Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3.000.000,00 zł

Gmina Koniusza ogłasza przetarg

  • Adres: 32-104 Koniusza, Koniusza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 123 869 039 , fax. 123 869 015
  • Data zamieszczenia: 2019-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koniusza
    Koniusza 55
    32-104 Koniusza, woj. małopolskie
    tel. 123 869 039, fax. 123 869 015
    REGON: 35155505100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.malopolska.pl/ugkoniusza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3.000.000,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie deficytu budżetowego w kwocie 3.000.000,00 PLN (słownie: trzy miliony złotych 00/100 PLN) zgodnie z poniższymi wymogami: a) okres spłaty kredytu: od 31 grudnia 2020 r. do 31 grudnia 2025 r. b) wypłata kredytu nastąpi w jednej transzy uruchomionej w terminie maksymalnie do 5 dni od dnia podpisania umowy (termin uruchomienia transzy stanowi kryterium oceny oferty), c) termin spłaty kredytu w ratach zgodnie z poniższą tabelą: L.p. Kwota Termin I 60 000,00 31.12.2020 r. II 125 000,00 31.03.2021 r. III 125 000,00 30.06.2021 r. IV 125 000,00 30.09.2021 r. V 125 000,00 31.12.2021 r. VI 150 000,00 31.03.2022 r. VII 150 000,00 30.06.2022 r. VIII 150 000,00 30.09.2022 r. IX 150 000,00 31.12.2022 r. X 150 000,00 31.03.2023 r. XI 150 000,00 30.06.2023 r. XII 150 000,00 30.09.2023 r. XIII 150 000,00 31.12.2023 r. XIV 150 000,00 31.03.2024 r. XV 150 000,00 30.06.2024 r. XVI 150 000,00 30.09.2024 r. XVII 150 000,00 31.12.2024 r. XVIII 150 000,00 31.03.2025 r. XIX 150 000,00 30.06.2025 r. XX 150 000,00 30.09.2025 r. XXI 190 000,00 31.12.2025 r. RAZEM 3 000 000,00 -------------- d) Wykonawca udostępni środki Zamawiającemu poprzez ich przekazanie na rachunek Zamawiającego nr 09 8597 0001 0040 0400 0488 0059 w Banku Spółdzielczym o/Niegardów. e) rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane w złotych polskich (PLN), f) oprocentowanie kredytu będzie zmienne, obliczane dla każdego kwartalnego okresu odsetkowego i okresu karencji w oparciu o miesięczny wskaźnik WIBOR 3M dla depozytów powiększony o marżę banku, stałą w okresie kredytowania, g) stawka WIBOR 3M zmienia się w cyklu kalendarzowym kwartalnym i dla potrzeb realizacji zamówienia będzie przyjmowana wartość z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego kolejny okres, h) w przypadku likwidacji stawki WIBOR 3M zostanie ona, za porozumieniem Stron, zamieniona na stawkę, która zastąpi stawkę WIBOR 3M, albo na stawkę najbardziej zbliżoną wielkością i charakterem do stawki WIBOR 3M, bez kosztów obciążających Zamawiającego, i) odsetki naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu przy założeniu, że rok liczy 365/366 dni, od dnia powstania zadłużenia z tytułu udzielonego kredytu do dnia poprzedzającego jego spłatę włącznie, j) do wyliczenia ceny kredytu należy przyjąć WIBOR 3M wg stanu na dzień 31 maj 2019 r. – 1,72%, k) termin płatności rat odsetkowych: do 15-go dnia miesiąca następującego po kwartale, za który zostały naliczone, l) zabezpieczeniem spłaty kredytu i odsetek będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową, ł) źródło pokrycia spłaty - dochody budżetu gminy, m) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez naliczania opłat z tego tytułu, n) zmiany harmonogramu spłaty rat kredytu będą dokonywane bez naliczania dodatkowych opłat, o) Zamawiający nie przewiduje innych opłat i prowizji bankowych od udzielonego kredytu niż ww., p) kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. 2. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamówienie, którego przedmiotem jest udzielenie kredytu, może być realizowane w różny sposób, trudno wyodrębnić tu czynności które są niezbędne do realizacji zamówienia i jednocześnie odpowiadają cechom stosunku pracy. Czynności wykonywane przy realizacji zamówienia polegające na obsłudze kredytu nie stanowią wykonywania pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy. Z tego względu art. 29 ust. 3a ustawy Pzp nie znajduje zastosowania. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. 4. Miejsce realizacji: siedziba Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujący warunek: Wykonawca posiada zezwolenie lub dokument potwierdzający, że posiada uprawnienia do wykonywania czynności bankowej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2187 ze zm.) poprzez posiadanie zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego lub innego dokumentu uprawniającego do wykonywania czynności bankowych (np. statut w przypadku banków spółdzielczych). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie wymaganych uprawnień wykazuje każdy Wykonawca wspólnej oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); 2) Oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ); 3) W przypadku polegania Wykonawcy na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ); 4) Pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie, jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych; 5) projekt umowy zgodnie z wymaganiami SIWZ w wersji papierowej i elektronicznej (pendrive lub płytka CDR).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach