Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 648.470 zł na spłatę wcześniej zaciągniętego kredytu

Gmina Bliżyn ogłasza przetarg

  • Adres: 26-120 Bliżyn, ul. Kościuszki 79A
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2541172 , fax. 041 2541236
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 79A
    26-120 Bliżyn, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2541172, fax. 041 2541236
    REGON: 29100998100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugblizyn.bip.doc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 648.470 zł na spłatę wcześniej zaciągniętego kredytu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: - Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 66113000-5. - Usługi objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze wskazówkami zawartymi w niniejszym dokumencie. - Wykorzystanie kredytu nastąpi jednorazowo do 28 grudnia 2009r. - Okres kredytowania : od dnia uruchomienia kredytu w miesiącu grudniu 2009 r. do 30.12.2012 r. - Karencja w spłacie kapitału do 30 stycznia 2011 roku, - Spłata kredytu w ratach miesięcznych: a) w roku 2011 kwoty 328.470,00 PLN tj. 11 rat po 27.400,00 PLN i 1 rata 27.070,00 PLN b) w roku 2012 w kwocie 320.000,00PLN tj. 11 rat po 26.700 PLN i 1 rata 26.300,00 PLN, - Oprocentowanie kredytu według zmiennej stawki WIBOR 1M z dnia 4.12.2009r. 1. Spłata odsetek w miesięcznych okresach obrachunkowych po otrzymaniu noty odsetkowej z Banku z terminem spłaty do dnia 10 każdego miesiąca za miesiąc poprzedni. - Możliwość wcześniejszej, przed ustalonym terminem spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat. - Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. - Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej stosować będzie kryterium (łączny koszt udzielenia i obsługi kredytu). - Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych. - Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu i opis dokonywania oceny: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - prowadzą działalność zgodną z przedmiotem zamówienia, 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę bankową i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówieni
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1.1. formularz ofertowy z zestawieniem elementów składowych oferty - załącznik nr 1 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającej, że Wykonawca prowadzi działalność zgodną z przedmiotem zamówienia, 1.3. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 2.1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 2.1.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2.1.2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2.1.3. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 4. Dokumenty. Wszystkie dokumenty przedłożone przez Wykonawcę mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną do reprezentowania Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika Wykonawcy, którego upoważnienie zostało dołączone do oferty. Brak poświadczenia dokumentów przez Wykonawcę będzie stanowić podstawę do odrzucenia oferty. Zamawiający będzie żądać przedstawienia oryginału dokumentu, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugblizyn.bip.doc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach