Przetargi.pl
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 878 646 PLN

Urząd Miasta Milanówka ogłasza przetarg

  • Adres: 05-822 Milanówek, ul. Kościuszki 45
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7583061 w. 109 , fax. 022 7248039
  • Data zamieszczenia: 2011-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Milanówka
    ul. Kościuszki 45 45
    05-822 Milanówek, woj. mazowieckie
    tel. 022 7583061 w. 109, fax. 022 7248039
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanowek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 878 646 PLN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego w kwocie 2 878 646 zł (słownie: dwa miliony osiemset siedemdziesiąt osiem tysięcy sześćset czterdzieści sześć złotych) przeznaczonego na sfinansowanie spłaty wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1)postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego na wydzielonym rachunku kredytowym w ciągu 3 dni, od dnia zawarcia umowy, 2)uruchomienie środków następować będzie na podstawie polecenia przelewu, w dowolnych kwotach terminach, 3)odsetki naliczane będą kwartalnie, od faktycznie wykorzystanych środków; do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku, 4)spłata odsetek będzie następowała w ostatnim dniu kwartału kalendarzowego, którego dotyczy okres obrachunkowy, 5)spłata kapitału będzie następowała w ostatnim dniu kwartału kalendarzowego, którego dotyczy okres obrachunkowy, 6)karencja w spłacie kapitału - do 31 marca 2012 roku, 7)ostateczny termin wykorzystania kredytu - do 31 grudnia 2011 roku. 8)Koszty obsługi kredytu stanowią: - oprocentowanie kredytu - zmienne. Oprocentowanie w całym okresie kredytowania stanowi sumę stawki WIBOR 3M z ostatniego dnia roboczego kwartału kalendarzowego, poprzedzającego okres obrachunkowy i stałej w trakcie trwania umowy marży banku. Koszty związane z prowadzeniem rachunku kredytowego oraz wszelkie opłaty związane z obsługą kredytu Wykonawca jest zobowiązany wliczyć do marży w taki sposób, aby skalkulować i przedstawić jedną stawkę procentową, której wysokość jest wiążąca w całym okresie kredytowania. - prowizja - liczona jako % od całej kwoty kredytu tj. 2.878.646,00 zł. Prowizja musi zawierać w sobie wszystkie opłaty, które związane są z uruchomieniem kredytu. 9)Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z wykorzystania części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 10)Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości wcześniejszej spłaty części kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 11)Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco i deklaracja wekslowa. W umowie kredytowej za obowiązujące uznaje się wyłącznie koszty wymienione w pkt 8. Do oceny zdolności kredytowej Miasta Milanówka przedkłada się wyłącznie niżej wymienione materiały: Uchwała Nr 12/VI/11 Rady Miasta Milanówka z dnia 25 stycznia 2011 r. w sprawie uchwalenia budżetu na 2011 rok - załącznik nr 5 Znajduje się na stronie internetowej BIP-u Zamawiającego www.milanowek.pl Uchwała Nr 43/VII/11 Rady Miasta Milanówka z dnia 24 maja 2011 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek - załącznik nr 6 Sprawozdanie Rb NDS za I kwartał 2011 r. - załącznik nr 7 Sprawozdanie Rb Z za I kwartał 2011 r. - załącznik nr 8 Uchwała Nr 83/W/11 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 11 marca 2011 roku w sprawie opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu Miasta Milanówka - załącznik nr 9 Uchwała Składu Orzekającego RIO w Warszawie w sprawie opinii dotyczącej możliwości spłaty przez Miasto Milanówek kredytu długoterminowego - załącznik nr 10 Jednocześnie Zamawiający uprzejmie informuje, że: - nie będzie wypełniał żadnych druków dostarczonych przez Wykonawców na etapie prowadzonego postępowania jak również przed podpisaniem umowy z wyłonionym Wykonawcą, bowiem Zamawiający dostarczył w SIWZ wszelkie dane, które umożliwiają sporządzanie przez Wykonawców własnych analiz, w związku z powyższym Zamawiający nie będzie przetwarzał danych zawartych w SIWZ. - informacje o osobach jakie reprezentują Gminę Milanówek są dostępne na stronie internetowej www.milanowek.pl. Uchwały o powołaniu osób reprezentujących Gminę będą mogły być przesłane przed podpisaniem umowy na zaciągnięcie kredytu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130335
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 20.000,00 PLN. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wpłaty wadium należy dokonać przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 29.07.2011 roku do godziny 1000 . Wadium może być wniesione przelewem na konto bankowe Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Białej Rawskiej Filia Milanówek numer rachunku 62 9291 0001 0086 8336 2000 0050 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 878 646 PLN lub w formach wymienionych w art. 45 pkt.6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku- Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) Wadium wnoszone przelewem do Banku Spółdzielczego w Białej Rawskiej musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert, a potwierdzenie wniesienia wadium należy załączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, oryginały dokumentów należy załączyć do oferty umieszczając dokument w osobnym opakowaniu (w kopercie), który należy oznaczyć opisem WADIUM, lub zdeponować w kasie Urzędu Miasta w Milanówku ul. Kościuszki 45, a ich poświadczone kopie dołączyć do oferty. Nie należy wpinać oryginałów dokumentów potwierdzających wniesienie wadium do pozostałych dokumentów oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.milanowek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną