Przetargi.pl
udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3.950.000,- zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz zobowiązań planowanych w rozchodach budżetu w 2019 r.

Gmina Moszczenica ogłasza przetarg

  • Adres: 38-321 Moszczenica, Samorządowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 183 541 300, , fax. 183 541 085
  • Data zamieszczenia: 2019-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Moszczenica
    Samorządowa 4
    38-321 Moszczenica, woj. małopolskie
    tel. 183 541 300, , fax. 183 541 085
    REGON: 49189247500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminamoszczenica.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3.950.000,- zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz zobowiązań planowanych w rozchodach budżetu w 2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Bank usługi polegającej na udzieleniu i obsłudze długoterminowego kredytu w wysokości 3.950.000,- zł słownie: trzy miliony dziewięćset pięćdziesiąt tysięcy złotych) na pokrycie planowanego deficytu budżetu oraz zobowiązań planowanych w rozchodach budżetu w 2019 r. 2. Dla ustalenia całkowitego kosztu kredytu należy oprzeć się o zmienną stopę procentową ustaloną według 1-miesięcznej stawki WIBOR na dzień 26.09.2019 r. i stałą marżę bankową, która będzie obowiązywać w okresie trwania umowy. 3. Nie przewiduje się prowizji przygotowawczej. 4. Dane dotyczące kredytu: 1) Kredyt w PLN 2) Wysokość kredytu długoterminowego: 3.950.000,- zł 3) Uruchomienie kredytu nastąpi w II transzach: a) I transza w wysokości 2.000.000,- zł dzień po podpisaniu umowy b) II transza w wysokości 1.950.000,- zł do dnia 27 grudnia 2019r., przelewem na zlecenie płatnicze Kredytobiorcy. 4) Okres kredytowania: 2020-2023 5) Karencja w spłacie kapitału kredytu: – rozpoczęcie spłaty kredytu ostatni dzień roboczy I kwartału 2020 r. 6) Spłata kredytu będzie następować w/g prognozowanego harmonogramu stanowiącego zał. Nr 1 do SIWZ w ostatnim dniu roboczym każdego kwartału. 7) Spłata odsetek: • Odsetki od kredytu naliczane będą na bieżąco od kwoty faktycznego zadłużenia za cały kwartał kalendarzowy ( raty malejące) płatne, co kwartał wraz z ratą kapitałową kredytu na podstawie przesłanego przez Bank na 3 dni przed terminem płatności zawiadomienia o wysokości naliczonych odsetek. • Spłata pierwszych odsetek płatna będzie 30 grudnia 2019 r. • Spłata należnych odsetek za 2019 rok będzie płatna w dniu 30.12.2019 r. • od kwoty niewykorzystanej Bank nie będzie pobierał dodatkowych opłat. 8) Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami, niż oprocentowanie liczone wg stawki WIBOR 1M powiększonej o marżę banku. 9) Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów, w takiej sytuacji gdy kredyt zostanie spłacony wcześniej odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy. 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całej kwoty kredytu, bez podania przyczyny. W przypadku niewykorzystania kredytu w pełnej wysokości Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów. 11) Za aneksowanie umowy Wykonawca nie będzie pobierał dodatkowych opłat. 12) Prawne zabezpieczenie spłaty udzielonego kredytu stanowić będzie- weksel in blanco. 13) Do oferty należy dołączyć symulację spłaty kredytu 14) Źródłem spłaty zaciągniętego kredytu wraz z należnymi odsetkami będą przychody i dochody budżetu Gminy Moszczenica w latach 2020-2023
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga przedłożenia zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2017r., poz. 1876), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe – odpowiedni dokument z kraju siedziby Wykonawcy, który potwierdza prawo do prowadzenia działalności bankowej oraz zawiadomienie złożone w Komisji Nadzoru Bankowego o prowadzeniu działalności na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonego dokumentu metodą: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, na etapie składania ofert: 1) OFERTA, na formularzu ofertowym, wypełniona i podpisana przez Wykonawcę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ; Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 2) Oświadczenia Wykonawcy aktualne na dzień składania ofert (załączniki nr 3 i 3a do SIWZ) o: a) spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, b) nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, 3) Zobowiązanie innego podmiotu, do oddania wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia W przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda, by wraz z ofertą wykonawca złożył pisemne zobowiązanie (lub inne dokumenty) podmiotów trzecich, potwierdzające, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ (dotyczy wyłącznie sytuacji, w której wykonawca przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegał będzie na zasobach innego podmiotu). 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w tym podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; w przypadku, gdyby pełnomocnictwa udzielała osoba inna niż uprawniona z mocy prawa lub umowy spółki do reprezentowania podmiotu, należy dołączyć do oferty również pełnomocnictwo do dokonania tej czynności 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ( zgodnie z art.23. Ustawy Pzp) złożone w formie oryginału 3) Wyjaśnienia dot. Tajemnicy przedsiębiorstwa 4) Wyliczenie obsługi kosztów kredytu (kwartalnych spłat odsetek) zgodnie z planowanym harmonogramem spłaty. Symulacje spłaty należy dołączyć do oferty. 5) Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. Oferta winna być sporządzona w języku polskim

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach