Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 715 800,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu miasta

Gmina Miejska Górowo Iławeckie ogłasza przetarg

  • Adres: 11-220 Górowo Iławeckie, Plac Ratuszowy 18
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 7627020 , fax. 89 7627044
  • Data zamieszczenia: 2014-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Górowo Iławeckie
    Plac Ratuszowy 18 18
    11-220 Górowo Iławeckie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 7627020, fax. 89 7627044
    REGON: 00052926100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorowoilaweckie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 715 800,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu miasta
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 715 800,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu miasta. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 66.11.30.00-5 Usługi udzielania kredytu 1.1 Kredyt zostanie przelany na konto wskazane przez Zamawiającego w dniu 22 grudnia 2014 roku - w wysokości 715 800,00 zł. 1.2 Środki z uruchomionego kredytu bankowego będą przekazane na rachunek Urzędu Gminy Miejskiej Górowo Iławeckie wskazany przez Zamawiającego. 1.3 Warunkiem postawienia do dyspozycji Zamawiającego kredytu jest ustanowienie zabezpieczenia w formie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową z wystawienia Zamawiającego - przy czym dokumenty te będą opatrzone kontrasygnatą Skarbnika oraz podpisze oświadczenie o poddaniu się egzekucji do umowy kredytowej. 1.4 Dokumenty związane z ustanowieniem prawnego zabezpieczenia dołącza się do Umowy. 1.5 Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów związanych z wcześniejszą spłatą. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia faktycznej spłaty kredytu, a nie do końca umowy. O zmianie terminu spłaty kredytu zamawiający poinformuje w formie pisemnej wykonawcę. 1.6 Planowany okres kredytowania - do dnia 30.06.2026 r. 1.7 Liczba rat kredytowych - 11 rat; 1.8 Okres karencji w spłacie kredytu od dnia postawienia do dyspozycji kredytu do 30.06.2016r. 1.9 Spłata kwoty zaciągniętego kredytu będzie następowała na wskazany rachunek bankowy w poniżej wskazanych ratach i terminach: 2016 rok: I rata do dnia 30.06.2016r. - w kwocie 1 800,00 zł 2017 rok: II rata do dnia 30.06.2017r. - w kwocie 2 000,00 zł 2018 rok: III rata do dnia 30.06.2018r. - w kwocie 2 000,00 zł 2019 rok: IV rata do dnia 30.06.2019r. - w kwocie 2 000,00 zł 2020 rok: V rata do dnia 30.06.2020r. - w kwocie 2 000,00 zł 2021 rok: VI rata do dnia 30.06.2021r. - w kwocie 2 000,00 zł 2022 rok: VII rata do dnia 30.06.2022r. - w kwocie 2 000,00 zł 2023 rok: VIII rata do dnia 30.06.2023r. - w kwocie 2 000,00 zł 2024 rok: IX rata do dnia 30.06.2024r. - w kwocie 2 000,00 zł 2025 rok: X rata do dnia 30.06.2025r. - w kwocie 202 000,00 zł 2026 rok: XI rata do dnia 30.06.2026r. - w kwocie 496 000,00 zł 1.10 W szczególnie uzasadnionych przypadkach na wniosek Zamawiającego dopuszcza się możliwość - za zgodą Wykonawcy - przesunięcia terminu spłaty raty kredytu. Powyższy wniosek powinien być przedłożony przez Zamawiającego nie później niż na 14 dni przed terminem płatności rat kredytu. 1.11 Jeżeli termin spłaty kredytu upływa w dniu ustawowo wolnym od pracy spłata kredytu może nastąpić w pierwszym dniu roboczym po tym dniu. 1.12 Rodzaj oprocentowania kredytu: zmienna stopa procentowa WIBOR 1M + marża Banku, która jest stała w okresie kredytowania. 1.13 Sposób ustalenia wysokości zmiennej stopy procentowej: Stawka oprocentowania ustalana na okres 1 miesiąca w wysokości stawki WIBOR 1M jako średnia arytmetyczna ze wszystkich dni miesiąca (tj. razem z dniami wolnymi, gdzie obowiązuje stawka z dnia poprzedniego) i mająca zastosowanie do określenia wysokości oprocentowania począwszy od 1-go dnia następnego miesiąca. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie, że rok liczy 365/366 dni. Zmiana oprocentowania wynikająca ze zmiany stawki WIBOR 1M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia. 1.14 O wysokości oprocentowania Wykonawca będzie pisemnie informował Zamawiającego w terminie 10 dni od zmiany oprocentowania. 1.15 Odsetki naliczone za okres od dnia udzielenia kredytu do końca 2014 roku płatne będą w dniu 31 grudnia 2014 roku. Odsetki za kolejne okresy płatne będą miesięcznie do 10 dnia następnego miesiąca począwszy od dnia 10 lutego 2015 roku oraz w dniu ostatecznej spłaty kredytu. 1.16 Zamawiający spłaty naliczonych odsetek będzie dokonywał na wskazany rachunek bankowy na podstawie przesłanego przez Wykonawcę - Bank zawiadomienia o wysokości naliczonych odsetek. 1.17 Jeżeli ostatni dzień miesiąca jest dniem ustawowo wolnym od pracy spłata odsetek może nastąpić w pierwszym dniu roboczym po tym dniu. 1.18 Marża banku określona w procentach powinna być stała w okresie kredytowania (obowiązywania umowy). 1.19 Brak prowizji z tytułu udzielania kredytu. 1.20 Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż marża banku oraz oprocentowanie. 1.21 Zamawiający zastrzega sobie, że kredyt nie może być obciążony dodatkowymi prowizjami i opłatami za udzielenie, obsługę i ubezpieczenie kredytu oraz wolny od kosztów manipulacyjnych lub innych. 1.22 Zamawiający nie ponosi dodatkowych opłat i prowizji z tytułu wystawianych przez Wykonawcę zaświadczeń i innych dokumentów niezbędnych Zamawiającemu do prowadzenia ewidencji księgowej i ustalania kwoty zobowiązań finansowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gorowoil-um.bip-wm.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach