Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3.200.000,00 zł

GMINA CEKCYN ogłasza przetarg

  • Adres: 89-511 Cekcyn, ul. Szkolna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (052) 3347550 , fax. (052) 3347580
  • Data zamieszczenia: 2017-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA CEKCYN
    ul. Szkolna 2
    89-511 Cekcyn, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (052) 3347550, fax. (052) 3347580
    REGON: 092351104
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cekcyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3.200.000,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Cekcyn kredytu długoterminowego w wysokości 3 200 000,00 zł (słownie złotych: trzy miliony dwieście tysięcy złotych 00/100 gr.). 2.Kredyt Gmina Cekcyn zamierza przeznaczyć na dofinansowanie inwestycji pn. Przebudowa dróg powiatowych nr 1030C i 1031C ul. Główna, ul. Wczasowa, ul. Madera, ul. Szkolna w Cekcynie. 3.Spłata kredytu nastąpi do 2032 roku. 4.Karencja w spłacie kapitału – 3 lata. 5.Zabezpieczenie terminowej spłaty kredytu wraz z odsetkami stanowić będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 6.Ewentualna kwota prowizji od udzielenia kredytu będzie pobrana jednorazowo w dniu uruchomienia kredytu. 7.Zamawiający przewiduje możliwość przedterminowej spłaty zaciągniętego kredytu lub jego części bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu, bez powiadamiania banku o zamiarze dokonania takiej spłaty. 8.Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami. 9.Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane w złotych polskich [PLN]. 10.Oprocentowanie kredytu liczone wg zmiennej stawki WIBOR 1M ustalonej na okres 1 miesiąca w wysokości stawki WIBOR 1M jako średnia arytmetyczna ze wszystkich dni miesiąca (tj. razem z dniami wolnymi, gdzie obowiązuje stawka z dnia poprzedniego) i mająca zastosowanie do określenia oprocentowania począwszy od 1-go dnia następnego miesiąca – przyjmując rzeczywista liczbę dni w roku. 11.Określone w chwili zawierania umowy oprocentowanie może ulegać w okresie umownych zmianom tylko w przypadku zmiany stawki WIBOR 1M dla depozytów jednomiesięcznych (stopa bazowa). Marża w okresie umownym jest stała. 12.Uruchomienie kredytu nastąpi przelewem na rachunek bieżący wskazany przez Zamawiającego na wniosek Zamawiającego. 13.Spłata kapitału nastąpi w kwartalnych ratach. Rata kapitału będzie płacona ostatniego dnia roboczego ostatniego miesiąca danego kwartału. Ostatnia rata kredytu będzie płacona 30 czerwca 2032 roku. Wysokość rat kapitałowych przedstawia się następująco: - 2020 rok – 2 raty po 66.667,00 zł - 2021 rok – 4 raty po 66.667,00 zł - 2022 rok – 4 raty po 66.667,00 zł - 2023 rok – 4 raty po 66.667,00 zł - 2024 rok – 4 raty po 66.667,00 zł - 2025 rok – 4 raty po 66.667,00 zł - 2026 rok – 4 raty po 66.667,00 zł - 2027 rok – 4 raty po 66.667,00 zł - 2028 rok – 4 raty po 66.667,00 zł - 2029 rok – 4 raty po 66.667,00 zł - 2030 rok – 4 raty po 66.667,00 zł - 2031 rok – 4 raty po 66.667,00 zł - 2032 rok – 1 rata po 66.667,00 zł oraz 1 rata po 66.651,00 zł 14.Planowane uruchomienie kredytu nastąpi dnia 27 września 2017 r. 15.Spłata odsetek nastąpi w ratach miesięcznych począwszy od miesiąca września 2017 r. Odsetki należne naliczane są na każdy dzień korzystania z kredytu licząc od dnia jego uruchomienia. Spłaty odsetek dokonywane będą w ostatni dzień każdego miesiąca. 16.Za spłatę odsetek i kapitału przyjmuje się dzień wpływu należności na rachunek kredytowy. 17.Jeżeli termin płatności odsetek przypada na dzień uznany ustawowo za wolny od pracy, spłata następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym przed dniem ustawowo wolnym od pracy. 18.Odsetki od zaciągniętego kredytu nie będą kapitalizowane. 19.Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4.Wykonawca złoży dokument w formie oryginału potwierdzającego wniesienie wadium w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Cekcyn, 89-511 Cekcyn ul. Szkolna 2, pok. nr 19 lub dołączy do oferty. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank BS Koronowo O/Cekcyn Nr 85 8144 0005 2007 0070 0245 0006. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę i godzinę uznania na rachunku bankowym Zamawiającego, a nie datę wydania dyspozycji przelewu. Kopię przelewu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 5.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11. 7.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. 1, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1988 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 tejże ustawy inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 Prawo bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto Wykonawca w ofercie składa: 1)formularz ofertowy na załączonym druku stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2)dokument potwierdzający uprawnienia osoby (osób) do złożenia oferty, w przypadku, gdy prawo to nie wynika z innych złożonych dokumentów, 3)dokument potwierdzający wpłacenie lub wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach