Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 543 311,00 zł

Gmina Węgliniec ogłasza przetarg

  • Adres: 59940 Węgliniec, ul. Sikorskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 77 11 435 , fax. 075 77 12 551
  • Data zamieszczenia: 2016-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Węgliniec
    ul. Sikorskiego 3
    59940 Węgliniec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 77 11 435, fax. 075 77 12 551
    REGON: 23082141100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 543 311,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 543 311,00 zł . Jest to usługa powszechnie dostępna o określonych normach technicznych i standardach wynikających z określonych przepisów prawa ustawy Prawo bankowe. Powtarzalne cechy jakościowe i techniczne usługi nie wymagają skomplikowanego opisu i podania zróżnicowanych cech jakościowych. Usługa kredytu dla jednostki samorządu terytorialnego jest w tym samym kształcie dostępna dla każdej potencjalnej jednostki samorządu terytorialnego, nie ma potrzeby wyrażania jednostkowych i unikalnych wymagań nabywcy i cech specyficznych przedmiotu zamówienia. W usługach udzielania kredytu istnieje stały poziom cech oferowanego produktu. Zamawiana usługa udzielania kredytu jest porównywalna z innymi oferowanymi na rynku. 3.2. CPV – 66.11.30.00-5 – usługa udzielania kredytu. 3.3. Zakres zamówienia i standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia: 3.3.1. Kredyt będzie wykorzystany i spłacany w złotych polskich (PLN). 3.3.2. Wykonawca otworzy dla Zamawiającego rachunek kredytowy. 3.3.3. Okres kredytowania – od 16.12.2016r. do 31.12.2026r. Ostateczny termin wykorzystania kredytu upływa w dniu 31.12.2016r.. Nie uruchomienie kredytu w w/w terminie nie powoduje żadnych sankcji dla Zamawiającego. 3.3.4. Okres karencji spłaty rat kapitałowych do 31.03.2017r. 3.3.5. Środki pochodzące z kredytu będą uruchamiane jednorazowo. Nie przewiduje się przedkładania bankowi faktur. 3.3.6. Informacje o sytuacji finansowej gminy zawiera załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 3.3.7. Kredyt zostanie przeznaczony na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy. 3.3.8. Spłata kapitału będzie następowała co kwartał w następujących kwotach i terminach: Lp Termin płatności Kwota w PLN 1. 31.03.2017 20 000,00 2. 30.06.2017 20 000,00 3. 29.09.2017 20 000,00 4. 29.12.2017 20 000,00 5. 30.03.2018 12 500,00 6. 29.06.2018 12 500,00 7. 28.09.2018 12 500,00 8. 31.12.2018 12 500,00 9. 29.03.2019 12 500,00 10. 28.06.2019 12 500,00 11. 30.09.2019 12 500,00 12. 31.12.2019 12 500,00 13. 31.03.2020 12 500,00 14. 30.06.2020 12 500,00 15. 30.09.2020 12 500,00 16. 31.12.2020 12 500,00 17. 31.03.2021 12 500,00 18. 30.06.2021 12 500,00 19. 30.09.2021 12 500,00 20. 31.12.2021 12 500,00 21. 31.03.2022 12 500,00 22. 30.06.2022 12 500,00 23. 30.09.2022 12 500,00 24. 30.12.2022 12 500,00 25. 31.03.2023 12 500,00 26. 30.06.2023 12 500,00 27. 29.09.2023 12 500,00 28. 29.12.2023 12 500,00 29. 29.03.2024 12 500,00 30. 28.06.2024 12 500,00 31. 30.09.2024 12 500,00 32. 31.12.2024 12 500,00 33. 31.03.2025 12 500,00 34. 30.06.2025 12 500,00 35. 30.09.2025 12 500,00 36. 31.12.2025 12 500,00 37. 30.03.2026 15 830,00 38. 30.06.2026 15 827,00 39. 30.09.2026 15 827,00 40. 31.12.2026 15 827,00 3.3.9. Od kwoty wykorzystanego kredytu bank nalicza odsetki według zmiennej stawki procentowej ustalanej na bazie WIBOR dla depozytów 3-miesięcznych (WIBOR 3M) powiększonej o stałą w czasie trwania umowy marżę banku. Odsetki nalicza się za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu, przy założeniu, że rok liczy 365 dni, a miesiąc rzeczywistą ilość dni. Bank nalicza odsetki za miesięczne okresy obrachunkowe. Odsetki nalicza się i wpłaca w ostatnim dniu okresu obrachunkowego. 3.3.10. Stawka WIBOR 3 M naliczana jest jako średnia z 25 dni poprzedzających dzień spłaty raty odsetkowej. 3.3.11. Od kwoty przyznanego kredytu bank pobiera prowizję przygotowawczą w wysokości nie większej niż 1% kwoty kredytu. Prowizja przygotowawcza płatna będzie jednorazowo w dniu zawarcia umowy. 3.3.12. Nie dopuszcza się pobierania odsetek i rat kapitałowych bezpośrednio z rachunku Zamawiającego. 3.3.13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat. 3.3.14. Formę zabezpieczenia kredytu stanowi weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową oraz oświadczeniem o poddaniu się egzekucji. 3.3.15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3.3.16. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 3.3.17. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług do 50% zamówienia podstawowego. 3.3.18. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 3.3.19. Zamówienie nie może zostać powierzone podwykonawcom. 3.3.20. Zamawiający nie będzie udzielał Wykonawcy zaliczek na wykonanie prac objętych przedmiotem zamówienia. 3.3.21. Zamawiający nie przewiduje wymagań określonych w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 3.3.22. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks Pracy (Dz.U. z 2014r. poz. 1502 z późn. zm.). - co najmniej jedną osobę wykonującą czynności związane z obsługa kredytu. 3.3.23. Wykonawca przed podpisaniem umowy, przedstawi zamawiającemu wykaz osób, które będą wykonywały bezpośrednio czynności związane z realizacją zamówienia wraz ze wskazaniem czynności, jakie osoby te będą wykonywać wraz z informacją o sposobie zatrudnienia tych osób. 3.3.24. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolowania wypełniania przez Wykonawcę obowiązku, o którym mowa powyżej, w szczególności poprzez zlecenie kontroli Państwowej Inspekcji Pracy lub żądanie przedłożenia do wglądu dokumentów potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w punkcie 3.3.24. 3.3.25. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa powyżej, w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników wykonujących bezpośrednio czynności związane z realizacją zamówienia na podstawie umowy o pracę. 3.3.26. Zamawiający może odstąpić od wymogu dotyczącego obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że nie zostały spełnione przesłanki do zatrudnienia tych osób na podstawie stosunku pracy wynikających z Kodeksu Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach