 31.12.2024r. - w kwocie 72 500,00 zł 2025 rok: XV rata do dnia 31.03.2025r. - w kwocie 111 250,00 zł XVI rata do dnia 30.06.2025r. - w kwocie 111 250,00 zł XVII rata do dnia 30.09.2025r. - w kwocie 111 250,00 zł XVIII rata do dnia 30.12.2025r. - w kwocie 111 250,00 zł W szczególnie uzasadnionych przypadkach na wniosek Zamawiającego dopuszcza się możliwość - za zgodą Wykonawcy - przesunięcia terminu spłaty raty kredytu. Powyższy wniosek powinien być przedłożony przez Zamawiającego nie później niż na 3 dni przed terminem płatności rat kredytu. Jeżeli termin spłaty kredytu upływa w dniu ustawowo wolnym od pracy spłata kredytu może nastąpić w pierwszym dniu roboczym po tym dniu. Rodzaj oprocentowania kredytu: zmienna stopa procentowa WIBOR 1-M + marża Banku, która jest stała w okresie kredytowania. Sposób ustalenia wysokości zmiennej stopy procentowej: Stawka oprocentowania ustalana na okres 1 miesiąca w wysokości stawki WIBOR 1-M jako średnia arytmetyczna ze wszystkich dni miesiąca (tj. razem z dniami wolnymi, gdzie obowiązuje stawka z dnia poprzedniego) i mająca zastosowanie do określenia wysokości oprocentowania począwszy od 1-go dnia następnego miesiąca. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365/366 dni. Zmiana oprocentowania wynikająca ze zmiany stawki WIBOR 1-M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia. O wysokości oprocentowania Wykonawca będzie pisemnie informował Zamawiającego w terminie 10 dni od zmiany oprocentowania. Odsetki od kredytu naliczane są w okresach miesięcznych od dnia wykorzystania kredytu do dnia poprzedzającego dzień spłaty. Zamawiający spłaty naliczonych odsetek będzie dokonywał na wskazany rachunek bankowy w ostatnim dniu miesiąca na podstawie przesłanego przez Wykonawcę - Bank zawiadomienia o wysokości naliczonych odsetek. Jeżeli ostatni dzień miesiąca jest dniem ustawowo wolnym od pracy spłata odsetek może nastąpić w pierwszym dniu roboczym po tym dniu. Marża banku określona w procentach powinna być stała w okresie kredytowania (obowiązywania umowy). Brak prowizji z tytułu udzielania kredytu. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż marża banku oraz oprocentowanie. Zamawiający zastrzega sobie, że kredyt nie może być obciążony dodatkowymi prowizjami i opłatami za udzielenie, obsługę i ubezpieczenie kredytu oraz wolny od kosztów manipulacyjnych lub innych. Zamawiający nie ponosi dodatkowych opłat i prowizji z tytułu wystawianych przez Wykonawcę zaświadczeń i innych dokumentów niezbędnych Zamawiającemu do prowadzenia ewidencji księgowej i ustalania kwoty zobowiązań finansowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gorowoil-um.bip-wm.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach