Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 835.000 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek

Urząd Gminy Bartoszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 11-200 Bartoszyce, Plac Zwycięstwa 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 762 77 00 , fax. 089 762 77 23
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Bartoszyce
    Plac Zwycięstwa 2 2
    11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 762 77 00, fax. 089 762 77 23
    REGON: 00053271900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bartoszyce.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 835.000 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 835.000 zł, na finansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek. Termin realizacja zamówienia na następujących warunkach: Bank udzieli kredytu w następujących transzach: * do 29 grudnia 2009 r. - 835.000 zł; Bank postawi do dyspozycji kredytobiorcy kredyt - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy. Bank wyrazi zgodę na uruchomienie kredytu w niepełnej wysokości. Bank wyraża zgodę na przedłożenie poświadczonej za zgodność z oryginałem: opinii z RIO o możliwości spłaty kredytu, zaświadczeń o niezaleganiu z ZUS, Urzędu Skarbowego oraz kredytodawców i pożyczkodawców przed uruchomieniem kredytu. Harmonogram spłat kredytu: spłata kapitału począwszy od 20 czerwca 2010r. spłata kapitału będzie odbywała się w okresach półrocznych, tj. w czerwcu i grudniu. (Jeżeli 20 dzień m-ca kończącego półrocze jest dniem wolnym od pracy- w kolejnym dniu roboczym) W latach 2010-2012- po 125.000 zł każda rata, razem w każdym roku - po 250.000 zł. W roku 2013 - spłata w grudniu- 85.000 zł Oprocentowanie kredytu oparte na stawce WIBOR 3 M. Ustalenie dnia notowania WIBOR do naliczenia odsetek - wg. wewnętrznych ustaleń banku (z zastrzeżeniem, że dane WIBOR z okresu nie wcześniejszego niż 30 dni przed miesiącem obrachunkowym) Spłata odsetek - w okresach miesięcznych, przyjmując, że rok odsetkowy zgodnie z kalendarzem tj. rzeczywista ilość dni. Zmiana oprocentowania- co miesiąc Termin spłaty odsetek od kredytu - na podstawie przesłanej przez bank informacji o kwocie odsetek za miesiąc- w ciągu 10 dni po zakończeniu poprzedniego miesiąca, w grudniu - do końca roku. Bank nie pobiera innych opłat związanych z obsługą kredytu niż odsetki, ( brak prowizji i innych opłat). W okresie trwania umowy zastrzega się możliwość zmiany terminów spłat rat kredytu tj. wcześniejszej spłaty rat na wniosek Gminy bez pobierania dodatkowych opłat z tego tytułu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Opis warunków: 1)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie poniższych warunków: a.posiadają uprawnienia do wykonania działalności z zakresu przedmiotu zamówienia, b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, odpowiednimi do przedmiotu zamówienia, c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wymaganych warunków: Spełnianie wymaganych warunków, opisanych w pkt 1, będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony formularz OFERTA, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; 2)Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz zapoznał się z postanowieniami SIWZ i je akceptuje wzór którego stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; 3)Pełnomocnictwo upoważniające osobę podpisującą ofertę to podejmowania działań prawnych w swoim imieniu, bądź też oświadczenie odpowiedniego organu o posiadaniu tego rodzaju uprawnień. 4)Oferent sporządzi projekt umowy kredytowej, która winna zawierać elementy oferty na podstawie której, doszło do wyboru najkorzystniejszej oferty. Pozostałe elementy umowy winny być sporządzone w trybie art. 54 ust. 1-3 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz. U. Nr 140 poz. 939 oraz ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. 2004 Nr 19 poz. 177).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bartoszyce-ug.bip-wm.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach