Urząd Gminy Lubiszyn ogłasza przetarg
- Adres: 66-433 Lubiszyn, Plac Jedności Robotniczej 1
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7277148 , fax. 095 7277136
- Data zamieszczenia: 2009-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Lubiszyn
Plac Jedności Robotniczej 1 1
66-433 Lubiszyn, woj. lubuskie
tel. 095 7277148, fax. 095 7277136
REGON: 00054682200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubiszyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 4.000.000 zł z przeznaczeniem na finansowanie inwestycji w Gminie Lubiszyn w 2009 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Kredyt długoterminowy w wysokości do 4.000.000 zł; zawarcie umowy na okres: czerwiec 2009 - grudzień 2013 r; raty kapitałowe kredytu płatne miesięcznie w terminie do 30 dnia każdego miesiąca, począwszy od miesiąca stycznia 2010r; spłaty odsetek miesięcznie; zabezpieczenie kredytu weksel in blanco; oprocentowanie kredytu zmienne oparte o WIBOR 3M - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, 2. oświadczenie w trybie art. 44 ustawy na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy odrębne wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż przed 6 miesiącami przed terminem składania ofert, 4. zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. sprawozdanie finansowe za rok ubiegły, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości - również z opinią biegłego rewidenta o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zobowiązania i należności za ostatni rok. W przypadku składania sprawozdania w formie broszury opublikowanej przez Wykonawcę nie wymaga się potwierdzania za zgodność z oryginałem, 6. umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie 7. Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na wykonywanie działalności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. Z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z późn. zm.), a w przypadku podmiotu mającego siedzibę poza granicami RP - zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności, 8. upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez oferenta
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubiszyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego zaciągniętego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w 2014r
Dodano: 2014-11-04 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 900 000,00 zł
Dodano: 2014-07-25 - udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 850 000,00 zł
Dodano: 2013-09-05 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 580 000,00 zł
Dodano: 2013-01-31 - Wybór banku udzielającego i obsługującego długoterminowy kredyt bankowy na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy
Dodano: 2012-12-13 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 356 000,00 zł
Dodano: 2012-11-22 - Udzielenie Gminie Szlichtyngowa długoterminowego kredytu w wysokości 516.822,00 zł na sfinansowanie deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek.
Dodano: 2012-11-15 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego zaciągniętego na spłatę przypadających na 2012 r. rat zaciągniętych wcześniej kredytów i pożyczek
Dodano: 2012-08-17 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego zaciągniętego w celu spłaty wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek na 2011 r.
Dodano: 2011-06-28 - wybór banku udzielającego i obsługującego długoterminowy kredyt bankowy na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy.
Dodano: 2010-11-03